1m Měděná trubka 4,8 pro lisování brzdových hadic - na metry Měkká měděná Trubka pro krimpování pevných brzdových hadiček - Katalogový symbol: RM4,8-1m - Trubka "na metr" 1 Ks = 1 metr, maximálně 50 m v jednom kuse. Technické specifikace: - Vnější průměr: 4,80 mm - Materiál: trubka CuDHP (Cu > 99,9 %, P: 0,015-0,040 %) - Tvrdost (HV): R200 - Norma: PN-EN 12449 - Tlaková pevnost: až 220 bar při provozu (min 750 bar při roztržení) - Původ: EU - Dodávka: Trubka je dodávána v pohodlných, těsně navinutých... Celý popis
Koupit za 61 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
1m Měděná trubka 4,8 pro lisování brzdových hadic - na metry
Měkká měděná Trubka pro krimpování pevných brzdových hadiček
- Katalogový symbol: RM4,8-1m
- Trubka "na metr" 1 Ks = 1 metr, maximálně 50 m v jednom kuse.
Technické specifikace:
- Vnější průměr: 4,80 mm
- Materiál: trubka CuDHP (Cu > 99,9 %, P: 0,015-0,040 %)
- Tvrdost (HV): R200
- Norma: PN-EN 12449
- Tlaková pevnost: až 220 bar při provozu (min 750 bar při roztržení)
- Původ: EU
- Dodávka: Trubka je dodávána v pohodlných, těsně navinutých kruzích, což usnadňuje skladování a zajišťuje pohodlné odvíjení během montáže.
Výhody:
- Odolnost proti korozi:
Ideální pro práci v prostředích vystavených silniční soli, vlhkosti a proměnlivým povětrnostním podmínkám.
- Plasticita:
Snadná montáž, profilování, kování a profilování. Obrábění je možné i pomocí jednoduchých ručních nástrojů, což z něj činí skvělou volbu pro dílny.
- Univerzálnost:
Vhodné pro většinu modelů vozidel po řádné přípravě závor.
- Ekonomičnost:
Nižší náklady ve srovnání s ocelovými trubkami, což se promítá do přijatelných cen oprav a servisu.
Použití
- Brzdové systémy osobních a nákladních automobilů.
- Hydraulické a pneumatické systémy, kde jsou vyžadovány trubky s malým vnějším průměrem.
Měkká měděná Trubka pro krimpování pevných brzdových hadiček
- Katalogový symbol: RM4,8-1m
- Trubka "na metr" 1 Ks = 1 metr, maximálně 50 m v jednom kuse.
Technické specifikace:
- Vnější průměr: 4,80 mm
- Materiál: trubka CuDHP (Cu > 99,9 %, P: 0,015-0,040 %)
- Tvrdost (HV): R200
- Norma: PN-EN 12449
- Tlaková pevnost: až 220 bar při provozu (min 750 bar při roztržení)
- Původ: EU
- Dodávka: Trubka je dodávána v pohodlných, těsně navinutých kruzích, což usnadňuje skladování a zajišťuje pohodlné odvíjení během montáže.
Výhody:
- Odolnost proti korozi:
Ideální pro práci v prostředích vystavených silniční soli, vlhkosti a proměnlivým povětrnostním podmínkám.
- Plasticita:
Snadná montáž, profilování, kování a profilování. Obrábění je možné i pomocí jednoduchých ručních nástrojů, což z něj činí skvělou volbu pro dílny.
- Univerzálnost:
Vhodné pro většinu modelů vozidel po řádné přípravě závor.
- Ekonomičnost:
Nižší náklady ve srovnání s ocelovými trubkami, což se promítá do přijatelných cen oprav a servisu.
Použití
- Brzdové systémy osobních a nákladních automobilů.
- Hydraulické a pneumatické systémy, kde jsou vyžadovány trubky s malým vnějším průměrem.
Parametry
| Druh | Brzdové |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat