Velká olejová vana v klasickém stylu Fallert. Nová verze nyní pasuje na všechny dvouventilové boxer motory BMW vyrobené od roku 1969 – včetně modelů R 45, R 65 a také na všechny modely Monolever a Paralever. Efektivní odvod tepla díky vnitřnímu a vnějšímu žebrování – konstantní teplota oleje i při sportovní jízdě. Zvětšený objem oleje o 4,0 litry – optimální mazání a prodloužené intervaly výměny oleje, což zvyšuje životnost motoru. Hmotnost 2,5 kg. Aerodynamický design nejen dodává... Celý popis
Koupit za 21 500 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Velká olejová vana v klasickém stylu Fallert.
Nová verze nyní pasuje na všechny dvouventilové boxer motory BMW vyrobené od roku 1969 – včetně modelů R 45, R 65 a také na všechny modely Monolever a Paralever.
Efektivní odvod tepla díky vnitřnímu a vnějšímu žebrování – konstantní teplota oleje i při sportovní jízdě.
Zvětšený objem oleje o 4,0 litry – optimální mazání a prodloužené intervaly výměny oleje, což zvyšuje životnost motoru.
Hmotnost 2,5 kg.
Aerodynamický design nejen dodává olejové vaně sportovní vzhled.
Limitovaná edice, exkluzivně od Siebenrocku.
Kompletní montážní sada, která se skládá z vhodné distanční podložky pro sací koš olejového čerpadla, sada těsnění a šrouby (viz. foto).
Pro modely do 9/1980 se může stát, že bude potřeba seřídit hlavní stojan u novějších modelu je nutné vyměnit pružiny stojanu za delší 1113103.
Montážní návod
Nová verze nyní pasuje na všechny dvouventilové boxer motory BMW vyrobené od roku 1969 – včetně modelů R 45, R 65 a také na všechny modely Monolever a Paralever.
Efektivní odvod tepla díky vnitřnímu a vnějšímu žebrování – konstantní teplota oleje i při sportovní jízdě.
Zvětšený objem oleje o 4,0 litry – optimální mazání a prodloužené intervaly výměny oleje, což zvyšuje životnost motoru.
Hmotnost 2,5 kg.
Aerodynamický design nejen dodává olejové vaně sportovní vzhled.
Limitovaná edice, exkluzivně od Siebenrocku.
Kompletní montážní sada, která se skládá z vhodné distanční podložky pro sací koš olejového čerpadla, sada těsnění a šrouby (viz. foto).
Pro modely do 9/1980 se může stát, že bude potřeba seřídit hlavní stojan u novějších modelu je nutné vyměnit pružiny stojanu za delší 1113103.
Montážní návod
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat