skladem:ano Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce... Celý popis
Koupit za 1 425 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

BARUM Bravuris 5HM 205/55R16 91H
Doprava:
zdarma
Skladem
1 425 Kč
Koupit za 1 425 Kč

BARUM 205/55 R 16 BRAVURIS 5HM 91H DOT5021
1 355 Kč Koupit za 1 355 Kč
BARUM 205/55R16 91H Bravuris 5HM BARUM 15407210000
1 468 Kč Koupit za 1 468 Kč
Pneumatika BARUM 205/55R16 91H BRAVURIS 5HM
1 548 Kč Koupit za 1 548 Kč
BARUM BRAVURIS 5 HM 205/55 R16 91H
2 027 Kč Koupit za 2 027 KčPopis
skladem:ano
Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce a způsobují lepší jízdní stabiitu při vyšší stupni ojetí. Zároveň pneumatika dostala novou směs, která zaručuje vyšší přilnavost na mokrém povrchu, jízdní stabilitu a přesnost jízdy. Krajní bloky dostaly jiný sklon místo drážek se zkosením, mají hrany celkový sklon. Došlo ke snížení valivého odporu. Bohužel ale zároveň došlo ke zhoršení odolnosti vůči aquaplaningu vůči třetí generaci. Popravdě to se mi moc nelíbí. Sice došlo ke zkrácení brzdné dráhy, ale ta zase není tak směrodatná, protože tam závisí i na zbytku auta. Ale odolnost vůči aquaplaningu je čistě jen a jen o pneumatikách. A tohle podle mě není krok dobrým směrem, Sice se zvýšila výdrž, snížila hlučnost, Brzdná dráha na mokru je lepší o 1%, na suchu o 3%, ale aquaplaning je horší o 2%, Pneumatika se bude vyrábět od 15" do 21" velikostech
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)
Poměrně nečekaně po čtyřech letech Barum představil nástupce dezénu Bravuris 3. Nový dezén Barum Bravuris 5 je prakticky evolucí třetí generace. Důvod je jednoduchý a to je zlepšení hodnot na euroštítku, protože podle směrnice by pneumatika se starými hodnotami už pak nemohla vstupovat na trh. Takže s příchodem nového dezénu je samozřejmě i pár detailních změn. Dezén jako takový je velmi podobný, ale do středových bloků byly přidány stabilizační můstky, které pneumatiku drží na vozovce a způsobují lepší jízdní stabiitu při vyšší stupni ojetí. Zároveň pneumatika dostala novou směs, která zaručuje vyšší přilnavost na mokrém povrchu, jízdní stabilitu a přesnost jízdy. Krajní bloky dostaly jiný sklon místo drážek se zkosením, mají hrany celkový sklon. Došlo ke snížení valivého odporu. Bohužel ale zároveň došlo ke zhoršení odolnosti vůči aquaplaningu vůči třetí generaci. Popravdě to se mi moc nelíbí. Sice došlo ke zkrácení brzdné dráhy, ale ta zase není tak směrodatná, protože tam závisí i na zbytku auta. Ale odolnost vůči aquaplaningu je čistě jen a jen o pneumatikách. A tohle podle mě není krok dobrým směrem, Sice se zvýšila výdrž, snížila hlučnost, Brzdná dráha na mokru je lepší o 1%, na suchu o 3%, ale aquaplaning je horší o 2%, Pneumatika se bude vyrábět od 15" do 21" velikostech
Třída úspory paliva: C
Třida přilnavosti na mokru: B
Třída vnější hlučnosti: 71 dB (2 vlny)
Parametry
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 205 |
Vnitřní průměr | R16 |
Výrobce | Barum |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 91 |
Hlučnost | 71 dB |
Protektorované pneumatiky | ne |
Dojezdové pneumatiky | ne |
Dodávkové pneumatiky | ne |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | C |
Přilnavost za mokra | B |
Top inzeráty

Opel Mokka 1.4 Turbo 41 342 km,
360 000 Kč

VW T-Roc 1.6 TDI 32 341 km,
530 000 Kč

VW Passat 2.0 TDI 301 093 km, DSG
190 000 Kč

Škoda 100 -1970
150 000 Kč

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi 129 768 km, CZ, Serviska
280 000 Kč

Toyota C-HR 1.8 Hybrid 43 504 km, Selection
600 000 Kč

VW Golf 1.4 TSI 155 935 km,
200 000 Kč

BMW X1 sDrive20d 240 038 km, AUTOMAT
220 000 Kč

Opel Meriva 1.6 16V 153 750 km, KLIMATIZACE
50 000 Kč

Škoda Fabia 1.0 TSI 144 344 km, ČR,DPH
250 000 Kč

VW Passat 2.0 TDI 271 476 km, KLIMA
170 000 Kč

Mazda 3 1.6 169 633 km, Digiklima
79 000 Kč

Škoda Octavia 1.6 TDI 191 349 km, GREENLINE,...
240 000 Kč

BMW 4 420 i xDrive 90 187 km, CZ, 1. MAJ
570 000 Kč

Škoda Octavia 1.6 TDI 133 966 km,
370 000 Kč

VW Golf 1.6 TDI 188 954 km, NAVI, DSG
310 000 Kč
Podobné produkty
Články odjinud
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor