Suché mazivo na řetězy K2 Road 400ml K2 SUCHÝ MAZIVO NA ŘETĚZY ROAD je vysoce účinné mazivo určené pro mazání řetězů a hnacích ozubených kol silničních motocyklů. Díky svým mazacím a penetračním vlastnostem proniká do všech mezer a chrání řetěz i ozubená kola před předčasným opotřebením. Lze jej použít na všechny typy řetězů, včetně x-ring, o-ring a z-ring. Největší výhodou K2 suchého maziva na řetězy je jeho tekutá forma při aplikaci, která umožňuje proniknout do všech částí řetězu. Po přibližně... Celý popis
Koupit za 155 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

K2 ROAD DRY CHAIN LUBE 400 ml - suché mazivo na řetězy motocyklů
Doprava:
49 Kč
Skladem
155 Kč
Koupit za 155 Kč

K2 ROAD DRY CHAIN LUBE 400 ml - suché mazivo na řetězy motocyklů
Doprava:
40 Kč
Skladem
125 Kč
Koupit za 125 Kč

K2 (Poland) K2 ROAD DRY CHAIN LUBE 400 ml - suché mazivo ve spreji na řetězy motocyklů, W143
Doprava:
69 Kč
Skladem
174 Kč
Koupit za 174 Kč

K2 ROAD DRY CHAIN LUBE 400 ml - suché mazivo na řetězy motocyklů
Doprava:
79 Kč
Skladem
298 Kč
Koupit za 298 Kč

K2 ROAD DRY CHAIN LUBE 400 ml - suché mazivo na řetězy motocyklů
Doprava:
59 Kč
Skladem
240 Kč
Koupit za 240 Kč
Popis
Suché mazivo na řetězy K2 Road 400ml
K2 SUCHÝ MAZIVO NA ŘETĚZY ROAD je vysoce účinné mazivo určené pro mazání řetězů a hnacích ozubených kol silničních motocyklů. Díky svým mazacím a penetračním vlastnostem proniká do všech mezer a chrání řetěz i ozubená kola před předčasným opotřebením. Lze jej použít na všechny typy řetězů, včetně x-ring, o-ring a z-ring.
Největší výhodou K2 suchého maziva na řetězy je jeho tekutá forma při aplikaci, která umožňuje proniknout do všech částí řetězu. Po přibližně 30 minutách ztuhne a zanechá průhlednou mazací a ochrannou vrstvu. Tato vrstva pevně přilne k řetězu, což zabraňuje jejímu odlétání během jízdy, a tím udržuje motocykl čistý. Díky tomu lze prodloužit intervaly mezi mazáními, protože mazivo zůstává na místě místo toho, aby stříkalo na kola nebo kyvné rameno.
Frekvence mazání závisí na podmínkách, ve kterých motocykl jezdí (déšť, prach, písek, horko). Doporučujeme mazat řetěz každých 400–500 km, přičemž tento interval lze upravit podle podmínek na silnici.
Pro delší cesty doporučujeme variantu v balení 75 ml, která díky kompaktní velikosti snadno vejde do schránky nebo kapsy v bundě.
Návod k použití:
- Před použitím dobře protřepejte.
- Naneste rovnoměrně na vnitřní část celého řetězu.
- Před další jízdou nechte zaschnout 15–30 minut.
- V případě potřeby přebytečné mazivo otřete měkkým hadříkem.
- Podle podmínek doporučujeme mazat řetěz každých 400–500 km.
K2 SUCHÝ MAZIVO NA ŘETĚZY ROAD je vysoce účinné mazivo určené pro mazání řetězů a hnacích ozubených kol silničních motocyklů. Díky svým mazacím a penetračním vlastnostem proniká do všech mezer a chrání řetěz i ozubená kola před předčasným opotřebením. Lze jej použít na všechny typy řetězů, včetně x-ring, o-ring a z-ring.
Největší výhodou K2 suchého maziva na řetězy je jeho tekutá forma při aplikaci, která umožňuje proniknout do všech částí řetězu. Po přibližně 30 minutách ztuhne a zanechá průhlednou mazací a ochrannou vrstvu. Tato vrstva pevně přilne k řetězu, což zabraňuje jejímu odlétání během jízdy, a tím udržuje motocykl čistý. Díky tomu lze prodloužit intervaly mezi mazáními, protože mazivo zůstává na místě místo toho, aby stříkalo na kola nebo kyvné rameno.
Frekvence mazání závisí na podmínkách, ve kterých motocykl jezdí (déšť, prach, písek, horko). Doporučujeme mazat řetěz každých 400–500 km, přičemž tento interval lze upravit podle podmínek na silnici.
Pro delší cesty doporučujeme variantu v balení 75 ml, která díky kompaktní velikosti snadno vejde do schránky nebo kapsy v bundě.
Návod k použití:
- Před použitím dobře protřepejte.
- Naneste rovnoměrně na vnitřní část celého řetězu.
- Před další jízdou nechte zaschnout 15–30 minut.
- V případě potřeby přebytečné mazivo otřete měkkým hadříkem.
- Podle podmínek doporučujeme mazat řetěz každých 400–500 km.
Parametry
Výrobce | K2 |
Objem | 400 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor