Středový přímý svod MISTRAL pro MOTO GUZZI V85-TT (Euro4): nahrazuje komplikovaný středový originální kompenzátor homologace EURO4 větší průměr pro lepší průtok výfukových plynů a snížení jejich teploty → nižší spotřeba + lepší životnost motoru lepší průběh kroutícího momentu i výkonu v celém rozsahu, zejména v nižších a středních otáčkách hlubší a silnější zvuk materiál: nerezová ocel AISI304 propojení přes grafitová těsnění → omezení přenosu vibrací včetně držáku a gumového silent-bloku... Celý popis

Koupit za 10 899 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Středový přímý svod MISTRAL pro MOTO GUZZI V85-TT (Euro4):

nahrazuje komplikovaný středový originální kompenzátor
homologace EURO4
větší průměr pro lepší průtok výfukových plynů a snížení jejich teploty → nižší spotřeba + lepší životnost motoru
lepší průběh kroutícího momentu i výkonu v celém rozsahu, zejména v nižších a středních otáčkách
hlubší a silnější zvuk
materiál: nerezová ocel AISI304
propojení přes grafitová těsnění → omezení přenosu vibrací
včetně držáku a gumového silent-bloku
určeno pro montáž na originální svody i koncovku nebo lépe současně s některou z koncovek výfuku MISTRAL

Určeno pro motocykly MOTO GUZZI:

V85-TT (E4) (typ KWA)
V85-TT (E4) Travel (typ KWB)

VARIANTA bez katalyzátoru:
středový přímý svod bez katalyzátoru «MIS MG-CRO/V85TT» s nejlepším průběhem výkonu i kroutícího momentu a největší úsporou hmotnosti

DOPORUČENÍ:
Motocykl V85-TT má z výroby standardní mapování motoru s velmi chudou směsí pro splnění emisních limitů. Mistral proto doporučuje společně se středovým svodem použít také modulátor MISTRAL V-Twin Boost «MIS MG-VTB11» pro optimalizaci motoru za účelem lepší odezvy plynu, redukce ON/OFF efektu při otevření plynu a ještě lepšího průběhu kroutícího momentu.
Zobrazit více