Hledáte prvotřídní nástroj, který vám pomůže dosáhnout profesionálních výsledků při leštění? Představujeme Vám Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 Restoring Pad – revoluční leštící kotouč navržený pro každého, kdo chce dosáhnout dokonalého povrchu bez rýh a škrábanců. Proč je Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 Pro Vás Ideální? 1. Efektivní Odstraňování Rýh a Škrábanců: Tento tvrdý leštící kotouč je navržen tak, aby efektivně odstraňoval všechny typy rýh a škrábanců z povrchu auta. Díky vysoké... Celý popis
Koupit za 277 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Auto Finesse Revitalise Pad No:1 Restoring Pad - Leštící kotouč
Doprava:
80 Kč
277 Kč
Koupit za 277 Kč
Auto Finesse Revitalise Pad No:1 Restoring Pad 160 mm
Doprava:
69 Kč
Skladem
429 Kč
Koupit za 429 Kč
Auto Finesse Revitalise Pad No:1 Restoring Pad 160 mm
Doprava:
79 Kč
Skladem
429 Kč
Koupit za 429 Kč
Auto Finesse Revitalise Pad No:1 Restoring Pad profesionální pad pro orbitální leštičku
Doprava:
69 Kč
Skladem
429 Kč
Koupit za 429 Kč
AUTO FINESSE Leštící kotouč 140 mm Auto Finesse Revitalise No: 1 Restoring
Doprava:
zdarma
Skladem
459 Kč
Koupit za 459 Kč
Popis
Hledáte prvotřídní nástroj, který vám pomůže dosáhnout profesionálních výsledků při leštění? Představujeme Vám Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 Restoring Pad – revoluční leštící kotouč navržený pro každého, kdo chce dosáhnout dokonalého povrchu bez rýh a škrábanců.
Proč je Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 Pro Vás Ideální?
1. Efektivní Odstraňování Rýh a Škrábanců:
Tento tvrdý leštící kotouč je navržen tak, aby efektivně odstraňoval všechny typy rýh a škrábanců z povrchu auta. Díky vysoké buněčné hustotě a otevřené struktuře s mřížkovaným designem, kotouč sklízí materiál "mrtvého" laku a udrží na povrchu více leštící pasty, čímž zajišťuje maximální výkon při každém použití.
2. Profesionální Výsledky:
Navržen pro profesionální detailery, ale přístupný i pro amatéry, Revitalise Spot Pad No:1 je dokonalým nástrojem pro dosažení profesionálního vzhledu vašeho auta přímo ve vaší garáži.
3. Univerzální Použití:
Tento kotouč je ideální pro použití s DA (dual action) leštičkou nebo ručním držákem Auto Finesse Handi Puck. Jeho kompaktní průměr 85 mm a suchý zip o průměru 75 mm zajišťují snadné a rychlé uchycení.
4. Maximální Přesnost:
Vynikající volba pro leštění tvarově složitých oblastí, kam se velký kotouč jednoduše nedostane, jako např. nárazníky v oblasti mřížek. S Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 dosáhnete i těch nejtěžších přístupných míst jednoduše a efektivně.
5. Jednoduchá Údržba:
Díky pevné konstrukci, brusiva jsou rovnoměrně rozdělena po celé ploše kotouče, což zajišťuje delší životnost a menší potřebu údržby.
Technické Specifikace:
Barva: Oranžová
Průměr: 85 mm
Průměr suchého zipu: 75 mm
Výška: 20 mm
Hmotnost: 0,1 kg
Způsob uchycení: Suchý zip
Tvrdost: Vysoká
Jak Používat Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1?
Příprava Kotouče: Před použitím a nanesením pasty Revitalise No:1 aplikujte lubrikaci kotoučů Auto Finesse Pad Prime.
Aplikace Pastou: Použijte spolu s pastou Auto Finesse Revitalise No:1 Restoring Compound pro dosažení nejlepších možných výsledků.
Leštění: Kotouč je navržen pro použití buď s orbitálními leštičkami s 3" unašečem nebo pomocí ručního nástavce Auto Finesse Handi Puck.
Auto Finesse Revitalise Spot Pad No1 Restoring Pad je neocenitelným přírůstkem do vaší detailingové výbavy. Jeho vysoká účinnost, snadné použití a profesionální výsledky vás přesvědčí již po prvním použití. Proměňte svůj vůz v zrcadlový skvost a užijte si pocit z dokonale hladkého a lesklého povrchu.
Proč je Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 Pro Vás Ideální?
1. Efektivní Odstraňování Rýh a Škrábanců:
Tento tvrdý leštící kotouč je navržen tak, aby efektivně odstraňoval všechny typy rýh a škrábanců z povrchu auta. Díky vysoké buněčné hustotě a otevřené struktuře s mřížkovaným designem, kotouč sklízí materiál "mrtvého" laku a udrží na povrchu více leštící pasty, čímž zajišťuje maximální výkon při každém použití.
2. Profesionální Výsledky:
Navržen pro profesionální detailery, ale přístupný i pro amatéry, Revitalise Spot Pad No:1 je dokonalým nástrojem pro dosažení profesionálního vzhledu vašeho auta přímo ve vaší garáži.
3. Univerzální Použití:
Tento kotouč je ideální pro použití s DA (dual action) leštičkou nebo ručním držákem Auto Finesse Handi Puck. Jeho kompaktní průměr 85 mm a suchý zip o průměru 75 mm zajišťují snadné a rychlé uchycení.
4. Maximální Přesnost:
Vynikající volba pro leštění tvarově složitých oblastí, kam se velký kotouč jednoduše nedostane, jako např. nárazníky v oblasti mřížek. S Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1 dosáhnete i těch nejtěžších přístupných míst jednoduše a efektivně.
5. Jednoduchá Údržba:
Díky pevné konstrukci, brusiva jsou rovnoměrně rozdělena po celé ploše kotouče, což zajišťuje delší životnost a menší potřebu údržby.
Technické Specifikace:
Barva: Oranžová
Průměr: 85 mm
Průměr suchého zipu: 75 mm
Výška: 20 mm
Hmotnost: 0,1 kg
Způsob uchycení: Suchý zip
Tvrdost: Vysoká
Jak Používat Auto Finesse Revitalise Spot Pad No:1?
Příprava Kotouče: Před použitím a nanesením pasty Revitalise No:1 aplikujte lubrikaci kotoučů Auto Finesse Pad Prime.
Aplikace Pastou: Použijte spolu s pastou Auto Finesse Revitalise No:1 Restoring Compound pro dosažení nejlepších možných výsledků.
Leštění: Kotouč je navržen pro použití buď s orbitálními leštičkami s 3" unašečem nebo pomocí ručního nástavce Auto Finesse Handi Puck.
Auto Finesse Revitalise Spot Pad No1 Restoring Pad je neocenitelným přírůstkem do vaší detailingové výbavy. Jeho vysoká účinnost, snadné použití a profesionální výsledky vás přesvědčí již po prvním použití. Proměňte svůj vůz v zrcadlový skvost a užijte si pocit z dokonale hladkého a lesklého povrchu.
Parametry
Výrobce | Auto Finesse |
Materiál | pěna |
Vhodný pro leštičku | pro orbitální |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor