Je pouze velmi malé množství autodoplňků, které v zimě opravdu oceníte. Kromě jízdních vlastností je důležité se postarat o to, abychom ušetřili nějaký ten čas s topením a zahřátím motoru. Během zimy strávíme dokonce i několik hodin měsíčně pouze čekáním na zahřátí motoru nebo vytopení vozidla. Tento čas by se dal jistě strávit užitečnějším způsobem. Problém dokonale vyřeší zimní clona pro Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní). Právě zimní clona je jedinou možností, jak zabránit tomu, aby se... Celý popis
Koupit za 604 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Je pouze velmi malé množství autodoplňků, které v zimě opravdu oceníte. Kromě jízdních vlastností je důležité se postarat o to, abychom ušetřili nějaký ten čas s topením a zahřátím motoru.
Během zimy strávíme dokonce i několik hodin měsíčně pouze čekáním na zahřátí motoru nebo vytopení vozidla. Tento čas by se dal jistě strávit užitečnějším způsobem.
Problém dokonale vyřeší zimní clona pro Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní). Právě zimní clona je jedinou možností, jak zabránit tomu, aby se ledový vzduch dostal chladičem k motoru.
Podíváme-li se o mnoho let zpátky, tak u starých vozidel se za chladič dávala stará deka, přes kterou se omezil přísun studeného vzduchu k motoru. Zimní clona Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní) je jistě mnohem lepší a především elegantnější řešení. Dělají se vždy pouze zimní clony na míru. Díky tomu si můžete být jisti, že bude zimní clona skvěle držet. Již na první pohled vypadá velmi stylově a neznalí uživatelé mohou dokonce nabýt dojmu, že se jedná o tuning.
Zimní clona Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní) nemá využití pouze pro rychlé zahřátí motoru, její funkcí je také zabránit sněhu a dalším nečistotám, aby se nedostali tam, kde nemají co dělat.
Zimní clona je velmi pružná, ale zároveň pevná. Nemusíte se bát, že se zimní clony rychle poškodí. Jedná se o certifikovaný výrobek, který garantuje dlouhou životnost.
Další velkou výhodou je montáž zimní clony. Je natolik jednoduchá, že ji zvládnete i bez návodu. Součástí balení zimní clony jsou dva držáky se šrouby, které jednoduše připevníte na přední masku. Instalace zimní clony vám tak zabere maximálně několik minut času. Následně si můžete užívat rychle vytopené vozidlo po celou zimní sezonu. Na jaře se zimní clona opět pouze odmontuje a bude vyčkávat na další zimu.
Během zimy strávíme dokonce i několik hodin měsíčně pouze čekáním na zahřátí motoru nebo vytopení vozidla. Tento čas by se dal jistě strávit užitečnějším způsobem.
Problém dokonale vyřeší zimní clona pro Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní). Právě zimní clona je jedinou možností, jak zabránit tomu, aby se ledový vzduch dostal chladičem k motoru.
Podíváme-li se o mnoho let zpátky, tak u starých vozidel se za chladič dávala stará deka, přes kterou se omezil přísun studeného vzduchu k motoru. Zimní clona Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní) je jistě mnohem lepší a především elegantnější řešení. Dělají se vždy pouze zimní clony na míru. Díky tomu si můžete být jisti, že bude zimní clona skvěle držet. Již na první pohled vypadá velmi stylově a neznalí uživatelé mohou dokonce nabýt dojmu, že se jedná o tuning.
Zimní clona Škoda Octavia II, 2007->2013, (dolní) nemá využití pouze pro rychlé zahřátí motoru, její funkcí je také zabránit sněhu a dalším nečistotám, aby se nedostali tam, kde nemají co dělat.
Zimní clona je velmi pružná, ale zároveň pevná. Nemusíte se bát, že se zimní clony rychle poškodí. Jedná se o certifikovaný výrobek, který garantuje dlouhou životnost.
Další velkou výhodou je montáž zimní clony. Je natolik jednoduchá, že ji zvládnete i bez návodu. Součástí balení zimní clony jsou dva držáky se šrouby, které jednoduše připevníte na přední masku. Instalace zimní clony vám tak zabere maximálně několik minut času. Následně si můžete užívat rychle vytopené vozidlo po celou zimní sezonu. Na jaře se zimní clona opět pouze odmontuje a bude vyčkávat na další zimu.
Parametry
Výrobce | Heko |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor