E-07+ DAKAR Pneumatiky pro cestovní enduro (50% silnice / 50% terén) Pokud jde o dobrodružnou pneumatiku 50/50, je Mitas E-07 jednou z nejžádanějších možností mezi dobrodružnými jezdci, kteří rádi kombinují pohodlnou jízdu na silnici s dobrodružnějšími terénními cestami. E-07+ byl vyvinut s cílem úspěšně nahradit vybrané velikosti slavného a velmi oblíbeného E-07. Cílem bylo udržet výkon pneumatik v souladu se stále silnějšími motorkami a stále náročnějšími jezdci. Náš vývojový tým zachoval... Celý popis
Koupit za 1 516 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
110/80D19 59T, Mitas, E 07 ENDURO
Doprava:
240 Kč
Skladem
1 516 Kč
Koupit za 1 516 Kč
Mitas E-07 Enduro 110/80-19 59 T
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 901 Kč
Koupit za 1 901 Kč
MITAS ENDURO TRAIL + DAKAR (E-07+) 110/80-19 59H TL/TT
Doprava:
169 Kč
4 658 Kč
Koupit za 4 658 Kč
MITAS ENDURO TRAIL + DAKAR (E-07+) 110/80-19 59H TL/TT
Doprava:
150 Kč
4 611 Kč
Koupit za 4 611 Kč
Mitas E-07+ DAKAR 110/80 R19 T59
Doprava:
149 Kč
3 597 Kč
Koupit za 3 597 Kč
Popis
E-07+ DAKAR
Pneumatiky pro cestovní enduro (50% silnice / 50% terén)
Pokud jde o dobrodružnou pneumatiku 50/50, je Mitas E-07 jednou z nejžádanějších možností mezi dobrodružnými jezdci, kteří rádi kombinují pohodlnou jízdu na silnici s dobrodružnějšími terénními cestami.
E-07+ byl vyvinut s cílem úspěšně nahradit vybrané velikosti slavného a velmi oblíbeného E-07. Cílem bylo udržet výkon pneumatik v souladu se stále silnějšími motorkami a stále náročnějšími jezdci. Náš vývojový tým zachoval všechny hlavní výhody původního E-07 a úspěšně vylepšil pneumatiku na vyšší úroveň. Jezdci si stále užijí původní multifunkčnost a výdrž.
Mírně upravený vzorek běhounu E-07+ přináší lepší výkon při jízdě na i mimo silnici. Větší výstupková konstrukce poskytuje dostatek volného prostoru mezi bloky běhounu, aby se vytlačil písek, bahno a voda z kontaktní plochy, a zároveň udržuje dostatek gumy v kontaktu mezi vozovkou a pneumatikou.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K E-07 A E-07+
Mohu kombinovat E-07 a E-07+?
Různé testy na různých kolech a za různých podmínek potvrdily, že E-07+ je plně kompatibilní s E-07. Mohou být namontovány jako dvojice (např. E-07 vpředu, E-07+ vzadu).
Mohu kombinovat standardní a DAKAR verze?
Pro zajištění optimálního jízdního výkonu doporučujeme použít stejnou verzi na předním a zadním kole. Nicméně, pokud byste chtěli kombinovat standardní a DAKAR verze, doporučujeme, abyste namontovali standardní verze na přední kola a DAKAR na zadní kola.
Jaký tlak v pneumatikách mám použít?
Dodržujte prosím doporučení z uživatelské příručky pro váš motocykl. Pokud snížíte tlak v pneumatikách pro použití v terénu, nezapomeňte jej před jízdou na silnici upravit a zvýšit.
Pneumatiky pro cestovní enduro (50% silnice / 50% terén)
Pokud jde o dobrodružnou pneumatiku 50/50, je Mitas E-07 jednou z nejžádanějších možností mezi dobrodružnými jezdci, kteří rádi kombinují pohodlnou jízdu na silnici s dobrodružnějšími terénními cestami.
E-07+ byl vyvinut s cílem úspěšně nahradit vybrané velikosti slavného a velmi oblíbeného E-07. Cílem bylo udržet výkon pneumatik v souladu se stále silnějšími motorkami a stále náročnějšími jezdci. Náš vývojový tým zachoval všechny hlavní výhody původního E-07 a úspěšně vylepšil pneumatiku na vyšší úroveň. Jezdci si stále užijí původní multifunkčnost a výdrž.
Mírně upravený vzorek běhounu E-07+ přináší lepší výkon při jízdě na i mimo silnici. Větší výstupková konstrukce poskytuje dostatek volného prostoru mezi bloky běhounu, aby se vytlačil písek, bahno a voda z kontaktní plochy, a zároveň udržuje dostatek gumy v kontaktu mezi vozovkou a pneumatikou.
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K E-07 A E-07+
Mohu kombinovat E-07 a E-07+?
Různé testy na různých kolech a za různých podmínek potvrdily, že E-07+ je plně kompatibilní s E-07. Mohou být namontovány jako dvojice (např. E-07 vpředu, E-07+ vzadu).
Mohu kombinovat standardní a DAKAR verze?
Pro zajištění optimálního jízdního výkonu doporučujeme použít stejnou verzi na předním a zadním kole. Nicméně, pokud byste chtěli kombinovat standardní a DAKAR verze, doporučujeme, abyste namontovali standardní verze na přední kola a DAKAR na zadní kola.
Jaký tlak v pneumatikách mám použít?
Dodržujte prosím doporučení z uživatelské příručky pro váš motocykl. Pokud snížíte tlak v pneumatikách pro použití v terénu, nezapomeňte jej před jízdou na silnici upravit a zvýšit.
Parametry
Výrobce | Mitas |
Šířka | 110 mm |
Vnitřní průměr | 19 |
Index rychlosti | T (=190km/h) |
Profil | 80 |
Index nosnosti | 59 |
Kategorie pneu | enduro |
Období | letní |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor