Elastické spojky dokážou eliminovat krátkodobé torzní rázy elastickou akumulací části rázové energie. Sníží se tak nerovnoměrnost přenosu pohybu a točivého momentu. Elastické spojky tlumí rezonanci tělesa a přispívají tím ke snížení hlučnosti. Elastická spojka SPIDEX přenáší točivý moment bez vůle a zpětných rázů. Vypouklý profil zubu umožňuje vyrovnání radiálních a úhlových posunů spojených hřídelí. Zub je složen z termoplastického polyuretanového elastomeru, který je zatěžován výhradně tlakem... Celý popis
Koupit za 1 021 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Elastické spojky dokážou eliminovat krátkodobé torzní rázy elastickou akumulací části rázové energie. Sníží se tak nerovnoměrnost přenosu pohybu a točivého momentu. Elastické spojky tlumí rezonanci tělesa a přispívají tím ke snížení hlučnosti. Elastická spojka SPIDEX přenáší točivý moment bez vůle a zpětných rázů. Vypouklý profil zubu umožňuje vyrovnání radiálních a úhlových posunů spojených hřídelí. Zub je složen z termoplastického polyuretanového elastomeru, který je zatěžován výhradně tlakem a vyznačuje se dobrými tlumicími vlastnostmi, vysokou elasticitou, odolností proti otěru, olejům, tukům, mnoha rozpouštědlům, povětrnostním vlivům a ozónu. Rovněž odolnost proti hydrolýze a tropickým podmínkám je velmi dobrá.
Rozsah provozních teplot se pohybuje mezi -40 °C a +100 °C ve standardním provedení spojky. Jsou přípustné krátkodobé teplotní špičky do +120 °C. Pro teploty používání výrazně nad +100 °C do +150°C byla vyvinuta řada ozubení TPS
Standardní tvrdost ozubení je 92° Shore A. Pro vyšší točivé momenty je možné použít také ozubení s tvrdostí 95° a 98° Shore A a pro vysoké točivé momenty ozubení s tvrdostí 64° Shore D, které je ale velmi tvrdé a má malé tlumení.
Rozsah provozních teplot se pohybuje mezi -40 °C a +100 °C ve standardním provedení spojky. Jsou přípustné krátkodobé teplotní špičky do +120 °C. Pro teploty používání výrazně nad +100 °C do +150°C byla vyvinuta řada ozubení TPS
Standardní tvrdost ozubení je 92° Shore A. Pro vyšší točivé momenty je možné použít také ozubení s tvrdostí 95° a 98° Shore A a pro vysoké točivé momenty ozubení s tvrdostí 64° Shore D, které je ale velmi tvrdé a má malé tlumení.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor