SKF vyrábí válečková ložiska v mnoha provedeních, řadách a velikostech. Hlavní konstrukční rozdíly mezi ložisky popisovanými v této části spočívají v následujících vlastnostech: - počet řad valivých těles (jedna, dvě nebo čtyři) - typ klece (s klecí, bez klece nebo speciální provedení) Ložiska s klecí mohou přenášet vysoká radiální zatížení, snášet velká zrychlení a vysoké otáčky. Ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) mají největší možný počet válečků, a jsou proto vhodná pro velmi... Celý popis
Koupit za 1 835 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

NU 309 ECJ/C3 SKF Válečkové ložisko
Doprava:
100 Kč
1 835 Kč
Koupit za 1 835 Kč
Popis
SKF vyrábí válečková ložiska v mnoha provedeních, řadách a velikostech. Hlavní konstrukční rozdíly mezi ložisky popisovanými v této části spočívají v následujících vlastnostech:
- počet řad valivých těles (jedna, dvě nebo čtyři)
- typ klece (s klecí, bez klece nebo speciální provedení)
Ložiska s klecí mohou přenášet vysoká radiální zatížení, snášet velká zrychlení a vysoké otáčky. Ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) mají největší možný počet válečků, a jsou proto vhodná pro velmi vysoká radiální zatížení při středních otáčkách. Vysoce únosná válečková ložiska SKF kombinují vysokou únosnost ložiska s plným počtem valivých těles se schopností vysokých otáček ložiska s klecí. Uspořádání přírub na vnitřním a vnějším kroužku (poloha a počet vodicích přírub).
Ložiska v provedení NU
- mají dvě vodicí příruby na vnějším kroužku a žádnou přírubu na vnitřním kroužku
- mohou vyrovnávat axiální posunutí hřídele vzhledem k tělesu v obou směrech
- mohou být použita s vhodným příložným kroužkem pro stabilizaci ložiska v axiálním směru
- počet řad valivých těles (jedna, dvě nebo čtyři)
- typ klece (s klecí, bez klece nebo speciální provedení)
Ložiska s klecí mohou přenášet vysoká radiální zatížení, snášet velká zrychlení a vysoké otáčky. Ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) mají největší možný počet válečků, a jsou proto vhodná pro velmi vysoká radiální zatížení při středních otáčkách. Vysoce únosná válečková ložiska SKF kombinují vysokou únosnost ložiska s plným počtem valivých těles se schopností vysokých otáček ložiska s klecí. Uspořádání přírub na vnitřním a vnějším kroužku (poloha a počet vodicích přírub).
Ložiska v provedení NU
- mají dvě vodicí příruby na vnějším kroužku a žádnou přírubu na vnitřním kroužku
- mohou vyrovnávat axiální posunutí hřídele vzhledem k tělesu v obou směrech
- mohou být použita s vhodným příložným kroužkem pro stabilizaci ložiska v axiálním směru
Parametry
Výrobce | SKF |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor