Kompaktní, univerzální, skvěle vybavený 12V model pro náročné hobby i profi uživatele. Režim náhradního zdroje a rekondice. 2 roky záruka. Větší výkon, vybaven teplotním čidlem, které by mělo být při nabíjení umístěno co nejblíže akumulátoru. Automaticky upravuje nabíjecí napětí dle teploty v rozsahu -20°C až +50°C. Největší nabíječka s možností připojení konektorů. Nabíječka disponuje režimem Supply (Program napájení), který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru.... Celý popis
Koupit za 2 899 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

CTEK MXS 10 12V, 10A
Doprava:
zdarma
Skladem
2 899 Kč
Koupit za 2 899 Kč

Nabíječka autobaterií CTEK MXS 10, 12V, 10A
Doprava:
zdarma
Skladem
3 699 Kč
Koupit za 3 699 Kč

CTEK Nabíječka MXS 10, 12V, 10A
3 450 Kč Koupit za 3 450 Kč
CTEK MXS 10 12V, 10A
Doprava:
zdarma
Skladem
3 796 Kč
Koupit za 3 796 Kč

Nabíječka CTEK MXS 10, 12V, 10A
5 452 Kč Koupit za 5 452 KčPopis
Kompaktní, univerzální, skvěle vybavený 12V model pro náročné hobby i profi uživatele. Režim náhradního zdroje a rekondice. 2 roky záruka. Větší výkon, vybaven teplotním čidlem, které by mělo být při nabíjení umístěno co nejblíže akumulátoru. Automaticky upravuje nabíjecí napětí dle teploty v rozsahu -20°C až +50°C. Největší nabíječka s možností připojení konektorů.
Nabíječka disponuje režimem Supply (Program napájení), který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru. Odpojením akumulátoru od vozidla riskujete ztrátu veškerého nastavení, včetně kódů alarmu, multimediálního systému a elektroniky, která řídí výkon vozidla.
Zároveň je nabíječka vybavena režimem Recond (Program regenerace), který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM dochází k jejich zničení!
Vhodný pro nabíjení 12V baterií kapacit - 20-200Ah
Vhodný pro udržování 12V baterií kapacit - 20- 300Ah
Maximální nabíjecí proud - 10A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe) - IP65 (prachotěsný a odolný stříkající vodě).
Záruka - 2 roky
TECHNICKÉ ÚDAJE
Model nabíječky MXS 10
Číslo modelu 1046
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí 14,4 V, AGM 14,7 V, RECOND 15,8 V, SUPPLY 13,6 V
Startovací napětí 2,0 V
Nabíjecí proud max. 10 A
Odběr proudu ze sítě 1,0 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Činitel zvlnění**
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 12V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 20–200 Ah, při udržovacím dobíjení až 300 Ah
Rozměry 197 × 93 × 49 mm (D × Š × V)
Krytí IP65
Hmotnost 0,8 kg
*) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
**) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK
BEZPEČNOST
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Nabíječka disponuje režimem Supply (Program napájení), který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru. Odpojením akumulátoru od vozidla riskujete ztrátu veškerého nastavení, včetně kódů alarmu, multimediálního systému a elektroniky, která řídí výkon vozidla.
Zároveň je nabíječka vybavena režimem Recond (Program regenerace), který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM dochází k jejich zničení!
Vhodný pro nabíjení 12V baterií kapacit - 20-200Ah
Vhodný pro udržování 12V baterií kapacit - 20- 300Ah
Maximální nabíjecí proud - 10A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe) - IP65 (prachotěsný a odolný stříkající vodě).
Záruka - 2 roky
TECHNICKÉ ÚDAJE
Model nabíječky MXS 10
Číslo modelu 1046
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí 14,4 V, AGM 14,7 V, RECOND 15,8 V, SUPPLY 13,6 V
Startovací napětí 2,0 V
Nabíjecí proud max. 10 A
Odběr proudu ze sítě 1,0 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Činitel zvlnění**
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 12V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 20–200 Ah, při udržovacím dobíjení až 300 Ah
Rozměry 197 × 93 × 49 mm (D × Š × V)
Krytí IP65
Hmotnost 0,8 kg
*) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
**) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK
BEZPEČNOST
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Parametry
Výrobce | Ctek |
Typ | nabíječka |
Rozměry | 93 x 49 x 197 mm |
Napětí autobaterie | 12V |
Hmotnost | 0.8 kg |
Test akumulátoru | ano |
Pulzní nabíjení | ano |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepětí | ano |
Ochrana proti přepolování | ano |
Krytí IP | IP65 |
Top inzeráty

Opel Insignia 2.0 CDTI 515 km, Navigace, Parkovací...
600 000 Kč

Škoda Octavia 1.4 TSI CNG 163 283 km, CNG, klima
240 000 Kč

Škoda Octavia 1.9 TDI 319 517 km, Elegance
60 000 Kč

Škoda Fabia 1.0 TSI 72 740 km,
240 000 Kč

Mitsubishi Lancer 1.6 MIVEC 160 397 km,
170 000 Kč

VW Caddy 2.0 TDI 148 812 km,
420 000 Kč

Hyundai ix35 1.7 CRDi 124 504 km, ČR, NAVI
300 000 Kč

Ford Mondeo 2.0 TDCI 93 056 km,
520 000 Kč

Škoda Fabia 1.2 TSI 87 251 km, DIGIKLIMA
260 000 Kč

Toyota Corolla 1.6 i 73 138 km, ČR, DPH, AC
349 000 Kč

Ford Fusion 1.4 248 743 km,
43 000 Kč

Ford Tourneo Custom 2.2 TDCi 242 280 km, 9 míst
400 000 Kč

Opel Mokka 1.4 Turbo 206 044 km, STK10/22
220 000 Kč

BMW 2 Gran Coupe 218d Gran Coupé 17 859 km,...
830 000 Kč

VW Polo 1.2 12V 41 251 km, DIGIKLIMA
160 000 Kč

Škoda Superb 2.0 TDI 170 381 km, ČR,KLIMATIZACE,103KW
250 000 Kč
Podobné produkty
Články odjinud
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor