ADG-2201 AW/AF Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, zásadně prodloužíte životnost motoru bez nákladů na opravy. Dále snížíte spotřebu PHM a oleje a také můžete očekávat zvýšení výkonu. Nižší spotřeba PHM a oleje Vyšší výkon Nižší škodlivé emise Snížení spotřeby Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky... Celý popis
Koupit za 423 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
ADG-2201 AW/AF
Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz
Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, zásadně prodloužíte životnost motoru bez nákladů na opravy.
Dále snížíte spotřebu PHM a oleje a také můžete očekávat zvýšení výkonu.
Nižší spotřeba PHM a oleje Vyšší výkon Nižší škodlivé emise
Snížení spotřeby
Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.
Vyšší výkon
Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2.
Jak nanopřísady v motoru fungují?
Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.
Složení
Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.
Aplikace
Před použitím skladujte na teplém místě. Aplikujte do teplého motoru (není podmínkou). Můžete použít do nového i starého oleje – částice fungují vždy. Doporučujeme koncentraci 3%.
Vyměň obrázek na stříkačku.
Škodlivé emise
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších motorů dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a tím se sníží množství škodlivých emisí.
BUGGYRA RACING
Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.
Tatra kolem světa 2
Naše přísady vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.
Pro zvýšení výkonu a snížení nákladů na provoz
Testy z VUT Brno potvrzují vynikající efektivitu – snížení opotřebení téměř 9x. Díky tomu, zásadně prodloužíte životnost motoru bez nákladů na opravy.
Dále snížíte spotřebu PHM a oleje a také můžete očekávat zvýšení výkonu.
Nižší spotřeba PHM a oleje Vyšší výkon Nižší škodlivé emise
Snížení spotřeby
Nanočástice IF-WS2 patří mezi nejmazivější známý materiál. Díky tomu, přísady snižují koeficient tření (snižují pasivní odpory) a tak dochází ke snížení spotřeby PHM. U motorů navíc dochází k vyhlazení povrchů (zacelení drsných míst) a tím také dochází k úspoře PHM a především oleje u motorů, které mají zvýšenou spotřebu.
Vyšší výkon
Díky snížení pasivních odporů dochází ke zvýšení efektivity (zvýšení výkonu) funkčnosti motoru. V motorech dochází ke zvýšení výkonu, díky autoreparačním vlastnostem (vyhlazení povrchů) částicemi IF-WS2.
Jak nanopřísady v motoru fungují?
Základní složkou IF-WS2 přísad jsou fullereny (kulaté nanočástice). V kritických situacích se chovají jako kuličková ložiska. Běžně by se pohyblivé části zadřely, nebo nenávratně poškodily, ale díky IF-WS2 nedojde k poškození. Při vysokém tlaku a smykovém namáhání, dojde ke sloupnutí jedné vrstvy, která na povrchu vytvoří velice odolný a kluzný film.
Složení
Základní složkou našich přísad jsou Fullereny IF-WS2 (kulaté nanočástice dvojsirník wolframičitý). Fullereny (zdroj Wikipedie) jsou molekuly, tvořené atomy uhlíku uspořádanými do vrstvy z pěti a šestiúhelníků s atomy ve vrcholech, která je prostorově svinuta do uzavřeného tvaru (nejčastěji do tvaru koule nebo elipsoidu). Vzhledem k této struktuře jsou mimořádně odolné vůči vnějším fyzikálním vlivům.
Aplikace
Před použitím skladujte na teplém místě. Aplikujte do teplého motoru (není podmínkou). Můžete použít do nového i starého oleje – částice fungují vždy. Doporučujeme koncentraci 3%.
Vyměň obrázek na stříkačku.
Škodlivé emise
Díky sníženému tření se sníží i námaha motoru a množství škodlivých emisí. U starších motorů dojde k výraznému ošetření povrchů, díky tomu dojde ke snížení spotřeby PHM a oleje a tím se sníží množství škodlivých emisí.
BUGGYRA RACING
Závodní tým Buggyra používá naše nano maziva a přísady ve všech svých závodních a doprovodných vozech. Přísada byla také použita v rychlostním speciálu BUGGYRA SPEED 2020-500M, se kterým překonala Aliyyah Koloc dva světové rekordy s maximální rychlostí 284,13 km/hod.
Tatra kolem světa 2
Naše přísady vykazují vysokou účinnost také v závodních motorech a strojírenských aplikacích. Vynikajícím způsobem fungují v Tatře, současné největší expedici Tatra kolem světa 2.
Parametry
Výrobce | NANOTECH-EUROPE |
Značka | NANOTECH-EUROPE l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor