Kloubová ložiska GE Kloubová ložiska jsou konstruována pro opakující se naklápěcí, kyvné, nebo otáčecí pohyby. Jsou to naklápěcí kluzná pouzdra, která mají vnitřní a vnější kroužky s kulovou kluznou plochou. Mohou přenášet velká zatížení. Jsou určena pro pomalý kývavý pohyb a mohou vyrovnávat nesouosost. Ložiska se vyrábějí s těsněním i netěsněná, nebo s rozšířeným vnitřním kroužkem. Ložiska se používají především pro stavební stroje, hydraulické válce, atd. Vyrábí se mnoho druhů kloubových... Celý popis
Koupit za 111 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Kloubové ložisko GE 6 FO (GEG 6 E)
Doprava:
75 Kč
111 Kč
Koupit za 111 Kč
Popis
Kloubová ložiska GE
Kloubová ložiska jsou konstruována pro opakující se naklápěcí, kyvné, nebo otáčecí pohyby. Jsou to naklápěcí
kluzná pouzdra, která mají vnitřní a vnější kroužky s kulovou kluznou plochou. Mohou přenášet velká zatížení.
Jsou určena pro pomalý kývavý pohyb a mohou vyrovnávat nesouosost. Ložiska se vyrábějí s těsněním i netěsněná,
nebo s rozšířeným vnitřním kroužkem. Ložiska se používají především pro stavební stroje, hydraulické válce,
atd.
Vyrábí se mnoho druhů kloubových ložisek, ale základní dělení je podle kluzného povrchu :
typ ocel/ocel (nutno mazat) bezúdržbový typ ocel/PTFE typ ocel/slinutý bronz
Kloubová ložiska jsou konstruována pro opakující se naklápěcí, kyvné, nebo otáčecí pohyby. Jsou to naklápěcí
kluzná pouzdra, která mají vnitřní a vnější kroužky s kulovou kluznou plochou. Mohou přenášet velká zatížení.
Jsou určena pro pomalý kývavý pohyb a mohou vyrovnávat nesouosost. Ložiska se vyrábějí s těsněním i netěsněná,
nebo s rozšířeným vnitřním kroužkem. Ložiska se používají především pro stavební stroje, hydraulické válce,
atd.
Vyrábí se mnoho druhů kloubových ložisek, ale základní dělení je podle kluzného povrchu :
typ ocel/ocel (nutno mazat) bezúdržbový typ ocel/PTFE typ ocel/slinutý bronz
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor