BG 208 44K PLATINUM 325 ml Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností. Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro... Celý popis
Koupit za 635 Kč- Od nejoblíbenějších
 - Od nejlevnějších
 - Od nejdražších
 
        
        
        100 %
        
        
    
    BG 208 44K Platinum Fuel System Cleaner 325 ml
            
                Doprava:
                
                                              80 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        635 Kč
    
    
        Koupit za 635 Kč
    
        
        
        93 %
        
        
    
    BG 208 44K Fuel System Cleaner 325 ml
            
                Doprava:
                
                                              49 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        618 Kč
    
    
        Koupit za 618 Kč
    
        
        
        96 %
        
        
    
    Aditivum benzin BG 208 44K POWER ENHANCER 325 ml
            
                Doprava:
                
                                              65 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        639 Kč
    
    
        Koupit za 639 Kč
    
        
        
        98 %
        
        
    
    BG 208 44K 325 ml - Čistič palivové soustavy pro benzínové motory
            
                Doprava:
                
                                              49 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        639 Kč
    
    
        Koupit za 639 Kč
    
        
        
        94 %
        
        
    
    BG 208 44K Fuel System Cleaner PLATINUM 325 ml
            
                Doprava:
                
                                              49 Kč
                                     
            
                    Skladem
            
    
        750 Kč
    
    
        Koupit za 750 Kč
    
Popis
            BG 208 44K PLATINUM 325 ml Profesionální přípravek na dekarbonizaci spalovacího a vstřikovacího systému se 100% účinností. 
Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
POZNÁMKA: Po vyčištění pomocí BG 44K® PLATINUM, pravidelně používejte BG Supercharge®II, PN 2026E. Zabráníte tak tvorbě usazenin v palivovém systému a motoru, zlepšíte jízdní vlastnosti a snížíte spotřebu paliva.
Dávkování BG 208 44K PLATINUM:
1x za 15 000 km přidejte jedno balení 325 ml do maximálně 75 litrů paliva.
Varianty produktu:
- Pokud chcete zakoupit BG 208 v celém setu pro kompletní dekarbonizaci motoru a palivové soustavy, pak můžete zvolit celý set pro benzínový motor.
- Vlastníte-li 4 taktní motocykl, čtyřkolku nebo skútr, ať už klasický nebo sněžný, pak je BG 208 v prodeji i v balení 100ml, případně i jako celý set.
- Vlastníte naftový motor? Nevadí, o stejný účinek se Vám postará BG 245.
POZOR: Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml, zobrazit: nálevka BG.
Pohled odborníka:
V základu funguje tento produkt tak, že BG 208 Platinum přidané do paliva, má vyšší bod hoření, než palivo, tudíž na vstřiku neprohoří a rozpouští tak karbonové úsady, které se mění ve směs na plyn a drobný odpad, který projde následně bezpečně výfukem ven.
S BG 208 Platinum máme z praxe ty nejlepší zkušenosti, již se osvědčilo u stovky zákazníků, že dokázalo i srovnat korekce na vstřicích, i když servis tvrdil, že je nutno je vyměnit za nové. Proto doporučuji rozhodně všem tuto chemii vyzkoušet aplikovat - odměnou bude menší kouřivost, vyšší výkon, klidnější chod motoru a nižší spotřeba.
Základní aplikace:
Aplikujte balení 325 ml na celou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem. Netřeba jet dlouhé vzdálenosti, což je všeobecná fáma internetových diskuzí. Kombinovaný způsob jízdy je naopak více efektivní, protože v případě, že vůz stojí, tak má chemie čas a prostor na rozpouštění úsad, které pak následným nastartováním a jízdou, vyjdou bezpečně výfukem ven. Aplikaci poté opakujte vždy při výměně oleje, proto je i součástí sady pro benzínové motory. Budete si tak snadno pamatovat čas aplikace.
Pokročilá aplikace:
Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu:
- 1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
- 2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
- 3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
- 4. Nezapomínejte nikdy na to, že samotná dekarbonizace palivového systému nevede ke zdárnému výsledku. Správný chod motoru zajišťuje nejen palivový systém a vstřiky, ale i sání a motor samotný. Doporučuji tedy k této chemii doobjednat i BG 109 325 ml a aplikovat ho zároveň v rámci dekarbonizace Vašeho vozu.
 
Pravidla pro aplikaci BG 208 Platinum:
- vždy aplikujte nejdříve chemii, poté teprve tankujte - je nutné, aby se chemie promísila s palivem, jinak steče na dno nádrže a chemii si vyplácáte během prvních 50 km, což je v efektivitě nežádoucí
- chemie začne postupně účinkovat až po 10-30 km, dle spotřeby vozu, musíte vycházet z toho, že auta mají vedení paliva přes palivové filtry a v nich máte zatím stále původní palivo - tudíž to chvíli trvá, než se směs začne dostávat do vstřiků a putuje systémem dále ven (lambdasondy, DPF, katalyzátory - kde působí také)
- pokud zvolíte aplikaci č.3, pak auto hoňte, až když je motor zahřátý na provozní teplotu, stejně chvíli trvá, než se dostane chemie kam má - viz bod výše
- aplikovat BG 208 Platinum můžete bez omezení, častá aplikace vozu neublíží - dodržujte jen výše uvedené poměry dávkování, což po silnějším způsobu užití, stačí dávat pouze balení 325 ml na celou nádrž
- pokud aplikujete BG 208 Platinum, nepřidávejte do paliva další aditiva - ty přidávejte až do čistého naturalu po ukončení čistícího procesu. Do prémiových paliv přidávejte bez problémů, stejně tak do N98, N100 - jen nedodávejte žádná další aditiva
- nezapomeňte autu občas řádně stoupnout na plyn, ať se nečistoty dostávají lépe ven (varianta 1 a 2).
- Pokud chcete průběžně udržovat celou palivovou soustavu a vstřikovače stále čisté a bez úsad, poté aplikujte pravidelně BG 213
    Profesionální přípravek k efektivnímu odstranění karbonových úsad z benzínových motorů. Velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy a katalyzátoru. Snižuje spotřebu paliva a emise, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému. Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic. Preventivním použitím přípravku BG 44K® PLATINUM udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
POZNÁMKA: Po vyčištění pomocí BG 44K® PLATINUM, pravidelně používejte BG Supercharge®II, PN 2026E. Zabráníte tak tvorbě usazenin v palivovém systému a motoru, zlepšíte jízdní vlastnosti a snížíte spotřebu paliva.
Dávkování BG 208 44K PLATINUM:
1x za 15 000 km přidejte jedno balení 325 ml do maximálně 75 litrů paliva.
Varianty produktu:
- Pokud chcete zakoupit BG 208 v celém setu pro kompletní dekarbonizaci motoru a palivové soustavy, pak můžete zvolit celý set pro benzínový motor.
- Vlastníte-li 4 taktní motocykl, čtyřkolku nebo skútr, ať už klasický nebo sněžný, pak je BG 208 v prodeji i v balení 100ml, případně i jako celý set.
- Vlastníte naftový motor? Nevadí, o stejný účinek se Vám postará BG 245.
POZOR: Pro snadné použití obsahu plechovky doporučujeme přikoupit originální nacvakávací nálevku BG pro plechovky 325 ml, zobrazit: nálevka BG.
Pohled odborníka:
V základu funguje tento produkt tak, že BG 208 Platinum přidané do paliva, má vyšší bod hoření, než palivo, tudíž na vstřiku neprohoří a rozpouští tak karbonové úsady, které se mění ve směs na plyn a drobný odpad, který projde následně bezpečně výfukem ven.
S BG 208 Platinum máme z praxe ty nejlepší zkušenosti, již se osvědčilo u stovky zákazníků, že dokázalo i srovnat korekce na vstřicích, i když servis tvrdil, že je nutno je vyměnit za nové. Proto doporučuji rozhodně všem tuto chemii vyzkoušet aplikovat - odměnou bude menší kouřivost, vyšší výkon, klidnější chod motoru a nižší spotřeba.
Základní aplikace:
Aplikujte balení 325 ml na celou nádrž a vyjeďte jí běžným způsobem. Netřeba jet dlouhé vzdálenosti, což je všeobecná fáma internetových diskuzí. Kombinovaný způsob jízdy je naopak více efektivní, protože v případě, že vůz stojí, tak má chemie čas a prostor na rozpouštění úsad, které pak následným nastartováním a jízdou, vyjdou bezpečně výfukem ven. Aplikaci poté opakujte vždy při výměně oleje, proto je i součástí sady pro benzínové motory. Budete si tak snadno pamatovat čas aplikace.
Pokročilá aplikace:
Pokud aplikaci provádíte poprvé a motor má vyšší nájezd, než 150tis km nebo prostě z jízdního projevu vozu cítíte problém, pak máte 3 možnosti, jak si celou palivovou soustavu vyčistit a zbavit úsad a karbonu:
- 1. spolehlivá cesta - Aplikujte BG 208 Platinum v objemu 325ml 2x - 3x po sobě na celou nádrž, poté pak už jen vždy jednou za 10tis km - ideálně kombinovat s výměnou oleje - pro snadnější zapamatování intervalu.
- 2. rychlé a účinné - Aplikujte 3 balení BG 208 Platinum najednou, dotankujete nádrž do plna a až budete mít vyjetou půlku nádrže, tak jí dotankujete opět do plna, tím se prudce naředí zbytek BG, který v nádrži máte a už jí jen dojedete do dna.
- 3. pro nadšence za rozumnou cenu - Aplikujte balení 325 ml BG 208 platinum na cca 15 litrů naturalu a druhé balení 325 ml BG 208 Platinum dáte pak na další, ale již na celou nádrž - v první fázi se vyšší koncentrace postará o to nejhorší a ve druhé fázi se vstřiky a celý systém postupně dočistí. Zde je důležité v první fázi jednat cíleně. Jak na to: rozsvítí se Vám rezerva, zajeďte k pumpě, aplikujte první balení 325 ml a dotankujte cca 5l paliva, ať se chemie v nádrži promísí - doporučuji i při výjezdu z pumpy s autem párkrát zakličkovat. Pokud zvolíte tuto variantu, je třeba auto pak cíleně prohnat "indiánským způsobem" (5km silně pod plynem a 5km volně a neustále opakovat, než nádrž vyjedete skoro do dna - pokud má Vaše auto nízkou spotřebu, pak takto ujeďte alespoň 40km a zbytek dojeďte později nebo druhý den a klidně s lehkou nohou) Až tuto první náplň vyjedete, tak aplikujte druhu dávku BG 208 Platinum 325 ml, dotankujte plnou nádrž a vyjeďte jí již běžným způsobem.
- 4. Nezapomínejte nikdy na to, že samotná dekarbonizace palivového systému nevede ke zdárnému výsledku. Správný chod motoru zajišťuje nejen palivový systém a vstřiky, ale i sání a motor samotný. Doporučuji tedy k této chemii doobjednat i BG 109 325 ml a aplikovat ho zároveň v rámci dekarbonizace Vašeho vozu.
Pravidla pro aplikaci BG 208 Platinum:
- vždy aplikujte nejdříve chemii, poté teprve tankujte - je nutné, aby se chemie promísila s palivem, jinak steče na dno nádrže a chemii si vyplácáte během prvních 50 km, což je v efektivitě nežádoucí
- chemie začne postupně účinkovat až po 10-30 km, dle spotřeby vozu, musíte vycházet z toho, že auta mají vedení paliva přes palivové filtry a v nich máte zatím stále původní palivo - tudíž to chvíli trvá, než se směs začne dostávat do vstřiků a putuje systémem dále ven (lambdasondy, DPF, katalyzátory - kde působí také)
- pokud zvolíte aplikaci č.3, pak auto hoňte, až když je motor zahřátý na provozní teplotu, stejně chvíli trvá, než se dostane chemie kam má - viz bod výše
- aplikovat BG 208 Platinum můžete bez omezení, častá aplikace vozu neublíží - dodržujte jen výše uvedené poměry dávkování, což po silnějším způsobu užití, stačí dávat pouze balení 325 ml na celou nádrž
- pokud aplikujete BG 208 Platinum, nepřidávejte do paliva další aditiva - ty přidávejte až do čistého naturalu po ukončení čistícího procesu. Do prémiových paliv přidávejte bez problémů, stejně tak do N98, N100 - jen nedodávejte žádná další aditiva
- nezapomeňte autu občas řádně stoupnout na plyn, ať se nečistoty dostávají lépe ven (varianta 1 a 2).
- Pokud chcete průběžně udržovat celou palivovou soustavu a vstřikovače stále čisté a bez úsad, poté aplikujte pravidelně BG 213
Parametry
| Výrobce | BG | 
| Použití aditiva | do benzínu | 
| Objem | 0.325 l | 
| Značka | BG | 
Podobné produkty
- Abarth
 - Acura
 - Alfa Romeo
 - Alpina
 - Alpine
 - Aston Martin
 - Audi
 - Avia
 - Bentley
 - BMW
 - Bugatti
 - Buick
 - Cadillac
 - Caterham
 - Chery
 - Chevrolet
 - Chrysler
 - Citroën
 - Cupra
 - Dacia
 - Daewoo
 - DAF
 - Daihatsu
 - Dodge
 - DS
 - Ducati
 - Ferrari
 - Fiat
 - Fisker
 - Ford
 - Geely
 - GMC
 - Harley-Davidson
 - Honda
 - Hummer
 - Hyundai
 - Infiniti
 - Isuzu
 - Iveco
 - Jaguar
 - Jeep
 - Kawasaki
 - Kia
 - Koenigsegg
 - KTM
 - Lada (Vaz/Žiguli)
 - Lamborghini
 - Lancia
 - Land Rover
 - Lexus
 - Lincoln
 - Lotus
 - MAN
 - Maserati
 - Maybach
 - Mazda
 - McLaren
 - Mercedes-Benz
 - MG
 - Mini
 - Mitsubishi
 - Morgan
 - Nissan
 - Opel
 - Pagani
 - Peugeot
 - Pininfarina
 - Pontiac
 - Porsche
 - Qoros
 - Renault
 - Rolls Royce
 - Rover
 - Saab
 - Scania
 - Seat
 - Setra
 - Smart
 - Spyker
 - SsangYong
 - Subaru
 - Suzuki
 - Škoda
 - Tata
 - Tatra
 - Tesla
 - Toyota
 - Trabant
 - Volkswagen
 - Volvo
 - Yamaha
 - Zetor
 
    
    
                
                
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
                    Škoda
                
                    Volkswagen
                
                    Mercedes-Benz
                
                    Ford
                
                    BMW
                
                    Audi
                
                    Opel
                
                    Renault
                
                    Toyota
                
                    Mazda
                
                    Seat
                
                    Fiat