Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 55 Connect Telwin, 6-12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií. Nabíječka vybavena bluetooth technologií. Po stáhnutí do mobilu aplikace můžete sledovat reporty z procesu nabíjení přes bluetooth. Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu -... Celý popis
Koupit za 10 745 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Microprocesorová nabíječka Doctor Charge 50 Telwin
Doprava:
zdarma
10 745 Kč
Koupit za 10 745 Kč
Microprocesorová nabíječka Doctor Charge 50 Telwin
Doprava:
zdarma
Skladem
10 530 Kč
Koupit za 10 530 Kč
Telwin Doctor Charge 50 - Microprocesorová nabíječka
Doprava:
zdarma
10 529 Kč
Koupit za 10 529 Kč
Telwin Microprocesorová nabíječka Doctor Charge 50
Doprava:
99 Kč
Skladem
10 104 Kč
Koupit za 10 104 Kč
TELWIN 50807613 Doctor Charge 50 - Microprocesorová nabíječka
Doprava:
zdarma
Skladem
9 721 Kč
Koupit za 9 721 Kč
Popis
Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 55 Connect Telwin, 6-12-24 V
s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií. Nabíječka vybavena bluetooth technologií.
Po stáhnutí do mobilu aplikace můžete sledovat reporty z procesu nabíjení přes bluetooth.
Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.
Doktor Charge 50 Connect má čtyři základní funkce:
- Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech
- Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
- Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
- Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
Nabíjecí režimy:
- Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází
- Manuální režim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
- Udržovací režim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
- Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
- Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
- Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
- Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
- Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
- kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
- kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
- kontrola napětí baterie
Podpora při startu: jen model 50
Další možnosti použití:
- možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
- nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
- údržba baterií vozidel vystavených v showroomech
- možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
Napájecí napětí
230V
Příkon nabíječky/Startovacího vozíku
600 W
Nabíjecí napětí
6/12/24 V
Nabíjecí proud efektivní (na ampermetru)
45/45/23 A
Nabíjecí proud střední
40/40/20 A
Pro baterie kapacity
10-600 Ah
S podporou startu
Ano
Nabíječka s automatikou vypnutí
Ano
Nabíječka i pro gelové baterie
ANO
Pro druhy baterií
WET, GEL, MF, AGM, Pb-Ca, EFB, Lithium
Podpora při startu max.
70 A
s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií. Nabíječka vybavena bluetooth technologií.
Po stáhnutí do mobilu aplikace můžete sledovat reporty z procesu nabíjení přes bluetooth.
Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.
Doktor Charge 50 Connect má čtyři základní funkce:
- Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech
- Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
- Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
- Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
Nabíjecí režimy:
- Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází
- Manuální režim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
- Udržovací režim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
- Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
- Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
- Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
- Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
- Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po prosesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
- kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
- kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
- kontrola napětí baterie
Podpora při startu: jen model 50
Další možnosti použití:
- možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
- nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
- údržba baterií vozidel vystavených v showroomech
- možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
Napájecí napětí
230V
Příkon nabíječky/Startovacího vozíku
600 W
Nabíjecí napětí
6/12/24 V
Nabíjecí proud efektivní (na ampermetru)
45/45/23 A
Nabíjecí proud střední
40/40/20 A
Pro baterie kapacity
10-600 Ah
S podporou startu
Ano
Nabíječka s automatikou vypnutí
Ano
Nabíječka i pro gelové baterie
ANO
Pro druhy baterií
WET, GEL, MF, AGM, Pb-Ca, EFB, Lithium
Podpora při startu max.
70 A
Parametry
Výrobce | Telwin |
Typ | nabíječka |
Rozměry | 92 x 200 x 330 mm |
Hmotnost | 4.1 kg |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepětí | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor