DSP procesor s integrovaným zesilovačem Nakamichi NDSK4185AU Nakamichi NDSK4185AU je čtyřkanálový zesilovač s poctivým výkonem 4 x 45 W RMS a vestavěným 8kanálovým DSP procesorem. Tento produkt vyniká zejména snadnou možností upgradovat tovární autorádio, zvýšit výkon pro reproduktory a detailně nastavit zvuk v programu DSP procesoru. Díky širokým možnostem nastavení pozvedne zvuk i výkon oproti tovární hlavní jednotce na zcela jinou úroveň. V případě potřeby můžete Nakamichi NDSK4185AU použít jako... Celý popis
Koupit za 6 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
DSP procesor s integrovaným zesilovačem Nakamichi NDSK4185AU Nakamichi NDSK4185AU je čtyřkanálový zesilovač s poctivým výkonem 4 x 45 W RMS a vestavěným 8kanálovým DSP procesorem. Tento produkt vyniká zejména snadnou možností upgradovat tovární autorádio, zvýšit výkon pro reproduktory a detailně nastavit zvuk v programu DSP procesoru. Díky širokým možnostem nastavení pozvedne zvuk i výkon oproti tovární hlavní jednotce na zcela jinou úroveň. V případě potřeby můžete Nakamichi NDSK4185AU použít jako plnohodnotný DSP procesor a systém doplnit výkonnějším zesilovačem. Nakamichi u modelu NDSK4185AU skvěle demonstruje své zaměření na vysokou kvalitu s velkým důrazem na snadné ovládání. Velmi intuitivní program DSP procesoru zvládne nastavit snad každý šikovný uživatel a k dispozici je dokonce i mobilní aplikace pro snadné nastavení na mobilním telefonu. Výhodou je i možnost zcela obejít zvukově nekvalitní tovární hlavní jednotku a díky integrovanému bluetooth modulu streamovat hudbu přímo do zesilovače. Možnost připojení dálkového ovladače s hudebním přehrávačem a funkcí přepínání skladeb. Šasi zesilovače z broušeného hliníku a špičkové zpracování jen podtrhuje exkluzivitu tohoto produktu. Hlavní vlastnosti Nakamichi NDSK4185AU 4kanálový zesilovač s integrovaným 8kanálovým DSP procesorem. Výkon zesilovače: 4 x 45 W RMS / 4 x 80 W Max. Možnost použít jako samostatný DSP procesor a připojit silnější zesilovač. Vstupy: 4x high level (vysokoúrovňové). Výstupy: 8 x low level (RCA). 31pásmový parametrický ekvalizér. Nastavení pásmových propustí, časových korekcí nebo detailního ekvalizéru. Integrovaný Bluetooth pro streamování hudby. Možnost připojení dálkového ovládání s přehrávačem hudby. Intuitivní mobilní aplikace pro snadné nastavení přes smartphone. Luxusně zpracované šasi z broušeného hliníku. O značce Nakamichi Historie značky Nakamichi spadá až do roku 1948, kdy ji založil v Japonsku Etsuro Nakamichi. Cesta ke splnění jeho snů začala založením malého výzkumného ústavu Nakamichi Research Corporation v japonském Tokiu, který zajišťoval výzkum sonarů a magnetů i vývoj pro hlavní značky, vládní subjekty, univerzity a organizace. Od té doby se etabloval jako důvěryhodný tvůrce vysoce kvalitních produktů, které jsou výsledkem intenzivní vědecké práce, vášně pro zvuk a odhodlání poskytnout nekompromisní kvalitu a výkon. V roce 1972 do Nakamichi Corporation nastoupil Takeshi Nakamichi, který byl spjat s tehdejším rozmachem společnosti a byl hluboce zapojen do všech legendárních audio produktů Nakamichi prodávaných v Asii, Americe i Evropě a to včetně prvního uvedení Nakamichi 1000, prvního kazetového magnetofonu na světě. Byl považován za jednoho z nejlepších světových akustických a zvukových techniků světa, který dokázal skloubit špičkový zvuk a přednosti geniálního designu audioproduktů pana Koza Kobayashiho, tehdejšího hlavního inženýra značky. Tehdejčí zesilovače, přehrávače, ale i autorádia patří dnes mezi legendy pro svou nepřekonatelnou kvalitu. Značka Nakamichi je však úspěšná i v současnosti a vyrábí vysoce kvalitní produkty nejen v oblasti ozvučení domácnosti, ale i vozidel. Důmyslně promyšlené portofolio výrobce se neustále rozrůstá a prakticky všechy produkty vynikají kvalitním zvukem a až neuvěřitelným zpracováním v dané cenové kategorii. Odkaz Etsura Nakamichiho žije dál a my jsme rádi, že se nejedná pouze o zvučné jméno, ale promítá se i do kvality produktů Nakamichi.
Parametry
Výrobce | NAKAMICHI |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor