Peugeot Tweet 125i FL Pacific Blue
Oceňovaný pro svá velká kola, stabilitu, praktičnost a bezporuchovost je Peugeot Tweet dlouhodobě jedním z nejprodávanějších skútrů v Evropě. V roce 2023 se zákazníkům, kteří hledají skútr s elegantním a unikátním stylem, objeví nová verze modelu Tweet. Velký pocit bezpečí, dobrá manévrovatelnost a dobré držení stopy, to vše se pojí s velkými koly, která nyní přijíždějí do nové éry zabudované v posledním designovém jazyku značky Peugeot. Díky LED světlům ve tvaru tesáků umístěným na předním plastovém... Celý popis
Popis
Oceňovaný pro svá velká kola, stabilitu, praktičnost a bezporuchovost je Peugeot Tweet dlouhodobě jedním z nejprodávanějších skútrů v Evropě.
V roce 2023 se zákazníkům, kteří hledají skútr s elegantním a unikátním stylem, objeví nová verze modelu Tweet. Velký pocit bezpečí, dobrá manévrovatelnost a dobré držení stopy, to vše se pojí s velkými koly, která nyní přijíždějí do nové éry zabudované v posledním designovém jazyku značky Peugeot. Díky LED světlům ve tvaru tesáků umístěným na předním plastovém panelu stojí mode Tweet hrdě za standardy značky. Skútr je vybaven hexagonálním předním LED světlometem a hranatými tvary, které umožňují každému vyjádřit svůj vlastní styl, LCD displejem, dále USB zásuvkou, úložným prostorem pod dvoumístným sedadlem a v předkolenním plastu nebo integrovaným zadním nosičem pro kufr.
125cc verze je poháněná vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 124,8 ccm. Motor poskytuje výkon 8,4 kW (11,5 koně) při 8.500 ot./min. a točivý moment dosahuje hodnoty 10,3 Nm při 6.500 ot./min. O brzdný účinek se starají kotoučové brzdy vepředu i vzadu propojené systémem SBC. Sedadlo je usazeno ve výšce 790 mm od země, zatímco váha je pouhých 106 kilogramů. 125cc verze je nově osazena ráfky ve tvaru diamantu pro hodnotnější vizuál.
Šikovný a účinný, Peugeot Tweet profituje z efektního dynamického projevu, které se pojí k dobrému šasi a úžasnému poměru výkonu a hmotnosti díky promyšlené velikosti a kvalitní technice. Peugeot Tweet má design prémiového skútru bez kompromisů na pohodlí jezdce nebo spolujezdce. Tolik ke skútru, který si prosazuje svoji pozici na trhu kdekoliv se objeví.
V roce 2023 se zákazníkům, kteří hledají skútr s elegantním a unikátním stylem, objeví nová verze modelu Tweet. Velký pocit bezpečí, dobrá manévrovatelnost a dobré držení stopy, to vše se pojí s velkými koly, která nyní přijíždějí do nové éry zabudované v posledním designovém jazyku značky Peugeot. Díky LED světlům ve tvaru tesáků umístěným na předním plastovém panelu stojí mode Tweet hrdě za standardy značky. Skútr je vybaven hexagonálním předním LED světlometem a hranatými tvary, které umožňují každému vyjádřit svůj vlastní styl, LCD displejem, dále USB zásuvkou, úložným prostorem pod dvoumístným sedadlem a v předkolenním plastu nebo integrovaným zadním nosičem pro kufr.
125cc verze je poháněná vzduchem chlazeným čtyřtaktním jednoválcem o objemu 124,8 ccm. Motor poskytuje výkon 8,4 kW (11,5 koně) při 8.500 ot./min. a točivý moment dosahuje hodnoty 10,3 Nm při 6.500 ot./min. O brzdný účinek se starají kotoučové brzdy vepředu i vzadu propojené systémem SBC. Sedadlo je usazeno ve výšce 790 mm od země, zatímco váha je pouhých 106 kilogramů. 125cc verze je nově osazena ráfky ve tvaru diamantu pro hodnotnější vizuál.
Šikovný a účinný, Peugeot Tweet profituje z efektního dynamického projevu, které se pojí k dobrému šasi a úžasnému poměru výkonu a hmotnosti díky promyšlené velikosti a kvalitní technice. Peugeot Tweet má design prémiového skútru bez kompromisů na pohodlí jezdce nebo spolujezdce. Tolik ke skútru, který si prosazuje svoji pozici na trhu kdekoliv se objeví.
Parametry
Typ motocyklu | skútr |
Značka | Peugeot |
Model | Tweet 125i |
Modelový rok | 2023 |
Barva | modrá |
Typ motoru | 4-takt |
Počet válců | 1 |
Objem motoru | 125 ccm |
Výkon | 8.4 kW |
Objem nádrže | 5.5 l |
Max. Rychlost | 99 km/h |
Převodovka | automatická |
Délka | 2000 mm |
Rozvor | 1330 mm |
Výška sedla | 790 mm |
Pohotovostní hmotnost | 122 kg |
s USB portem | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor