YT12A-BS 12V-10Ah bezúdržbový VRLA motoakumulátor YUASA. Akumulátory MF mají o 30% vyšší startovací výkon. Napětí: 12 V Kapacita 10hod.: 10 Ah Startovací proud: 175 A Délka: 150 mm Šířka: 87 mm Výška: 105 mm Hmotnost s kyselinou: 3.5 kg (+) pól / odvětrání: L Bezúdržbový (MF) VRLA (bezúdržbový ventilem řízený) akumulátor nikdy nepotřebuje doplňování, avšak stále vyžaduje periodické dobíjení! Ideální pro motocykly, jízdní a žací stroje a vodní skútry. Zaručeně těsný design nedává prakticky... Celý popis
Koupit za 1 694 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
YUASA YT12A-BS 12V 10,5Ah 175A
Doprava:
80 Kč
Skladem
1 694 Kč
Koupit za 1 694 Kč
Motobaterie YUASA (originál) YT12A-BS, 12V, 10Ah
Doprava:
zdarma
Skladem
1 630 Kč
Koupit za 1 630 Kč
YUASA YT12A-BS, 12V, 10Ah
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 684 Kč
Koupit za 1 684 Kč
Motobaterie YUASA (originál) YT12A-BS, 12V, 10Ah
Doprava:
zdarma
Skladem
1 630 Kč
Koupit za 1 630 Kč
Yuasa BATERIE-MNT ZDARMA.49 LITRŮ YT12A-BS(CP)
Doprava:
79 Kč
3 376 Kč
Koupit za 3 376 Kč
Popis
YT12A-BS 12V-10Ah bezúdržbový VRLA motoakumulátor YUASA. Akumulátory MF mají o 30% vyšší startovací výkon.
Napětí: 12 V
Kapacita 10hod.: 10 Ah
Startovací proud: 175 A
Délka: 150 mm
Šířka: 87 mm
Výška: 105 mm
Hmotnost s kyselinou: 3.5 kg
(+) pól / odvětrání: L
Bezúdržbový (MF) VRLA (bezúdržbový ventilem řízený) akumulátor nikdy nepotřebuje doplňování, avšak stále vyžaduje periodické dobíjení! Ideální pro motocykly, jízdní a žací stroje a vodní skútry.
Zaručeně těsný design nedává prakticky žádnou šanci rozlití (po pořádné aktivaci)*
Pokročilá olovo-kalcium technologie zaručí vysoký výkon pro startování
Sulfatační omezovač dramaticky redukuje problém sulfatace destiček (delší životnost)
Výjimečná odolnost proti vibracím dělá dnes Yuasu nejvíce spolehlivým akumulátorem na trhu
Nízké samovybíjení 0,2% za den - VRLA akumulátory vydrží déle nabité než standardní typy
Některé typy jsou Factory Activated (naplněno, zabezpečeno a nabito v továrně)
* Pro použití akumulátoru v jiné poloze než svislé, doporučujeme pouze modely aktivované ve výrobě (Factory Activated)
Upozornění! Uzavřené bezúdržbové akumulátorové baterie VRLA lze obyčejnou nabíječkou na autobaterie snadno zničit. Informujte se o správné nabíječce v sekci Baterie, nabíječky
Balení: 1ks, dodáváno s kyselinou
Pro motocykly:
APRILIA
• RSV4 1000 FACTORY , 2009 - 2011
• RSV4 1000 APRC FACTORY SPECIAL EDITION , 2011 - 2011
• RSV4 1000 R , 2010 - 2011
• RSV4 1000 R APRC , 2011 - 2011
• TUONO V4 APRC , 2011 - 2011
• TUONO V4R , 2011 - 2011
KYMCO
• DINK 200 E3 , 2006 - 2010
• DINK STREET 125 DOWNTOWN , 2009 - 2010
• DINK STREET 125 I ABS DOWNTOWN , 2011 - 2011
• DINK STREET 300 I / DOWNTOWN , 2011 - 2011
• LIKE 125 , 2009 - 2011
• PEOPLE 125 GTI , 2010 - 2011
• PEOPLE 200 GTI , 2010 - 2011
• PEOPLE 300 GTI , 2010 - 2010
• PEOPLE 300 GTI , 2011 - 2011
SUZUKI
• AN 400 BURGMAN K3-K6 , 2003 - 2006
• GSF 1200 BANDIT S/N ABS AK6/SAK6 , 2006 - 2006
• GSF 1250 BANDIT S/N K7/8/9 - L0 - L1 , 2007 - 2011
• GSF 1250 BANDIT S/N ABS AK7-AL0-AL1 , 2007 - 2011
• GSR 750 ROADSTER , 2011 - 2011
• GSX 1250 FA L0 - L1 , 2010 - 2011
• GSX-R 1000 K5 , 2005 - 2005
• GSX-R 1000 K6 , 2006 - 2006
• GSX-R 1000 K7-K8 , 2007 - 2008
• GSX-R 1000 K9 - L0 , 2009 - 2010
• GSX-R 1000 L1 , 2011 - 2011
• GSX-R 1300 HAYABUSA LJS1AN , 1999 - 2001
• GSX-R 1300 HAYABUSA K2-K7 , 2002 - 2007
• GSX-R 750 W JS1AL , 2000 - 2000
• GSX-R 750 W JS1AL , 2001 - 2001
• GSX-R 750 W JS1AL , 2002 - 2003
• GSX-R 750 W K4-K5 , 2004 - 2005
• GSX-R 750 W K6 , 2006 - 2006
• GSX-R 750 W K7 , 2007 - 2007
• GSX-R 750 W K8-K9-L0 , 2008 - 2010
• SFV 650 GLADIUS K9-L0 , 2009 - 2010
• SFV 650 GLADIUS L1 , 2011 - 2011
• SV 650 N JS1AV , 1999 - 1999
• SV 650 N JS1AV , 2000 - 2001
• SV 650 N JS1AV , 2002 - 2002
• SV 650 N/S ABS K7-L0 , 2007 - 2010
• SV 650 S JS1AV , 1999 - 2001
• SV 650 S JS1AV , 2002 - 2002
• TL 1000 R JS1AM , 1998 - 2000
• TL 1000 R JS1AM , 2001 - 2001
• TL 1000 R JS1AM , 2002 - 2002
Dle nového nařízení EU o prekurzorech výbušnin 2019/1148 není možné prodávat koncovým zákazníkům elektrolyt do baterií v samostatném balení.
Více informací zde.
Napětí: 12 V
Kapacita 10hod.: 10 Ah
Startovací proud: 175 A
Délka: 150 mm
Šířka: 87 mm
Výška: 105 mm
Hmotnost s kyselinou: 3.5 kg
(+) pól / odvětrání: L
Bezúdržbový (MF) VRLA (bezúdržbový ventilem řízený) akumulátor nikdy nepotřebuje doplňování, avšak stále vyžaduje periodické dobíjení! Ideální pro motocykly, jízdní a žací stroje a vodní skútry.
Zaručeně těsný design nedává prakticky žádnou šanci rozlití (po pořádné aktivaci)*
Pokročilá olovo-kalcium technologie zaručí vysoký výkon pro startování
Sulfatační omezovač dramaticky redukuje problém sulfatace destiček (delší životnost)
Výjimečná odolnost proti vibracím dělá dnes Yuasu nejvíce spolehlivým akumulátorem na trhu
Nízké samovybíjení 0,2% za den - VRLA akumulátory vydrží déle nabité než standardní typy
Některé typy jsou Factory Activated (naplněno, zabezpečeno a nabito v továrně)
* Pro použití akumulátoru v jiné poloze než svislé, doporučujeme pouze modely aktivované ve výrobě (Factory Activated)
Upozornění! Uzavřené bezúdržbové akumulátorové baterie VRLA lze obyčejnou nabíječkou na autobaterie snadno zničit. Informujte se o správné nabíječce v sekci Baterie, nabíječky
Balení: 1ks, dodáváno s kyselinou
Pro motocykly:
APRILIA
• RSV4 1000 FACTORY , 2009 - 2011
• RSV4 1000 APRC FACTORY SPECIAL EDITION , 2011 - 2011
• RSV4 1000 R , 2010 - 2011
• RSV4 1000 R APRC , 2011 - 2011
• TUONO V4 APRC , 2011 - 2011
• TUONO V4R , 2011 - 2011
KYMCO
• DINK 200 E3 , 2006 - 2010
• DINK STREET 125 DOWNTOWN , 2009 - 2010
• DINK STREET 125 I ABS DOWNTOWN , 2011 - 2011
• DINK STREET 300 I / DOWNTOWN , 2011 - 2011
• LIKE 125 , 2009 - 2011
• PEOPLE 125 GTI , 2010 - 2011
• PEOPLE 200 GTI , 2010 - 2011
• PEOPLE 300 GTI , 2010 - 2010
• PEOPLE 300 GTI , 2011 - 2011
SUZUKI
• AN 400 BURGMAN K3-K6 , 2003 - 2006
• GSF 1200 BANDIT S/N ABS AK6/SAK6 , 2006 - 2006
• GSF 1250 BANDIT S/N K7/8/9 - L0 - L1 , 2007 - 2011
• GSF 1250 BANDIT S/N ABS AK7-AL0-AL1 , 2007 - 2011
• GSR 750 ROADSTER , 2011 - 2011
• GSX 1250 FA L0 - L1 , 2010 - 2011
• GSX-R 1000 K5 , 2005 - 2005
• GSX-R 1000 K6 , 2006 - 2006
• GSX-R 1000 K7-K8 , 2007 - 2008
• GSX-R 1000 K9 - L0 , 2009 - 2010
• GSX-R 1000 L1 , 2011 - 2011
• GSX-R 1300 HAYABUSA LJS1AN , 1999 - 2001
• GSX-R 1300 HAYABUSA K2-K7 , 2002 - 2007
• GSX-R 750 W JS1AL , 2000 - 2000
• GSX-R 750 W JS1AL , 2001 - 2001
• GSX-R 750 W JS1AL , 2002 - 2003
• GSX-R 750 W K4-K5 , 2004 - 2005
• GSX-R 750 W K6 , 2006 - 2006
• GSX-R 750 W K7 , 2007 - 2007
• GSX-R 750 W K8-K9-L0 , 2008 - 2010
• SFV 650 GLADIUS K9-L0 , 2009 - 2010
• SFV 650 GLADIUS L1 , 2011 - 2011
• SV 650 N JS1AV , 1999 - 1999
• SV 650 N JS1AV , 2000 - 2001
• SV 650 N JS1AV , 2002 - 2002
• SV 650 N/S ABS K7-L0 , 2007 - 2010
• SV 650 S JS1AV , 1999 - 2001
• SV 650 S JS1AV , 2002 - 2002
• TL 1000 R JS1AM , 1998 - 2000
• TL 1000 R JS1AM , 2001 - 2001
• TL 1000 R JS1AM , 2002 - 2002
Dle nového nařízení EU o prekurzorech výbušnin 2019/1148 není možné prodávat koncovým zákazníkům elektrolyt do baterií v samostatném balení.
Více informací zde.
Parametry
Výrobce | Yuasa |
Kapacita | 10 Ah |
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 175 A |
Pólování | levé |
Délka | 150 mm |
Šířka | 87 mm |
Výška | 105 mm |
Hmotnost | 2 kg |
Bezúdržbová | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor