MĚŘIDLO TLOUŠŤKY NÁTĚRU GL-PRO-2-FAZ Klíčové vlastnosti: GL-PRO-2-FAZ tester automobilových barev: ✓ rozsah měření 0-2000um ✓ rozlišení měření 1um Fe, 5um Al ✓ Hrotová sonda s kulovým hrotem ✓ automatické rozpoznání testovaného podkladu (hliník, ocel, pozinkovaná ocel) ✓ paměť: 960pom. ✓ statistiky měření ✓ Funkce HOLD ✓ grafický asistent měření barev Účel Pokročilý měřič tloušťky laku určený pro hloubkovou kontrolu tloušťky laku. Umožňuje kontrolu tloušťky laku na oceli, hliníku (automaticky... Celý popis
Koupit za 3 963 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Prodig Tech GL-PRO-2-FAZ
Doprava:
89 Kč
3 963 Kč
Koupit za 3 963 Kč
Prodig Tech Tloušťkoměr laku GL-PRO-2-FAZ
Doprava:
zdarma
3 752 Kč
Koupit za 3 752 Kč
Prodig Tech Tloušťkoměr laku GL-PRO-2-FAZ
Doprava:
69 Kč
Skladem
3 370 Kč
Koupit za 3 370 Kč
Popis
MĚŘIDLO TLOUŠŤKY NÁTĚRU
GL-PRO-2-FAZ Klíčové vlastnosti:
GL-PRO-2-FAZ tester automobilových barev:
✓ rozsah měření 0-2000um
✓ rozlišení měření 1um Fe, 5um Al
✓ Hrotová sonda s kulovým hrotem
✓ automatické rozpoznání testovaného podkladu (hliník, ocel, pozinkovaná ocel)
✓ paměť: 960pom.
✓ statistiky měření
✓ Funkce HOLD
✓ grafický asistent měření barev
Účel
Pokročilý měřič tloušťky laku určený pro hloubkovou kontrolu tloušťky laku. Umožňuje kontrolu tloušťky laku na oceli, hliníku (automaticky rozpozná typ plechu) a pozinkovaných plechů (automaticky rozpozná zinek). Funkce detekce zinku umožňuje zkontrolovat, zda byla oprava např. karoserie automobilu provedena na původních plechách nebo na levnějších náhražkách bez zinkové vrstvy.
Popis
Měřiče řady GL-PRO jsou založeny na moderních 32bitových procesorech. Výsledkem je rychlé a přesné měření pomocí 12bitového převodníku. V měřidlech byla použita inovativní konstrukce měřicí sondy, která umožňuje bodové měření na feromagnetických i nemagnetických materiálech, automaticky rozpozná testovaný materiál a informuje o typu materiálu na displeji. Sonda je zakončena tzv. koulí.
Charakteristickým rysem měřidel GL-PRO-2-FAZ je automatické rozpoznání, zda je feromagnetický plech pokrytý vrstvou zinku, nebo zda je nepozinkovaný. Je velmi důležitý při měření vozu - odhalí nám, které prvky karoserie byly nahrazeny levnějšími nepozinkovanými.
Měřič má funkci kalibrace na tloušťkových etalonech (jsou součástí dodávky).
Měřič má barevný, snadno čitelný 1,8" LCD displej, který zobrazuje aktuální měření, statistiky měření a všechny potřebné funkce. Ovládá se pomocí čtyřtlačítkové klávesnice a přídavné spouště, která po stisknutí osvětlí místo měření.
Základní vlastnosti přístroje:
✔ měření na kovových plechách (automatická detekce):
- ocel, Fe
- hliník, Al
✔ Automatická detekce zinku (Zn) na ocelovém plechu
✔ automatická detekce země
✔ rozsah měření 0-2000 μm;
✔ 1μm rozteč pro Fe, 5μm rozteč pro nFe;
✔ minimální měřicí plocha pro nFe 15x15 mm, pro Fe 5x5 mm;
✔ vestavěná, pružná sonda, zakončená takzvanou koulí;
✔ statistiky měření (počet, maximum, minimum, průměr, předchozí);
✔ 3 provozní režimy: kontinuální měření, podržení měření (HOLD 1), zmrazení měření (HOLD 2);
✔ možnost ručního nastavení režimu měření, Fe nebo Al;
✔ Paměť pro 960 měření;
✔ Asistent měření pro automobilový průmysl (grafika + text);
✔ kalibrace (pomocí desek a tloušťkoměru);
✔ Zvuková signalizace;
✔ LED dioda osvětlující místo měření;
✔ Napájení: dvě alkalické baterie AA (R6);
GL-PRO-2-FAZ Klíčové vlastnosti:
GL-PRO-2-FAZ tester automobilových barev:
✓ rozsah měření 0-2000um
✓ rozlišení měření 1um Fe, 5um Al
✓ Hrotová sonda s kulovým hrotem
✓ automatické rozpoznání testovaného podkladu (hliník, ocel, pozinkovaná ocel)
✓ paměť: 960pom.
✓ statistiky měření
✓ Funkce HOLD
✓ grafický asistent měření barev
Účel
Pokročilý měřič tloušťky laku určený pro hloubkovou kontrolu tloušťky laku. Umožňuje kontrolu tloušťky laku na oceli, hliníku (automaticky rozpozná typ plechu) a pozinkovaných plechů (automaticky rozpozná zinek). Funkce detekce zinku umožňuje zkontrolovat, zda byla oprava např. karoserie automobilu provedena na původních plechách nebo na levnějších náhražkách bez zinkové vrstvy.
Popis
Měřiče řady GL-PRO jsou založeny na moderních 32bitových procesorech. Výsledkem je rychlé a přesné měření pomocí 12bitového převodníku. V měřidlech byla použita inovativní konstrukce měřicí sondy, která umožňuje bodové měření na feromagnetických i nemagnetických materiálech, automaticky rozpozná testovaný materiál a informuje o typu materiálu na displeji. Sonda je zakončena tzv. koulí.
Charakteristickým rysem měřidel GL-PRO-2-FAZ je automatické rozpoznání, zda je feromagnetický plech pokrytý vrstvou zinku, nebo zda je nepozinkovaný. Je velmi důležitý při měření vozu - odhalí nám, které prvky karoserie byly nahrazeny levnějšími nepozinkovanými.
Měřič má funkci kalibrace na tloušťkových etalonech (jsou součástí dodávky).
Měřič má barevný, snadno čitelný 1,8" LCD displej, který zobrazuje aktuální měření, statistiky měření a všechny potřebné funkce. Ovládá se pomocí čtyřtlačítkové klávesnice a přídavné spouště, která po stisknutí osvětlí místo měření.
Základní vlastnosti přístroje:
✔ měření na kovových plechách (automatická detekce):
- ocel, Fe
- hliník, Al
✔ Automatická detekce zinku (Zn) na ocelovém plechu
✔ automatická detekce země
✔ rozsah měření 0-2000 μm;
✔ 1μm rozteč pro Fe, 5μm rozteč pro nFe;
✔ minimální měřicí plocha pro nFe 15x15 mm, pro Fe 5x5 mm;
✔ vestavěná, pružná sonda, zakončená takzvanou koulí;
✔ statistiky měření (počet, maximum, minimum, průměr, předchozí);
✔ 3 provozní režimy: kontinuální měření, podržení měření (HOLD 1), zmrazení měření (HOLD 2);
✔ možnost ručního nastavení režimu měření, Fe nebo Al;
✔ Paměť pro 960 měření;
✔ Asistent měření pro automobilový průmysl (grafika + text);
✔ kalibrace (pomocí desek a tloušťkoměru);
✔ Zvuková signalizace;
✔ LED dioda osvětlující místo měření;
✔ Napájení: dvě alkalické baterie AA (R6);
Parametry
Výrobce | Prodig-Tech |
Rozsah měření | 0 - 2000 µm |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor