AUTENTICKÁ A MINIMALISTICKÁ Minimalistická, plná charakteru a neuvěřitelně snadno ovladatelná - V7 Stone upoutá pozornost moderním designem, který si zachovává nezaměnitelný rukopis Moto Guzzi. Motor do V, čisté linie a matně černá povrchová úprava dávají jasně najevo, že tento motocykl rozhodně není nenápadný krasavec. Nezaměnitelný styl Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje... Celý popis
Koupit za 234 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Moto Guzzi V7 Stone 2025 Nero Ruvido
Doprava:
zdarma
234 900 Kč
Koupit za 234 900 Kč
Popis
AUTENTICKÁ A MINIMALISTICKÁ
Minimalistická, plná charakteru a neuvěřitelně snadno ovladatelná - V7 Stone upoutá pozornost moderním designem, který si zachovává nezaměnitelný rukopis Moto Guzzi. Motor do V, čisté linie a matně černá povrchová úprava dávají jasně najevo, že tento motocykl rozhodně není nenápadný krasavec.
Nezaměnitelný styl
Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.
Moto Guzzi V-Twin
Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min - nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.
Jízdní zážitek
Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).
V čem je tento model výjimečný?
Pokročilá elektronika
Elektronická výbava je zaměřena na komfort a bezpečnost jízdy - již v základní výbavě nabízí vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire, kontrolu trakce MGCT (s možností deaktivace), jízdní režimy ROAD a RAIN, systém ABS a tempomat.
Tech balíček
Technologické funkce Moto Guzzi V7 Stone nejsou jen o zvýšeném pohodlí a funkčnosti, ale také o stylu a charakteru. Plně digitální LCD přístrojový panel zobrazuje klíčové údaje o motocyklu, jako je stav paliva, zvolený jízdní režim a nastavení rychlosti tempomatu, které lze snadno ovládat pomocí tlačítek na řídítkách. Osvětlení je full LED, přičemž světla pro denní svícení (DRL) vytvářejí stylovou siluetu orla - symbolu Moto Guzzi.
Motor E5+ V-Twin
Ikonický vzduchem chlazený 90° dvouválec Moto Guzzi do V s příčným uložením, rozvodem pomocí zdvihátek a vahadel nyní splňuje normu Euro 5+. Se zdvihovým objemem 853 cm3 nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min, což zajišťuje dynamické a poutavé jízdní vlastnosti - zejména v nízkých a středních otáčkách. Větší airbox, nové časování a optimalizovaný chladicí okruh pístu přispívají k vyššímu výkonu a lepší účinnosti.
Agilní podvozek a brzdy Brembo
Rám motocyklu Moto Guzzi V7 Stone je postaven na modulární dvojité ocelové kolébce a je navržen tak, aby poskytoval pohodlí a potěšení z jízdy. Konfigurace sedla, řídítek a stupaček umisťuje hliníkové stupačky tak, aby poskytovaly maximální pohodlí - i při delších jízdách, bez ohledu na výšku jezdce. Přesné řízení předního kola zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, o brzdění se stará přední kotouč o průměru 320 mm se čtyřpístkovým třmenem Brembo a zadní 260mm kotouč s plovoucím dvoupístkovým třmenem.
Minimalistická, plná charakteru a neuvěřitelně snadno ovladatelná - V7 Stone upoutá pozornost moderním designem, který si zachovává nezaměnitelný rukopis Moto Guzzi. Motor do V, čisté linie a matně černá povrchová úprava dávají jasně najevo, že tento motocykl rozhodně není nenápadný krasavec.
Nezaměnitelný styl
Moto Guzzi V7 Stone kombinuje styl s precizními detaily. Největší nádrž ve své třídě - 21 litrů - je vytvarována mezi hlavami motoru do V a plynule navazuje na linie bočních panelů. Zkrácený zadní blatník a sportovně vyhlížející koncovky výfuku zdůrazňují čisté, dynamické křivky motocyklu. Celkový design doplňuje DRL denní svícení ve tvaru orla a hliníková kola s šestipaprskovými ráfky.
Moto Guzzi V-Twin
Pravá DNA Moto Guzzi: vzduchem chlazený dvouválec V-Twin s kardanovým pohonem nabízí výkon 67,3 k při 6900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4400 ot/min - nejlépe se mu daří v nízkém a středním pásmu, kde ti poskytne pořádnou dávku zátahu. Motor z Mandella, který nyní splňuje normu Euro 5+, prošel evolucí chlazení a sání, přesto si zachovává typický, nezaměnitelný zvuk Moto Guzzi.
Jízdní zážitek
Elektronická výbava Moto Guzzi V7 Stone činí jízdu ještě bezpečnější a intuitivnější. Vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire optimalizuje řízení výkonu, zatímco MGCT (Moto Guzzi Traction Control, kterou lze v případě potřeby deaktivovat) hraje důležitou roli tím, že se přizpůsobuje dvěma jízdním režimům. ROAD, pokud hledáš dynamickou a zábavnou jízdu, a RAIN pro lepší přilnavost na mokrém povrchu. Systém ABS zajišťuje kontrolu při brzdění a tempomat přináší větší komfort při krátkých cestách i delších výletech. Vše doplňuje digitální přístrojový panel a full LED světla s denním svícením (DRL).
V čem je tento model výjimečný?
Pokročilá elektronika
Elektronická výbava je zaměřena na komfort a bezpečnost jízdy - již v základní výbavě nabízí vícemapový elektronický plyn Ride-by-Wire, kontrolu trakce MGCT (s možností deaktivace), jízdní režimy ROAD a RAIN, systém ABS a tempomat.
Tech balíček
Technologické funkce Moto Guzzi V7 Stone nejsou jen o zvýšeném pohodlí a funkčnosti, ale také o stylu a charakteru. Plně digitální LCD přístrojový panel zobrazuje klíčové údaje o motocyklu, jako je stav paliva, zvolený jízdní režim a nastavení rychlosti tempomatu, které lze snadno ovládat pomocí tlačítek na řídítkách. Osvětlení je full LED, přičemž světla pro denní svícení (DRL) vytvářejí stylovou siluetu orla - symbolu Moto Guzzi.
Motor E5+ V-Twin
Ikonický vzduchem chlazený 90° dvouválec Moto Guzzi do V s příčným uložením, rozvodem pomocí zdvihátek a vahadel nyní splňuje normu Euro 5+. Se zdvihovým objemem 853 cm3 nabízí výkon 67,3 k při 6 900 ot/min a točivý moment 79 Nm při 4 400 ot/min, což zajišťuje dynamické a poutavé jízdní vlastnosti - zejména v nízkých a středních otáčkách. Větší airbox, nové časování a optimalizovaný chladicí okruh pístu přispívají k vyššímu výkonu a lepší účinnosti.
Agilní podvozek a brzdy Brembo
Rám motocyklu Moto Guzzi V7 Stone je postaven na modulární dvojité ocelové kolébce a je navržen tak, aby poskytoval pohodlí a potěšení z jízdy. Konfigurace sedla, řídítek a stupaček umisťuje hliníkové stupačky tak, aby poskytovaly maximální pohodlí - i při delších jízdách, bez ohledu na výšku jezdce. Přesné řízení předního kola zajišťuje 40mm teleskopická vidlice, o brzdění se stará přední kotouč o průměru 320 mm se čtyřpístkovým třmenem Brembo a zadní 260mm kotouč s plovoucím dvoupístkovým třmenem.
Parametry
Značka | Moto Guzzi |
Modelový rok | 2025 |
Barva | černá |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor