Původní (sériové) tlumiče jsou určeny pro „normální“ provoz na pozemních komunikacích. Pokud děláte něco navíc kromě běžného používání nebo pokud musí motocykl unést větší váhu, než, na jakou byl konstruován, může se stát, že to původní (sériové) tlumiče nebudou schopny zvládnout. Může se jednat o případy, kdy s sebou vezete na výlet nějaké velmi těžké zavazadlo, o terénní jízdu nebo závodění.   TTX = dvojitá stěna tlumiče (Twin Tube Technologie) Produktový kód : T39PR1C1S T - tlumič se... Celý popis

Koupit za 43 300 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

 
Původní (sériové) tlumiče jsou určeny pro „normální“ provoz na pozemních komunikacích. Pokud děláte něco navíc kromě běžného používání nebo pokud musí motocykl unést větší váhu, než, na jakou byl konstruován, může se stát, že to původní (sériové) tlumiče nebudou schopny zvládnout. Může se jednat o případy, kdy s sebou vezete na výlet nějaké velmi těžké zavazadlo, o terénní jízdu nebo závodění.  
TTX = dvojitá stěna tlumiče (Twin Tube Technologie)
Produktový kód : T39PR1C1S
T - tlumič se dvěma válci, 39 - průměr pístu, P - vysokotlaký plynový tlumič s vnější kombinovanou nádrží “piggy back”, R1 - Nastavitelné tlumení odskoku, C1 - Nastavitelné tlumení komprese, S - na hadici namontovaný hydraulický nastavovač předpětí pružiny.
Parametry:

Délka: 402,5 mm
Zdvih: 75mm
Hydraulický píst 39 mm
Tlakový zásobník dusíku
Pístnice 16 mm
Nastavitelná komprese a odskoku
Předpětí hydraulické pružiny

Tento tlumič má pouze mechanické seřizovaní a však ho můžeme použit i do motocyklu vybavených systémem ESA - čím ale přijdeme o komfortní seřizovaní elektricky a o informace na displeji ( může se vyskytnout chybová hláška, že systém ESA nefunguje).
Nastavení tlumiče je pouze manuálně bez systému ESA. Na jízdu to nemá vliv.
Manuál Ohlins pro tlumiče TTX
Montážní návod
Při objednávce prosím uveďte VIN motocyklu, váhu pro nastavení tlumiče a co víc jezdíte silnici / terén / obojí.
Zobrazit více