LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner) Vhodné například pro: Octavia II po faceliftu (pozor, OII FL RS ma patice HB4), Superb II, Superb III... další příklady viz seznam níže Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 a Mercedes W211 (hlásily by chybu), například Octavii II před faceliftem. V tomto případě je nutno použít model "V1" viz H8 / H9 / H11 / H16 V1  Reálné fotografie v galerii Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy Jak objednat 1... Celý popis

Koupit za 900 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

LED do mlhových světel (které často slouží i jako přísvit do zatáček - funkce corner)

Vhodné například pro: Octavia II po faceliftu (pozor, OII FL RS ma patice HB4), Superb II, Superb III... další příklady viz seznam níže

Nevhodné pro koncernové vozidla do roku výroby 2009 a Mercedes W211 (hlásily by chybu), například Octavii II před faceliftem. V tomto případě je nutno použít model "V1" viz H8 / H9 / H11 / H16 V1 

Reálné fotografie v galerii

Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy

Jak objednat 1 kus? 

 

 

patice: H8 / H9 / H11 / H16 - navzájem zaměnitelné

model: M1

příkon: 2x 15W

příkon: 2x 1.3A

světelný tok: 4.000lm

napájecí napětí: 12V

chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)

typ použitých LED čipů: CSP

materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro

chlazení:pasivní - TST technologie 

 

  

- modely “M1” jsou vhodné pro použití u mlhových světel

- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP 

- maximální účinnost chlazení zajišťuje technologie přímého odvodu tepla - TST
 
(LED s tímto způsobem chlazení nabízíme jako jediní v ČR)

- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz: CANBUS )
 
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla (nehrozí oslňování protijedoucích vozidel), viz OSLŇOVÁNÍ 

- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol

- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět

- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích

- hliníkové tělo a měděný střed zajišťuje maximální účinnost chlazení

- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)

 

 
 
Vhodné například pro:
Škoda

Octavia II po faceliftu (pro verzi OII FL RS je potřeba jiná batice - HB4 9006 M1 a u OII před faceliftem a ostatních koncernových vozů do r.v. 2009 s paticí H8 nutno použít model H8 / H9 / H11 V1)
Octavia III (u verze RS jsou v mlhovkách 2 kusy v každém světle)
Superb II před faceliftem
Superb II po faceliftu
Superb III
Rapid
Fabia II pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Fabia III 
Yeti facelift
Karoq
Scala
 
VW
Golf 6 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Passat B7
Passat B8
Tiguan po r.v. 2009
Touran 1T2 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
Touran 5T1
Sharan 7N
Passat CC po r.v. 2009
 
SEAT
Leon 5F
 
AUDI
A4 B8
A6 C7
A8 D3 pokud se jedná o verzi mlhových světel s paticí H8 / H11
 
HYUNDAI
i40
 
FORD
Mondeo MK4
Mondeo MK5
S-max
Custom
 
DACIA
Duster
...
 

 
Porovnání teplot s předchozím modelem LED (vpravo) bez technologie TST
 
Zobrazit více

Parametry

Výkon 20 W
LED ano
Barevná teplota 6500 K
Světelný tok 0 lm