MERCEDES-BENZ ATF MB 236.17 je originální převodová ATF kapalina MB vyvinutá speciálně pro automatické převodovky Mercedes-Benz. Převodový olej MERCEDES-BENZ ATF MB 236.17 je olej pro převodovky MB 9G-Tronic s normou MB 236.17. 9-stupňová automatická převodovka točivého momentu 9G-Tronic se od svého uvedení v roce 2013 používá ve velkém počtu modelů automobilů v produktové řadě Mercedes Benz (poprvé v modelu třídy E E350 BlueTEC). Interně se často používá označení NAG3 (NAG znamená „nová automatická... Celý popis
Koupit za 461 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MERCEDES-BENZ ATF MB 236.17 1L
Doprava:
80 Kč
Skladem
461 Kč
Koupit za 461 Kč
Mercedes-Benz ATF FE MB 236.17 1 L
Doprava:
140 Kč
424 Kč
Koupit za 424 Kč
Převodový olej Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.17, 1L
Doprava:
69 Kč
Skladem
389 Kč
Koupit za 389 Kč
Převodový olej Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.17, 1L
Doprava:
69 Kč
Skladem
389 Kč
Koupit za 389 Kč
Převodový olej Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.17, 1L
Doprava:
69 Kč
Skladem
389 Kč
Koupit za 389 Kč
Popis
MERCEDES-BENZ ATF MB 236.17 je originální převodová ATF kapalina MB vyvinutá speciálně pro automatické převodovky Mercedes-Benz. Převodový olej MERCEDES-BENZ ATF MB 236.17 je olej pro převodovky MB 9G-Tronic s normou MB 236.17.
9-stupňová automatická převodovka točivého momentu 9G-Tronic se od svého uvedení v roce 2013 používá ve velkém počtu modelů automobilů v produktové řadě Mercedes Benz (poprvé v modelu třídy E E350 BlueTEC). Interně se často používá označení NAG3 (NAG znamená „nová automatická převodovka“ v němčině).
Jako třetí „NAG“ automat 9G-Tronic nahrazuje předchozí 7-stupňové automatické převodovky 7G-Tronic a 7G-Tronic+, které zase nahradily automatickou převodovku 5G-Tronic. Inovace s vývojem systému řazení 9G Tronic je opět účinnějším a pohodlnějším systémem řazení s vůbec první inovací 9 dostupných převodových stupňů.
Protože se automatická převodovka 9G-Tronic zásadně liší od převodovek 7G-Tronic a 7G-Tronic+, byl s automatickou převodovkou NAG3 vyvinut také nový olej do automatické převodovky. Nový provozní návod MB 236.17 zavedený tímto novým olejem má zásadně odlišné technické specifikace ve srovnání s předchozím schválením MB 236.15 a MB 236.14. Oleje proto nejsou kompatibilní směrem dolů, a proto se nesmí míchat!
Kdy vyměnit převodový olej Mercedes 9G-Tronic?
Pro výměnu oleje v automatické převodovce předepisuje Mercedes-Benz interval výměny 125 000 km nebo 5 let pro 9G-Tronic.
Aby bylo možné přesně určit, kdy by se měl vyměnit převodový olej v automatické převodovce vašeho vozidla, je třeba dodržet informace v příručce vozidla k vašemu Mercedesu.
9-stupňová automatická převodovka točivého momentu 9G-Tronic se od svého uvedení v roce 2013 používá ve velkém počtu modelů automobilů v produktové řadě Mercedes Benz (poprvé v modelu třídy E E350 BlueTEC). Interně se často používá označení NAG3 (NAG znamená „nová automatická převodovka“ v němčině).
Jako třetí „NAG“ automat 9G-Tronic nahrazuje předchozí 7-stupňové automatické převodovky 7G-Tronic a 7G-Tronic+, které zase nahradily automatickou převodovku 5G-Tronic. Inovace s vývojem systému řazení 9G Tronic je opět účinnějším a pohodlnějším systémem řazení s vůbec první inovací 9 dostupných převodových stupňů.
Protože se automatická převodovka 9G-Tronic zásadně liší od převodovek 7G-Tronic a 7G-Tronic+, byl s automatickou převodovkou NAG3 vyvinut také nový olej do automatické převodovky. Nový provozní návod MB 236.17 zavedený tímto novým olejem má zásadně odlišné technické specifikace ve srovnání s předchozím schválením MB 236.15 a MB 236.14. Oleje proto nejsou kompatibilní směrem dolů, a proto se nesmí míchat!
Kdy vyměnit převodový olej Mercedes 9G-Tronic?
Pro výměnu oleje v automatické převodovce předepisuje Mercedes-Benz interval výměny 125 000 km nebo 5 let pro 9G-Tronic.
Aby bylo možné přesně určit, kdy by se měl vyměnit převodový olej v automatické převodovce vašeho vozidla, je třeba dodržet informace v příručce vozidla k vašemu Mercedesu.
Parametry
Výrobce | Mercedes-Benz |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor