Čistící sada vzduchových filtrů od italského výrobce BMC Air Filter. Obsah sady: - olej ve spreji 200ml - čistič 500ml Interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí) až po 15tisíc kilometrů při běžném silničním použití. Postup při čištění vzduchového filtru: 1. Mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Nikdy neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože... Celý popis
Koupit za 456 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BMC čistící sada na vzduchové filtry
Doprava:
25 Kč
456 Kč
Koupit za 456 Kč
Popis
Čistící sada vzduchových filtrů od italského výrobce BMC Air Filter.
Obsah sady:
- olej ve spreji 200ml
- čistič 500ml
Interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí) až po 15tisíc kilometrů při běžném silničním použití.
Postup při čištění vzduchového filtru:
1. Mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Nikdy neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.
2. Poté naneseme na plochu filtru čistič BMC. Nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!
3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy BMC, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.
Obsah sady:
- olej ve spreji 200ml
- čistič 500ml
Interval údržby se může velmi lišit dle jízdních podmínek a to od 100km (ve velmi prašném prostředí) až po 15tisíc kilometrů při běžném silničním použití.
Postup při čištění vzduchového filtru:
1. Mechanické očištění filtru, ať už nějakým štětcem nebo mechanickým "vyklepáním" filtru. Tento úkon můžete dělat každých 5000 km. Nikdy neprofukujte filtr stlačeným vzduchem, protože by mohlo dojít k poškození struktury filtru.
2. Poté naneseme na plochu filtru čistič BMC. Nikdy nepoužijte na čištění agresivní prostředky (benzín, ředidlo apod), jinak by došlo k nenávratnému zničení filtru!
3. Poté co necháme čistící prostředek 10-15 minut působit, filtr propláchneme vodou. Pokud to tvar filtru dovolí, proplachujeme opačným směrem než bude k filtru proudit vzduch. Dosáhnete tak lepšího vyprání.
4. Filtr necháme uschnout. Doporučujeme nechat filtr uschnout samovolně, není dobré dávat filtr na topení.
5. Po usušení naneseme na filtr olej - používejte jen olej od firmy BMC, jiné oleje nemají požadované vlastnosti, některé jsou např. příliš lepivé a později se nedají z filtru odstranit. Poté co olej na filtru "zavadne", můžete filtr namontovat zpět do motocyklu.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor