FVE Solární střídač měnič Off-Grid ESB MPS-5500H 5,5kW-48 Hybridní měnič napětí MPS-5500H, 5,5kW/48V Zařízení je kombinací měniče s čistou sinusovkou, UPS a MPPT regulátoru pro solární panely. Jedná se tedy o záložní zdroj se zálohováním veřejnou sítí nebo generátorem, nabíječkou baterií a MPPT solárním regulátorem, přičemž prioritu zálohování je možno nastavit i inverzně, tzn. prioritou veřejné sítě a zálohou z baterií nebo FV panelů. Hlavní parametry přístroje: -systémové napětí 48V... Celý popis
Koupit za 14 999 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
FVE Solární střídač měnič Off-Grid ESB MPS-5500H 5,5kW-48
Hybridní měnič napětí MPS-5500H, 5,5kW/48V
Zařízení je kombinací měniče s čistou sinusovkou,
UPS a MPPT regulátoru pro solární panely.
Jedná se tedy o záložní zdroj se
zálohováním veřejnou sítí nebo
generátorem, nabíječkou baterií a MPPT
solárním regulátorem,
přičemž prioritu zálohování je možno nastavit i
inverzně, tzn. prioritou veřejné sítě a zálohou z
baterií nebo FV panelů.
Hlavní parametry přístroje:
-systémové napětí 48V
-měnič s čistou sinusovkou
-nabíjecí proud baterie při provozu ze sítě max.40A, přednastaveno 30A
-nabíjecí proud při provozu ze solárních panelů: max.110A
- nastavitelná priorita AC nebo BAT
-kompatibilní s napětím generátoru nebo veřejné sítě, měnič se zfázuje s AC vstupem
-ochrana proti přetížení, zkratu a proti vybití baterií
-automatický restart po přetížení
-inteligentní nabíječka akumulátorů
-použitelné baterie: primárně jakékoli olověné (AGM, AGM GEL)
-pro LiFePO4 je nutno nastavit v režimu USE potřebné parametry-pouze pro zkušené uživatele
-měkký start pro postupný rozběh zátěží
-spotřeba v režimu stand-by 10W
-solární panely s napětím naprázdno 120–450V a proudem max.20A. (max 6000W)
-komunikace RS232 otestována s programem Watch Power.
(komunikační protokol ke stažení na
stránkách pod záložkou software)
Upozornění:
Není možné paralelní ani třífázové propojení.
Minimální napětí z FV panelů pro bezproblémový provoz:160V.
Optimální napětí z FVpanelů pro bezpečný provoz: 250–300V
Maximální napětí z FV panelů: 500V –
nedoporučujeme i s ohledem na nutnost spojení více než 10
panelů sériově.
V takových případech bývají stringy
náchylné k výpadkům z důvodu
zástínění jednoho z takto propojených
panelů.
Upozornění:
Hodnoty zobrazovanané na displeji jsou pouze orientační a
jsou relevantní pouze při připojené zátěži.
Měnič je určen pro použití pouze v sítích TN-S nebo TN-C-S, podle aktuálně platných norem.
Při použití v sítích TN-C (dvouvodičové,
fáze+pracovní zem) hrozí poškození
nebo nesprávná funkce zařízení.
Toto
zařízení smí instalovat pouze oprávněná osoba (osvědčení z vyhlášky č.
50/1978 Sb. a elektromontér fotovoltaických systémů (26–014-H))
Nespávné
nastavení parametrů měniče může vést k jeho poškození. Reklamace z
důvodu nesprávného nastavení nemohou být akceptovány.
Wifi modul
není součástí balení nutno dokoupit pod kódem G512D, poté je možno
měnič ovládat a číst data např pomocí aplikace Smart ESS
Hybridní měnič napětí MPS-5500H, 5,5kW/48V
Zařízení je kombinací měniče s čistou sinusovkou,
UPS a MPPT regulátoru pro solární panely.
Jedná se tedy o záložní zdroj se
zálohováním veřejnou sítí nebo
generátorem, nabíječkou baterií a MPPT
solárním regulátorem,
přičemž prioritu zálohování je možno nastavit i
inverzně, tzn. prioritou veřejné sítě a zálohou z
baterií nebo FV panelů.
Hlavní parametry přístroje:
-systémové napětí 48V
-měnič s čistou sinusovkou
-nabíjecí proud baterie při provozu ze sítě max.40A, přednastaveno 30A
-nabíjecí proud při provozu ze solárních panelů: max.110A
- nastavitelná priorita AC nebo BAT
-kompatibilní s napětím generátoru nebo veřejné sítě, měnič se zfázuje s AC vstupem
-ochrana proti přetížení, zkratu a proti vybití baterií
-automatický restart po přetížení
-inteligentní nabíječka akumulátorů
-použitelné baterie: primárně jakékoli olověné (AGM, AGM GEL)
-pro LiFePO4 je nutno nastavit v režimu USE potřebné parametry-pouze pro zkušené uživatele
-měkký start pro postupný rozběh zátěží
-spotřeba v režimu stand-by 10W
-solární panely s napětím naprázdno 120–450V a proudem max.20A. (max 6000W)
-komunikace RS232 otestována s programem Watch Power.
(komunikační protokol ke stažení na
stránkách pod záložkou software)
Upozornění:
Není možné paralelní ani třífázové propojení.
Minimální napětí z FV panelů pro bezproblémový provoz:160V.
Optimální napětí z FVpanelů pro bezpečný provoz: 250–300V
Maximální napětí z FV panelů: 500V –
nedoporučujeme i s ohledem na nutnost spojení více než 10
panelů sériově.
V takových případech bývají stringy
náchylné k výpadkům z důvodu
zástínění jednoho z takto propojených
panelů.
Upozornění:
Hodnoty zobrazovanané na displeji jsou pouze orientační a
jsou relevantní pouze při připojené zátěži.
Měnič je určen pro použití pouze v sítích TN-S nebo TN-C-S, podle aktuálně platných norem.
Při použití v sítích TN-C (dvouvodičové,
fáze+pracovní zem) hrozí poškození
nebo nesprávná funkce zařízení.
Toto
zařízení smí instalovat pouze oprávněná osoba (osvědčení z vyhlášky č.
50/1978 Sb. a elektromontér fotovoltaických systémů (26–014-H))
Nespávné
nastavení parametrů měniče může vést k jeho poškození. Reklamace z
důvodu nesprávného nastavení nemohou být akceptovány.
Wifi modul
není součástí balení nutno dokoupit pod kódem G512D, poté je možno
měnič ovládat a číst data např pomocí aplikace Smart ESS
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor