Metabond GT Plus je zušlechťovač kovových povrchů, který snižuje tření a zlepšuje mazání. Je určený do převodovek, diferenciálů a hnacích zařízení používaných v průmyslu. Je vhodný do nových i opotřebovaných zařízení. Neobsahuje chlór, síru, fosfor, PTFE (Teflon) ani keramické nanočástice. Takto vzniklý mimořádně tvrdý a hladký povrch odolává poškozování způsobeném třením. Snižuje tření minimálně o 60% a následně snižuje opotřebování a hlučnost. Díky vysokému obsahu látek zabraňujících oxidaci... Celý popis
Koupit za 1 090 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
METABOND GT PLUS 250ml
Doprava:
80 Kč
Skladem
1 090 Kč
Koupit za 1 090 Kč
Metabond GT Plus do převodovek a diferencialů 250 ml
Doprava:
59 Kč
Skladem
1 090 Kč
Koupit za 1 090 Kč
Aditivum do převodovek a diferenciálů Metabond GT Plus (250ml)
Doprava:
65 Kč
Skladem
1 090 Kč
Koupit za 1 090 Kč
Metabond GT Plus do převodovek a diferencialů 250 ml
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 090 Kč
Koupit za 1 090 Kč
Metabond GT Plus do převodovek a diferencialů 250ml
Doprava:
90 Kč
Skladem
1 309 Kč
Koupit za 1 309 Kč
Popis
Metabond GT Plus je zušlechťovač kovových povrchů, který snižuje tření a zlepšuje mazání. Je určený do převodovek, diferenciálů a hnacích zařízení používaných v průmyslu. Je vhodný do nových i opotřebovaných zařízení.
Neobsahuje chlór, síru, fosfor, PTFE (Teflon) ani keramické nanočástice. Takto vzniklý mimořádně tvrdý a hladký povrch odolává poškozování způsobeném třením. Snižuje tření minimálně o 60% a následně snižuje opotřebování a hlučnost.
Díky vysokému obsahu látek zabraňujících oxidaci oleje prodlužuje životnost oleje. Metabond GT Plus dokáže dočasně ochránit ošetřené součásti i při výrazném úniku oleje nebo nedostatečném mazání. U nových strojů může až ztrojnásobit jejich životnost. Používejte pouze s olejem předepsaným výrobcem.
VYUŽITÍ ADITIVA DO PŘEVODOVEK METABOND GT PLUS
- Převodovky
- Diferenciály
- Hnací mechanismy v průmyslu
POUŽITÍ
Přidejte v poměru 4-6% k novému oleji. Používejte při každé výměně oleje.
SKLADOVÁNÍ
Skladujte v suchu při teplotách -10 až +40 stupňů Celsia. Po otevření spotřebujte do 2 let. Zavřené spotřebovat do 5ti let od koupě.
UPOZORNĚNÍ
Nesmí se používat ve spalovacích motorech, v automatických převodovkách a samosvorných diferenciálech.
Charakteristické vlastnosti
Kód barvy
7,0 ASTM
Kinematická viskozita při 40 °C, STN EN ISO 3104:1996
70 mm2/s
Kinematická viskozita při 100 °C, STN EN ISO 3104:1996
11,41 mm2/s
Číslo kyselosti (TAN) ASTM D 664-07
7,11 mg KOH/g
Korozivní účinek na destičky z mědi (100 °C, 1 hod.) EN ISO 2160:2000
1a - stupeň koroze
Bod vzplanutí (Cleveland) STN EN ISO 2592:2002
156 °C
Neobsahuje chlór, síru, fosfor, PTFE (Teflon) ani keramické nanočástice. Takto vzniklý mimořádně tvrdý a hladký povrch odolává poškozování způsobeném třením. Snižuje tření minimálně o 60% a následně snižuje opotřebování a hlučnost.
Díky vysokému obsahu látek zabraňujících oxidaci oleje prodlužuje životnost oleje. Metabond GT Plus dokáže dočasně ochránit ošetřené součásti i při výrazném úniku oleje nebo nedostatečném mazání. U nových strojů může až ztrojnásobit jejich životnost. Používejte pouze s olejem předepsaným výrobcem.
VYUŽITÍ ADITIVA DO PŘEVODOVEK METABOND GT PLUS
- Převodovky
- Diferenciály
- Hnací mechanismy v průmyslu
POUŽITÍ
Přidejte v poměru 4-6% k novému oleji. Používejte při každé výměně oleje.
SKLADOVÁNÍ
Skladujte v suchu při teplotách -10 až +40 stupňů Celsia. Po otevření spotřebujte do 2 let. Zavřené spotřebovat do 5ti let od koupě.
UPOZORNĚNÍ
Nesmí se používat ve spalovacích motorech, v automatických převodovkách a samosvorných diferenciálech.
Charakteristické vlastnosti
Kód barvy
7,0 ASTM
Kinematická viskozita při 40 °C, STN EN ISO 3104:1996
70 mm2/s
Kinematická viskozita při 100 °C, STN EN ISO 3104:1996
11,41 mm2/s
Číslo kyselosti (TAN) ASTM D 664-07
7,11 mg KOH/g
Korozivní účinek na destičky z mědi (100 °C, 1 hod.) EN ISO 2160:2000
1a - stupeň koroze
Bod vzplanutí (Cleveland) STN EN ISO 2592:2002
156 °C
Parametry
Výrobce | Metabond |
Značka | Metabond |
Objem | 0.25 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor