Sedadla RECARO Podium nejsou k dispozici skladem, v případě zájmu nás prosím kontaktujte. Pro silniční použití je sedadlo RECARO Podium opatřeno homologací ABE a TÜV (pro platnost homologace je nutné použít i montážní konzoli RECARP s homologací) a je kompatibilní s továrními 3 bodovými pásy. Pro závodní použití má sedadlo homologaci FIA 8855-1999 uplatitelnou pro závody kategorie GT a Touring. V takovém případě jsou vyžadovány 4 / 5 / 6 bodové bezpečnostní pásy. Sedadlo je kompatibilní se systémem... Celý popis
Koupit za 91 500 KčPopis
Sedadla RECARO Podium nejsou k dispozici skladem, v případě zájmu nás prosím kontaktujte.
Pro silniční použití je sedadlo RECARO Podium opatřeno homologací ABE a TÜV (pro platnost homologace je nutné použít i montážní konzoli RECARP s homologací) a je kompatibilní s továrními 3 bodovými pásy.
Pro závodní použití má sedadlo homologaci FIA 8855-1999 uplatitelnou pro závody kategorie GT a Touring. V takovém případě jsou vyžadovány 4 / 5 / 6 bodové bezpečnostní pásy. Sedadlo je kompatibilní se systémem HANS.
S hmotností samotné skořepiny 4,3 kg a hmotností 5,9 kg včetně polstrování se jedná o nejlehčí sedadlo na světě s určením pro civilní i závodní provoz. Panely polstrování jsou k dispozici ve velikosti M a L. Díky tomu je možné upravit sedadlo pro potřeby konkrétního řidiče aniž by bylo nutné měnit samotnou skořepinu.
Technické parametry:
- hmotnost samotné skořepiny: 4,3 kg! Prostě .. WoW!
- hmotnost sedadla s polstrováním velikosti L: 5,9 kg (tloušťka polstrování cca 10 mm)
- hmotnost sedadla s polstrováním velikosti M: 6,1 kg (tloušťka polstrování cca 20 mm)
Pro silniční použití je sedadlo RECARO Podium opatřeno homologací ABE a TÜV (pro platnost homologace je nutné použít i montážní konzoli RECARP s homologací) a je kompatibilní s továrními 3 bodovými pásy.
Pro závodní použití má sedadlo homologaci FIA 8855-1999 uplatitelnou pro závody kategorie GT a Touring. V takovém případě jsou vyžadovány 4 / 5 / 6 bodové bezpečnostní pásy. Sedadlo je kompatibilní se systémem HANS.
S hmotností samotné skořepiny 4,3 kg a hmotností 5,9 kg včetně polstrování se jedná o nejlehčí sedadlo na světě s určením pro civilní i závodní provoz. Panely polstrování jsou k dispozici ve velikosti M a L. Díky tomu je možné upravit sedadlo pro potřeby konkrétního řidiče aniž by bylo nutné měnit samotnou skořepinu.
Technické parametry:
- hmotnost samotné skořepiny: 4,3 kg! Prostě .. WoW!
- hmotnost sedadla s polstrováním velikosti L: 5,9 kg (tloušťka polstrování cca 10 mm)
- hmotnost sedadla s polstrováním velikosti M: 6,1 kg (tloušťka polstrování cca 20 mm)
Parametry
Výrobce | Recaro |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor