Pneuměřič P450H + hloubkoměr, měří hloubku vzorku dezénu pneumatiky. Max. tlak 400 kPa. Návod k použití: 1. Před měřením očistěte ventilek vzdušnice. Vniknutí nečistoty do pneuměřiče poškozuje jeho mechanismus a ovlivňuje přesnost měření. 2. Zkontrolujte, zda ručička pneuměřiče je v levé krajní poloze. 3. Koncovka pneuměřiče se nasadí na ventil vzdušnice tak, aby pružně dosedl na těsnění koncovky. Při větším úniku vzduchu může být měření nepřesné a proto měření opakujeme. 4. Ručička zaznamená... Celý popis
Koupit za 319 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Pneuměřič P450H hranatý s hloubkoměrem | KOVO Brno
Doprava:
69 Kč
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Kovo Brno Pneuměřič P450H
Doprava:
59 Kč
Skladem
345 Kč
Koupit za 345 Kč
Pneuměřič KOVO P450H
Doprava:
99 Kč
Skladem
326 Kč
Koupit za 326 Kč
Pneuměřič KOVO P450H
Doprava:
49 Kč
Skladem
287 Kč
Koupit za 287 Kč
Pneuměřič KOVO P450H s hlobkoměrem
Doprava:
159 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Popis
Pneuměřič P450H + hloubkoměr, měří hloubku vzorku dezénu pneumatiky. Max. tlak 400 kPa.
Návod k použití:
1. Před měřením očistěte ventilek vzdušnice. Vniknutí nečistoty do pneuměřiče poškozuje
jeho mechanismus a ovlivňuje přesnost měření.
2. Zkontrolujte, zda ručička pneuměřiče je v levé krajní poloze.
3. Koncovka pneuměřiče se nasadí na ventil vzdušnice tak, aby pružně dosedl na těsnění koncovky.
Při větším úniku vzduchu může být měření nepřesné a proto měření opakujeme.
4. Ručička zaznamená naměřenou hodnotu a pneuměřič se z ventilu sejme.
5. Tlačítkem se ručička vrátí do výchozí polohy.
6. Pokud nebyl pneuměřič delší dobu používán, doporučujeme nejprve 2-3x tlakem vzduchu
mechanismus uvolnit a teprve potom zjistit naměřenou hodnotu.
7. Hloubka dezénu se měří boční tyčinkou a to tak, že se tačinka zasune do mezery vzorku,
až boční stěna pouzdra dosedne na povrch dezénu, V této poloze se přečte údaj na stupnici v mm.
Výrobce KOVODRUŽSTVO BRNO
Návod k použití:
1. Před měřením očistěte ventilek vzdušnice. Vniknutí nečistoty do pneuměřiče poškozuje
jeho mechanismus a ovlivňuje přesnost měření.
2. Zkontrolujte, zda ručička pneuměřiče je v levé krajní poloze.
3. Koncovka pneuměřiče se nasadí na ventil vzdušnice tak, aby pružně dosedl na těsnění koncovky.
Při větším úniku vzduchu může být měření nepřesné a proto měření opakujeme.
4. Ručička zaznamená naměřenou hodnotu a pneuměřič se z ventilu sejme.
5. Tlačítkem se ručička vrátí do výchozí polohy.
6. Pokud nebyl pneuměřič delší dobu používán, doporučujeme nejprve 2-3x tlakem vzduchu
mechanismus uvolnit a teprve potom zjistit naměřenou hodnotu.
7. Hloubka dezénu se měří boční tyčinkou a to tak, že se tačinka zasune do mezery vzorku,
až boční stěna pouzdra dosedne na povrch dezénu, V této poloze se přečte údaj na stupnici v mm.
Výrobce KOVODRUŽSTVO BRNO
Parametry
Výrobce | Kovo Brno |
S hloubkoměrem na pneu | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor