Sada a opravu skla Díky této sadě si můžete čelní sklo svého vozu opravit sami! Hluboké škrábance a praskliny na čelním skle nebo prasklém skle budou téměř neviditelné a sklo bude chráněno před dalším poškozením. Je vhodný k opravě poškození ve formě malých ok, jakmile podélné trhliny nepřesáhnou 15 cm. Vzhledem k velkému množství lepidla v sadě je sada vhodná k opakovanému použití. Rychlý účinek - celý postup nanášení lepidla trvá několik minut a lepidlo zaschne za 20 minut po vystavení slunci.... Celý popis
Koupit za 97 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Sada a opravu skla
Díky této sadě si můžete čelní sklo svého vozu opravit sami! Hluboké škrábance a praskliny na čelním skle nebo prasklém skle budou téměř neviditelné a sklo bude chráněno před dalším poškozením. Je vhodný k opravě poškození ve formě malých ok, jakmile podélné trhliny nepřesáhnou 15 cm.
Vzhledem k velkému množství lepidla v sadě je sada vhodná k opakovanému použití.
Rychlý účinek - celý postup nanášení lepidla trvá několik minut a lepidlo zaschne za 20 minut po vystavení slunci.
Návod na použití:
Nejprve očistěte a odmastěte sklo z obou stran. Je také nutné odstranit veškeré zbývající sklo.
Připevněte upevňovací kříž s přísavkami k oknu tak, aby jeho středový otvor byl přímo nad trhlinou.
Středový otvor upevňovacího šroubu pavouka pomocí šroubového aplikátoru umístěte tak, aby byl konec aplikátoru v kontaktu se středem praskliny, poté odstraňte píst aplikátoru.
Do aplikátoru naneste správné množství lepidla (v závislosti na velikosti praskliny). Obvykle pouze 5–10 kapek pro průměr 4–7 mm.
Vraťte píst do aplikátoru, dokud se nezastaví, poté vyjměte a znovu několikrát utáhněte píst v aplikátoru, aby lepidlo dosáhlo na co možná nejvíce míst. Při šroubování pístu si všimněte, zda se lepidlo šíří a zcela jej vyplňuje. V případě potřeby přidejte další část lepidla. Lepidlo musí poškození zcela vyplňovat. Odšroubujte píst z aplikátoru. Počkejte, až vysavač nasaje vzduch zpod aplikátoru. Zašroubujte píst až na doraz. Ujistěte se, že je poškození zcela zaplněno. Odšroubujte píst a aplikátor. Demontujte montážní kříž. Na utěsněné poškození naneste 2 kapky lepidla a lehkým přitlačením zakryjte ochrannou fólii, aby pod ní nebyly žádné vzduchové bubliny. Nechte působit UV záření po dobu 20 minut na slunci nebo pomocí UV lampy. Proces vytvrzování lepidla probíhá pouze pod vlivem UV záření. Škrabka připojená k noži stroje je na přebytečné lepidlo. V případě dlouhé, podélné trhliny naneste lepidlo podél trhliny (bez použití aplikátoru) a poté roztáhněte celou délku trhliny ochrannou fólií. Poté postupujte podle výše uvedených pokynů. V případě možných nedostatků lepení postup opakujte.
Díky této sadě si můžete čelní sklo svého vozu opravit sami! Hluboké škrábance a praskliny na čelním skle nebo prasklém skle budou téměř neviditelné a sklo bude chráněno před dalším poškozením. Je vhodný k opravě poškození ve formě malých ok, jakmile podélné trhliny nepřesáhnou 15 cm.
Vzhledem k velkému množství lepidla v sadě je sada vhodná k opakovanému použití.
Rychlý účinek - celý postup nanášení lepidla trvá několik minut a lepidlo zaschne za 20 minut po vystavení slunci.
Návod na použití:
Nejprve očistěte a odmastěte sklo z obou stran. Je také nutné odstranit veškeré zbývající sklo.
Připevněte upevňovací kříž s přísavkami k oknu tak, aby jeho středový otvor byl přímo nad trhlinou.
Středový otvor upevňovacího šroubu pavouka pomocí šroubového aplikátoru umístěte tak, aby byl konec aplikátoru v kontaktu se středem praskliny, poté odstraňte píst aplikátoru.
Do aplikátoru naneste správné množství lepidla (v závislosti na velikosti praskliny). Obvykle pouze 5–10 kapek pro průměr 4–7 mm.
Vraťte píst do aplikátoru, dokud se nezastaví, poté vyjměte a znovu několikrát utáhněte píst v aplikátoru, aby lepidlo dosáhlo na co možná nejvíce míst. Při šroubování pístu si všimněte, zda se lepidlo šíří a zcela jej vyplňuje. V případě potřeby přidejte další část lepidla. Lepidlo musí poškození zcela vyplňovat. Odšroubujte píst z aplikátoru. Počkejte, až vysavač nasaje vzduch zpod aplikátoru. Zašroubujte píst až na doraz. Ujistěte se, že je poškození zcela zaplněno. Odšroubujte píst a aplikátor. Demontujte montážní kříž. Na utěsněné poškození naneste 2 kapky lepidla a lehkým přitlačením zakryjte ochrannou fólii, aby pod ní nebyly žádné vzduchové bubliny. Nechte působit UV záření po dobu 20 minut na slunci nebo pomocí UV lampy. Proces vytvrzování lepidla probíhá pouze pod vlivem UV záření. Škrabka připojená k noži stroje je na přebytečné lepidlo. V případě dlouhé, podélné trhliny naneste lepidlo podél trhliny (bez použití aplikátoru) a poté roztáhněte celou délku trhliny ochrannou fólií. Poté postupujte podle výše uvedených pokynů. V případě možných nedostatků lepení postup opakujte.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor