Vysoce výkonný mazací tuk určený pro kombinace materiálů kov/kov pracující při nízkých až vysokých rychlostech a středním až vysokém zatížení. - Použití: Mazací spoje s mírným až středním zatížením pracující při nízkých až vyokých rychlostech, dokonce i v přítomnosti vlhkosti a vodního ostřiku, používán ve valivých a kluzných ložiskách, kluzných vedeních, dále je používán pro mazání vodících čepů, kulových kloubů, drážkových hřídelí a závitových vřeten. Používá se i na mazání podvozků jeřábů, vidlicových... Celý popis
Koupit za 123 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Molykote Multilub - 100 g, 1 x Molykote Multilub - 100 g
Doprava:
59 Kč
Skladem
123 Kč
Koupit za 123 Kč
Molykote Multilub - 100 g Molykote
Doprava:
60 Kč
127 Kč
Koupit za 127 Kč
MOLYKOTE Multilub 100g
Doprava:
100 Kč
Skladem
151 Kč
Koupit za 151 Kč
Molykote Multilub 100 g
Doprava:
109 Kč
Skladem
146 Kč
Koupit za 146 Kč
Molykote Multilub 100 g
Doprava:
109 Kč
Skladem
127 Kč
Koupit za 127 Kč
Popis
Vysoce výkonný mazací tuk určený pro kombinace materiálů kov/kov pracující při nízkých až vysokých rychlostech a středním až vysokém zatížení.
- Použití: Mazací spoje s mírným až středním zatížením pracující při nízkých až vyokých rychlostech, dokonce i v přítomnosti vlhkosti a vodního ostřiku, používán ve valivých a kluzných ložiskách, kluzných vedeních, dále je používán pro mazání vodících čepů, kulových kloubů, drážkových hřídelí a závitových vřeten. Používá se i na mazání podvozků jeřábů, vidlicových zdvižných vozíků a zdvižných mechanismů.
- Vlastnosti: Dobrá nosnost, vzhledem k minimálnímu odpařování oleje je tento tuk vhodný pro dlouhodobé mazání, dobrá odolnost proti vymývání vodou, dobrá odolnost vůči korozi, dobrá odolnost vůči oxidaci, omezuje opotřebení a rýhování.
- Složení: minerální olej; lithiové mýdlo; EP aditiva; inhibitor koroze
- Teplotní rozsah použití: od -25°C do +120°C
- Balení: tuba: 100g; kartuše: 400g; plechovka: 1kg; soudek: 20kg; sud: 180kg
- Barva: béžová
- Třída NLGI: 2
- Penetrace po prohnětení [mm/10]: 265-295
- Viskozita při 40°C [mm2/s]: 114
- Svaření při zatížení [N]: 2200 (Čtyřkuličkový test)
- Bod skápnutí [°C]: 210 (Čtyřkuličkový test)
- Ochrana proti korozi, SKF-Emcor: 1
- Použití: Mazací spoje s mírným až středním zatížením pracující při nízkých až vyokých rychlostech, dokonce i v přítomnosti vlhkosti a vodního ostřiku, používán ve valivých a kluzných ložiskách, kluzných vedeních, dále je používán pro mazání vodících čepů, kulových kloubů, drážkových hřídelí a závitových vřeten. Používá se i na mazání podvozků jeřábů, vidlicových zdvižných vozíků a zdvižných mechanismů.
- Vlastnosti: Dobrá nosnost, vzhledem k minimálnímu odpařování oleje je tento tuk vhodný pro dlouhodobé mazání, dobrá odolnost proti vymývání vodou, dobrá odolnost vůči korozi, dobrá odolnost vůči oxidaci, omezuje opotřebení a rýhování.
- Složení: minerální olej; lithiové mýdlo; EP aditiva; inhibitor koroze
- Teplotní rozsah použití: od -25°C do +120°C
- Balení: tuba: 100g; kartuše: 400g; plechovka: 1kg; soudek: 20kg; sud: 180kg
- Barva: béžová
- Třída NLGI: 2
- Penetrace po prohnětení [mm/10]: 265-295
- Viskozita při 40°C [mm2/s]: 114
- Svaření při zatížení [N]: 2200 (Čtyřkuličkový test)
- Bod skápnutí [°C]: 210 (Čtyřkuličkový test)
- Ochrana proti korozi, SKF-Emcor: 1
Parametry
Výrobce | Molykote |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor