Přípravek pro dlouhodobé a bezpečné utěsnění chladicího systému a topení, láhev 250 ml - Petec 80250 - používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla - spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i v ... Přípravek pro dlouhodobé a bezpečné utěsnění chladicího systému a topení, láhev 250 ml - Petec 80250 - používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla - spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i vlasové trhliny... Celý popis
Koupit za 206 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
PETEC těsnicí hmota na chladiče 80250 - PETEC Přípravek pro utěsnění chlazení a topení 250 ml
Doprava:
91 Kč
Skladem
206 Kč
Koupit za 206 Kč
Přípravek pro utěsnění chlazení a topení, 250 ml - Petec
Doprava:
59 Kč
Skladem
252 Kč
Koupit za 252 Kč
PETEC Utěsňovač chladiče 250ml 80250
Doprava:
69 Kč
Skladem
221 Kč
Koupit za 221 Kč
Přípravek pro utěsnění chlazení a topení, 250 ml - Petec
Doprava:
49 Kč
Skladem
248 Kč
Koupit za 248 Kč
Petec 80250 Přípravek pro utěsnění chlazení a topení, 250 ml
Doprava:
84 Kč
Skladem
247 Kč
Koupit za 247 Kč
Popis
Přípravek pro dlouhodobé a bezpečné utěsnění chladicího systému a topení, láhev 250 ml - Petec 80250 - používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla - spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i v ...
Přípravek pro dlouhodobé a bezpečné utěsnění chladicího systému a topení, láhev 250 ml - Petec 80250
- používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla
- spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i vlasové trhliny prostorů pro chladicí kapalinu v hlavě válců nebo těsnění pod hlavou válců, jakož i netěsnosti na spojích hadic, plastů, pájených místech apod.
- plně míchatelný se všemi běžnými nemrznoucími směsmi
- v chladicí kapalině může zůstat dlouhodobě
- maže termostat a vodní pumpu
- nenarušuje pryžové nebo plastové díly, chrání před korozí a vodním kamenem
- neutrální ke kovům (i lehkým a barevným)
- vysoká profesionální kvalita (Made in Germany)
- přípravek se používá u všech zážehových i vznětových motorů.
Aplikace:
Nejprve se otevře ventil topení vozu, motor se ohřeje na provozní teplotu, řádně protřepe nádobka s přípravkem a přípravek se nalije při běžícím motoru přes vyrovnávací nádobu chlazení do okruhu chlazení/topení. Motor se nechá nejméně 10 minut běžet nebo se provede zkušební jízda. Závěrem se zkontroluje těsnost chladicího systému. Množství v nádobce 250 ml stačí na cca 12 l chladicí kapaliny. U konkrétního automobilu je třeba nadávkovat celkové množství přípravku podle objemu chladicího prostředku v něm.
Přípravek pro dlouhodobé a bezpečné utěsnění chladicího systému a topení, láhev 250 ml - Petec 80250
- používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla
- spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i vlasové trhliny prostorů pro chladicí kapalinu v hlavě válců nebo těsnění pod hlavou válců, jakož i netěsnosti na spojích hadic, plastů, pájených místech apod.
- plně míchatelný se všemi běžnými nemrznoucími směsmi
- v chladicí kapalině může zůstat dlouhodobě
- maže termostat a vodní pumpu
- nenarušuje pryžové nebo plastové díly, chrání před korozí a vodním kamenem
- neutrální ke kovům (i lehkým a barevným)
- vysoká profesionální kvalita (Made in Germany)
- přípravek se používá u všech zážehových i vznětových motorů.
Aplikace:
Nejprve se otevře ventil topení vozu, motor se ohřeje na provozní teplotu, řádně protřepe nádobka s přípravkem a přípravek se nalije při běžícím motoru přes vyrovnávací nádobu chlazení do okruhu chlazení/topení. Motor se nechá nejméně 10 minut běžet nebo se provede zkušební jízda. Závěrem se zkontroluje těsnost chladicího systému. Množství v nádobce 250 ml stačí na cca 12 l chladicí kapaliny. U konkrétního automobilu je třeba nadávkovat celkové množství přípravku podle objemu chladicího prostředku v něm.
Parametry
Výrobce | PETEC |
Objem | 0.25 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor