Airbagová vesta E-TURTLE Zcela nová technologie pro maximální ochranu na cestách skutečná revoluce v ochraně a detekci. Součástí balení je seznor na vidlici. VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE JAK TO FUNGUJE? Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory: - Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu. - Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda,... Celý popis
Koupit za 17 910 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Airbagová vesta Helite e-Turtle černá, elektronická černá - S
Doprava:
zdarma
Skladem
17 910 Kč
Koupit za 17 910 Kč
HELITE airbagová vesta E-TURTLE Senzor black - XL
Doprava:
zdarma
Skladem
20 770 Kč
Koupit za 20 770 Kč
HELITE airbagová vesta E-TURTLE HiVis (Velikost: XS)
Doprava:
zdarma
Skladem
19 190 Kč
Koupit za 19 190 Kč
Elektronická airbagová vesta HELITE e-Turtle fluo žlutá Velikost: L-L
Doprava:
zdarma
Skladem
19 090 Kč
Koupit za 19 090 Kč
airbagová vesta Helite e-Turtle
Doprava:
zdarma
19 090 Kč
Koupit za 19 090 Kč
Popis
Airbagová vesta E-TURTLE
Zcela nová technologie pro maximální ochranu na cestách skutečná revoluce v ochraně a detekci.
Součástí balení je seznor na vidlici.
VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE
JAK TO FUNGUJE?
Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
- Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
- Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl
Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.
SENZOR VESTY
- Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
- Dlouhá životnost nabití (1 týden)
- Pracuje s GPS signálem
- Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h
SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE - NENÍ SOUČÁSTÍ BALENÍ
- Snadná instalace na motocykl
- Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h
- Je autonomní: baterie není dobíjecí
JEDNA TECHNOLOGIE - DVĚ VOLBY OCHRANY
1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.
- Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.
Výhody:
- Detekční čas dělený 2
- Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti
2. POUZE VESTA
Ideální pro závodní okruhy
Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.
POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM/H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).
Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.
Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:
- Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms
- Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms
- Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms
Velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu
Ochrana- motocykl: senzor vidlice vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h
Ochrana životně důležitých orgánů (hrudník pánev záda) a krční páteř
TURTLE efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu. 4x účinnější než normální airbag
Zcela nová technologie pro maximální ochranu na cestách skutečná revoluce v ochraně a detekci.
Součástí balení je seznor na vidlici.
VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE
JAK TO FUNGUJE?
Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:
- Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.
- Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl
Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.
SENZOR VESTY
- Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.
- Dlouhá životnost nabití (1 týden)
- Pracuje s GPS signálem
- Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h
SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE - NENÍ SOUČÁSTÍ BALENÍ
- Snadná instalace na motocykl
- Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h
- Je autonomní: baterie není dobíjecí
JEDNA TECHNOLOGIE - DVĚ VOLBY OCHRANY
1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.
- Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.
Výhody:
- Detekční čas dělený 2
- Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti
2. POUZE VESTA
Ideální pro závodní okruhy
Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.
Možné případy detekce:
- Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.
POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM/H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).
Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.
Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:
- Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms
- Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms
- Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms
Velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu
Ochrana- motocykl: senzor vidlice vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h
Ochrana životně důležitých orgánů (hrudník pánev záda) a krční páteř
TURTLE efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu. 4x účinnější než normální airbag
Parametry
Výrobce | Helite |
Větrání | ne |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor