Kompletně repasované upravené turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla. Toto turbodmychadlo má instalováno dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1749VA a je tedy vhodné pro výkonnostní úpravy až do cca 120-125kW.... Celý popis
Koupit za 8 500 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kompletně repasované upravené turbodmychadlo německé společnosti KKK, která je jedním z největších výrobců turbodmychadel na světě. Při opravě tohoto turbodmychadla bylo použito výhradně náhradních dílů od našeho italského partnera Diesel Levante, který je jedním z nejsilnějších hráčů na trhu s náhradními díly pro turbodmychadla a vstřikovací čerpadla.
Toto turbodmychadlo má instalováno dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1749VA a je tedy vhodné pro výkonnostní úpravy až do cca 120-125kW.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 1.9TDi 1,9TDi 77KW, BXE, BKC, BJB
Vratná záloha na starý díl: 2000Kč
Kódy/čísla dílu: 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX, 751851, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Výrobce na tento motor osazuje dva typy, tento typ od Garrettu a druhá možnost je verze od KKK. Z praxe se ukazuje, že Garrett je výrazně spolehlivější a odolnější. Má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm. KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se sice vyznačuje nepatrně lepší odezvou, protože slabá hřídel lehčí, ale náchylnější. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Toto turbodmychadlo má instalováno dmychadlové kolo z výkonnějšího dmychadla GT1749VA a je tedy vhodné pro výkonnostní úpravy až do cca 120-125kW.
Protože se mimo jiné zabýváme chiptuningem a výkonnostními úpravami, tak jsou všechna naše turbodmychadla vyvažována dynamicky do 160.000ot./min (standard 130.000ot./min.). Servisem turbodmychadel jsme se začali zabývat z důvodu potřeby kvalitních turbodmychadel pro naši práci a při záplavě našeho trhu nekvalitními dmychadly z různých koutů světa jsme často při naší práci naráželi na různé problémy jako například totální destrukce turbodmychadla krátce po aplikování odzkoušené výkonnostní úpravy pro daný typ motoru apod. Zákazníkovi se těžko vysvětluje, že my jsme odvedli standardní práci a turbo to nevydrželo, protože bylo vyvážené špatně anebo vůbec a tím pádem nemělo vůbec žádnou rezervu apod. Nyní ve spolupráci s několika externími firmami nabízíme dmychadla prvotřídní kvality z náhradních dílů originálních, pokud je výrobce turba poskytuje anebo kvalitativně minimálně rovnocenných. Tyto turbodmychadla sami používáme pro extrémní zátěž při nejrůznějších aplikacích a také například v motorsportu, jak při klasických rallye i jiných disciplínách, kde je spolehlivost naší vizitkou.
Kódy motoru: 1.9TDi 1,9TDi 77KW, BXE, BKC, BJB
Vratná záloha na starý díl: 2000Kč
Kódy/čísla dílu: 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX, 751851, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Výrobce na tento motor osazuje dva typy, tento typ od Garrettu a druhá možnost je verze od KKK. Z praxe se ukazuje, že Garrett je výrazně spolehlivější a odolnější. Má silnější hřídel a mnohem robustnější ložiska, axiální ložisko má sedlo u průměru 14mm, radiální ložisko je monoblok, zastavený typ, pro průměr hřídele 8mm. KKK používá radiální ložisko dvojité, rotující pro průměr hřídele 6mm a axiální se sedlem pro průměr 10mm. KKK se sice vyznačuje nepatrně lepší odezvou, protože slabá hřídel lehčí, ale náchylnější. Nejtypičtější závada turbodmychadel KKK pro moderní motory TDi obecně je právě prasklá hřídel.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Parametry
Výrobce | Garrett |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor