Pirelli Winter SottoZero 3 je novinkou pro zimní sezonu 2013 . Novinka určená pro výkonné vozy střední a vyšší třídy se vyznačuje symetrickým dezénem, který vychází z úspěšného modelu pro vozy SUV a 4*4 Pirelli Scorpion Winter. Pneumatika zosobňuje nejmodernější technologie a poznatky při výrobě zimních pneumatik, jako jsou maximální přilnavost a stabilita na každém zimním povrchu a zároveň si zachovává vysoký kilometrový proběh. SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku... Celý popis
Koupit za 5 067 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 XL (N2) 225/45 R17 V94
Doprava:
zdarma
5 067 Kč
Koupit za 5 067 Kč
Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 XL (N2) 225/45 R17 V94
Doprava:
99 Kč
4 941 Kč
Koupit za 4 941 Kč
Zimní pneumatika Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 225/45R17 94V XL MFS N2
Doprava:
600 Kč
4 882 Kč
Koupit za 4 882 Kč
Zimní pneumatika Pirelli WINTER SOTTOZERO 3 225/45R17 94V XL MFS N2
Doprava:
600 Kč
4 807 Kč
Koupit za 4 807 Kč
Pneumatiky PIRELLI winter sottozero 3 225/45 R17 94V, zimní pneu, osobní a SUV, sleva DOT (DOT: 3319)
Doprava:
99 Kč
2 473 Kč
Koupit za 2 473 Kč
Popis
Pirelli Winter SottoZero 3 je novinkou pro zimní sezonu 2013 . Novinka určená pro výkonné vozy střední a vyšší třídy se vyznačuje symetrickým dezénem, který vychází z úspěšného modelu pro vozy SUV a 4*4 Pirelli Scorpion Winter. Pneumatika zosobňuje nejmodernější technologie a poznatky při výrobě zimních pneumatik, jako jsou maximální přilnavost a stabilita na každém zimním povrchu a zároveň si zachovává vysoký kilometrový proběh. SimplePneu.cz Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že díky těmto úspěchům se spolupráce prohloubila a všechny vyráběné sportovní vozy Maserati mají v základní výbavě pneumatiky Pirelli. Další důkaz úspěšnosti byl k vidění na Ženevském autosalónu, kde si Pirelli udrželo výsadní postavení mezi sportovními vozy a jejich pneumatiky najdete např. na BMW M6, Ferrari 599 GTB Fiorano, Lamborghini Murciélago LP 640, Maserati GranSport Spider, Mercedes-Benz CLK 63 AMG, atd. Pirelli Tyre je v současnosti na základě svého obratu pátým největším světovým producentem na trhu pneumatik.
Parametry
Index rychlosti | V (=240 km/h) |
Šířka | 225 |
Vnitřní průměr | R17 |
Profil | 45 |
Index nosnosti | 94 |
Období | zimní |
Výrobce | Pirelli |
Hlučnost | 72 dB |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | B |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
4x4 pneumatiky | ano |
SUV pneumatiky | ano |
Off-road pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Symbol pro jízdu na sněhu | ano |
Eprel | 594608 |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor