Přípravek ve spreji určený na čištění sacího traktu dieselových motorů Vlastnosti • přípravek čistí celý vzduchový nasávací systém dieselového motoru, je parotvorný a proudí skrzcelý nasávací systém • čistí vstupní trakt, intercooler EGR ventilu, vstupní a výstupní čast ventilů a spalovací komory • výsledkem je hladší a tišší chod motoru, úspora pohonných hmot a redukce škodlivých emisí • lze použít i na čištění sání turbodmychadla • součástí balení je i prodlužovací hadička pro dosažení na hůře... Celý popis
Koupit za 329 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Přípravek ve spreji určený na čištění sacího traktu dieselových motorů
Vlastnosti
• přípravek čistí celý vzduchový nasávací systém dieselového motoru, je parotvorný a proudí skrzcelý nasávací systém
• čistí vstupní trakt, intercooler EGR ventilu, vstupní a výstupní čast ventilů a spalovací komory
• výsledkem je hladší a tišší chod motoru, úspora pohonných hmot a redukce škodlivých emisí
• lze použít i na čištění sání turbodmychadla
• součástí balení je i prodlužovací hadička pro dosažení na hůře dostupná místa
• doporučujeme pouze pro profesionální použití
Oblast použití:
Pro použití v autoservisu. Vhodné pro všechny dieselové motory.
Reakční doba:
Cca. několik minut.
Spotřeba:
400ml přípravku lze použít pro 2 vozidla.
Aplikace:
Před použitím protřepejte. Nastříkejte do nasávacího systému dieselového
motoru (obvykle po odstranění pružné hadice v systému vzduchového sání)
během běžícího a zahřátého motoru. Pokud motor běží rovnoměrně nastříkejte
produkt do nasávacího traktu delšími vstřiky. Pokud motor neběží rovnoměrně,
nastříkejte produkt do otvoru nasávacího traktu krátkými vstřiky.
Poznámka: Během aplikace musí motor běžet mezi 2000-2500 otáčkami/min.!
Přizpůsobte proto interval a intenzitu vstřiků této podmínce. Po skončení
aplikace nechte motor ještě několik minut běžet na volnoběh. Před vypnutím
motoru je možné udělat krátkou testovací jízdu.
Pro čištění sání turbodmychadla postupujte stejně, jen aplikujte produkt před
turbodmychadlo (nejdříve nutné vyjmout vzduchový filtr).
Pro podrobnější informace čtěte příbalový leták.
Obsah:
400 ml
Vlastnosti
• přípravek čistí celý vzduchový nasávací systém dieselového motoru, je parotvorný a proudí skrzcelý nasávací systém
• čistí vstupní trakt, intercooler EGR ventilu, vstupní a výstupní čast ventilů a spalovací komory
• výsledkem je hladší a tišší chod motoru, úspora pohonných hmot a redukce škodlivých emisí
• lze použít i na čištění sání turbodmychadla
• součástí balení je i prodlužovací hadička pro dosažení na hůře dostupná místa
• doporučujeme pouze pro profesionální použití
Oblast použití:
Pro použití v autoservisu. Vhodné pro všechny dieselové motory.
Reakční doba:
Cca. několik minut.
Spotřeba:
400ml přípravku lze použít pro 2 vozidla.
Aplikace:
Před použitím protřepejte. Nastříkejte do nasávacího systému dieselového
motoru (obvykle po odstranění pružné hadice v systému vzduchového sání)
během běžícího a zahřátého motoru. Pokud motor běží rovnoměrně nastříkejte
produkt do nasávacího traktu delšími vstřiky. Pokud motor neběží rovnoměrně,
nastříkejte produkt do otvoru nasávacího traktu krátkými vstřiky.
Poznámka: Během aplikace musí motor běžet mezi 2000-2500 otáčkami/min.!
Přizpůsobte proto interval a intenzitu vstřiků této podmínce. Po skončení
aplikace nechte motor ještě několik minut běžet na volnoběh. Před vypnutím
motoru je možné udělat krátkou testovací jízdu.
Pro čištění sání turbodmychadla postupujte stejně, jen aplikujte produkt před
turbodmychadlo (nejdříve nutné vyjmout vzduchový filtr).
Pro podrobnější informace čtěte příbalový leták.
Obsah:
400 ml
Parametry
Výrobce | Autoprofi |
Objem | 400 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor