Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3 estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi. Aplikace: Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována... Celý popis
Koupit za 1 955 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MILLERS OILS CFS 5w40 NT+ NANODRIVE 5l
Doprava:
80 Kč
Skladem
1 955 Kč
Koupit za 1 955 Kč
Millers Oils CFS NanoDrive NT+ 5W-40 *5l
Doprava:
80 Kč
Skladem
2 500 Kč
Koupit za 2 500 Kč
Millers Oils CFS 5W-40 NT+ 5l
Doprava:
49 Kč
Skladem
2 120 Kč
Koupit za 2 120 Kč
MILLERS OILS CFS 5W40 NT+ plně syntetický, 5 l 79635 Doprava Zdarma!
Doprava:
99 Kč
Skladem
3 700 Kč
Koupit za 3 700 Kč
Závodní plně syntetický motorový olej Millers Oils NANODRIVE - CFS 5W-40 NT+ 5l
Doprava:
zdarma
Skladem
3 121 Kč
Koupit za 3 121 Kč
Popis
Vysoce výkonný plně syntetický low-friction motorový olej vhodný pro sportovní a závodní aplikace. Sestaven z plně syntetických základových olejů s použitím polyalfaolefinů (PAO) a vícenásobných esterů (3 estery) a optimálního množství ZDDP. Aditivován nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu motoru - nyní s vylepšeným složením oproti původní CFS NT verzi.
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu.
Sestaven pro vysokootáčkové závodní motory používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod.
Ideální pro motory s hydraulickými zdvihátky ventilů. Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days.
Uživatelské výhody:
Tření sníženo o dalších 15 % a opotřebení součástí o 17 % oproti původní verzi CFS NT.
Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu. 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti, přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Výkonový profil:
Ideální olej pro běžnou rychlou jízdu a track days v sériových motorech, pro které jsou předepsány oleje s viskozitou 5w30 nebo 5w40.
Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
Charakteristika oleje:
SAE viskozita: 5w40
Hustota při 15°C: 0.860
Kinematická viskozita při 100°C: 13.4cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 79.5cSt
Viskozitní index: 172
Bod skápnutí: - 48 °C
Bod vzplanutí: 224 °C
Viskozita při studeném startu - 30 °C (CCS): 6, 600cP
HTHS: 3.97 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Aplikace:
Pro použití v závodních nebo upravených a výkonných sériových motorech, kde je požadována maximální ochrana agregátu při velkých výkonech za ultra nízkého tření s minimálními ztrátami výkonu.
Sestaven pro vysokootáčkové závodní motory používané na okruzích, v rally, závodech do vrchu apod.
Ideální pro motory s hydraulickými zdvihátky ventilů. Rovněž vhodný pro běžnou sportovní jízdu v civilních automobilech a při track-days.
Uživatelské výhody:
Tření sníženo o dalších 15 % a opotřebení součástí o 17 % oproti původní verzi CFS NT.
Díky použitým polyalfaolefinům (PAO) a 3-esterovým základovým olejům je minimalizováno množství použitých polymerů, díky čemuž je mazací film více odolný vůči střihu a ztrátě viskozity, zejména v nejnamáhavějších místech agregátu. 3-esterová složka výrazně zlepšuje mazací schopnosti, přispívá ke snížení třecích sil a celkovému vylepšení výkonu lubrikantu.
Vynikající čerpatelnost oleje pro ochranu motoru při studených startech.
Excelentní teplotní stabilita – minimální odparnost oleje ve vysokých teplotách – a oxidační odolnost oleje.
Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
Aditivace nanočásticemi poskytuje:
Výrazné snížení tření.
Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
Nižší produkci tepla.
Vyšší výkon a kroutící moment.
Vyšší spolehlivost motoru.
Vylepšenou energetickou účinnost.
Výkonový profil:
Ideální olej pro běžnou rychlou jízdu a track days v sériových motorech, pro které jsou předepsány oleje s viskozitou 5w30 nebo 5w40.
Přesahuje kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4.
Při civilním použití je zcela vhodný na výměnné intervaly 15.000 km / 1 rok.
Pro dlouhodobé nasazení při teplotě oleje 125 °C, krátkodobě i 150 °C.
Charakteristika oleje:
SAE viskozita: 5w40
Hustota při 15°C: 0.860
Kinematická viskozita při 100°C: 13.4cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 79.5cSt
Viskozitní index: 172
Bod skápnutí: - 48 °C
Bod vzplanutí: 224 °C
Viskozita při studeném startu - 30 °C (CCS): 6, 600cP
HTHS: 3.97 mPa.s
TBN: 10.0 mg KOH/gm
Parametry
Výrobce | Millers Oils |
Objem | 5 l |
Viskozita | 5W-40 |
Složení | syntetické |
Použití | automobilové |
Typ motoru | čtyřtaktní |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor