SKF vyrábí válečková ložiska v mnoha provedeních, řadách a velikostech. Hlavní konstrukční rozdíly mezi ložisky popisovanými v této části spočívají v následujících vlastnostech: - počet řad valivých těles (jedna, dvě nebo čtyři) - typ klece (s klecí, bez klece nebo speciální provedení) Ložiska s klecí mohou přenášet vysoká radiální zatížení, snášet velká zrychlení a vysoké otáčky. Ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) mají největší možný počet válečků, a jsou proto vhodná pro velmi... Celý popis

Koupit za 1 835 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

SKF vyrábí válečková ložiska v mnoha provedeních, řadách a velikostech. Hlavní konstrukční rozdíly mezi ložisky popisovanými v této části spočívají v následujících vlastnostech:
- počet řad valivých těles (jedna, dvě nebo čtyři)
- typ klece (s klecí, bez klece nebo speciální provedení)

Ložiska s klecí mohou přenášet vysoká radiální zatížení, snášet velká zrychlení a vysoké otáčky. Ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) mají největší možný počet válečků, a jsou proto vhodná pro velmi vysoká radiální zatížení při středních otáčkách. Vysoce únosná válečková ložiska SKF kombinují vysokou únosnost ložiska s plným počtem valivých těles se schopností vysokých otáček ložiska s klecí. Uspořádání přírub na vnitřním a vnějším kroužku (poloha a počet vodicích přírub).

Ložiska v provedení NU
- mají dvě vodicí příruby na vnějším kroužku a žádnou přírubu na vnitřním kroužku
- mohou vyrovnávat axiální posunutí hřídele vzhledem k tělesu v obou směrech
- mohou být použita s vhodným příložným kroužkem pro stabilizaci ložiska v axiálním směru
Zobrazit více

Parametry

Výrobce SKF