Bezúdržbový akumulátor (VRLA, AGM za sucha nabitý), značení JIS YIX30L-BS, 12V 30Ah CCA 385 A, Rozměry 165x125x175mm, MF (Maintainance Free) FULBAT - Bezúdržbové baterie Bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina (elektrolyt) napuštěna. Konstrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn,... Celý popis
Koupit za 2 675 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
FULBAT AGM 12V 31,5AH 400A YIX30 L-BS
Doprava:
zdarma
Skladem
2 675 Kč
Koupit za 2 675 Kč
FULBAT Battery 12V/30Ah FIX30L-BS (YTX30L-BS) SEGWAY, CF MOTO, POLARIS, HARLEY DAVIDSON
Doprava:
79 Kč
Skladem
2 699 Kč
Koupit za 2 699 Kč
baterie 12V, YIX30 l-BS, 31,5Ah, 400A, bezúdržbová MF AGM 166x126x175, FULBAT (vč. balení elektrolytu)
Doprava:
99 Kč
Skladem
3 328 Kč
Koupit za 3 328 Kč
baterie 12V, YIX30 l-BS, 31,5Ah, 400A, bezúdržbová MF AGM 166x126x175, FULBAT (vč. balení elektrolytu)
Doprava:
zdarma
Skladem
3 328 Kč
Koupit za 3 328 Kč
Baterie 12V, YIX30 l-BS, 31,5Ah, 400A, bezúdržbová MF AGM 166x126x175, FULBAT (vč. balení elektrolytu)
Doprava:
zdarma
Skladem
3 328 Kč
Koupit za 3 328 Kč
Popis
Bezúdržbový akumulátor (VRLA, AGM za sucha nabitý), značení JIS YIX30L-BS, 12V 30Ah CCA 385 A, Rozměry 165x125x175mm, MF (Maintainance Free) FULBAT - Bezúdržbové baterie
Bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina (elektrolyt) napuštěna.
Konstrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn, že vydrží déle, než konvenční DRY baterie, tzn. nemusíte ji často měnit, tzn. ušetříte. Lépe také odolává výkyvům počasí.
Kyselina (elektrolyt) se proto tak snadno nevylije a baterii tudíž můžeme dát do těch motorek, kde je trochu nakloněná.
Dodává se, podobně jako DRY Fulbat, suchá, nenaplněná kyselinou, pročež ji můžete dlouho skladovat v garáži, aniž byste ji museli kontrolovat a dobíjet.
Použití:
Pokud ji chcete začít používat, je třeba ji naplnit kyselinou (elektrolytem). Tu přirozeně dodáváme jako součástí balení, ve správném množství. Na rozdíl od konvenční, DRY Fulbat baterie je kyselina v balení, kde každý článek obsahuje přesně tolik kyseliny, kolik potřebuje jedna každá část baterie. Zkrátka, balení elektrolytu připevníte k baterii a počkáte dokud se veškerý obsah důkladně nevsákne do onoho rouna - savému materiálu uvnitř baterie.
Udržba:
Baterie je bezúdržbová. Což znamená, že nemusíte kontrolovat a dolévat kyselinu (elektrolyt). Jako jakoukoli jinou baterii na světě ji ale musíme dobíjet. Zpravidla po 2 měsících nečinnosti.
Výhody:
Není třeba kontrolovat a doplňovat hladinu elektrolytu.
Lze ji mírně naklánět aniž by se kyselina vylila.
Neaktivovanou (nenaplněnou) ji lze takřka libovolně dlouho skladovat.
Nevýhody:
Je třeba opravdu pečlivě aktivovat - poprvé naplnit kyselinou, aby se elektrolyt zcela nasákl.
Bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina (elektrolyt) napuštěna.
Konstrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn, že vydrží déle, než konvenční DRY baterie, tzn. nemusíte ji často měnit, tzn. ušetříte. Lépe také odolává výkyvům počasí.
Kyselina (elektrolyt) se proto tak snadno nevylije a baterii tudíž můžeme dát do těch motorek, kde je trochu nakloněná.
Dodává se, podobně jako DRY Fulbat, suchá, nenaplněná kyselinou, pročež ji můžete dlouho skladovat v garáži, aniž byste ji museli kontrolovat a dobíjet.
Použití:
Pokud ji chcete začít používat, je třeba ji naplnit kyselinou (elektrolytem). Tu přirozeně dodáváme jako součástí balení, ve správném množství. Na rozdíl od konvenční, DRY Fulbat baterie je kyselina v balení, kde každý článek obsahuje přesně tolik kyseliny, kolik potřebuje jedna každá část baterie. Zkrátka, balení elektrolytu připevníte k baterii a počkáte dokud se veškerý obsah důkladně nevsákne do onoho rouna - savému materiálu uvnitř baterie.
Udržba:
Baterie je bezúdržbová. Což znamená, že nemusíte kontrolovat a dolévat kyselinu (elektrolyt). Jako jakoukoli jinou baterii na světě ji ale musíme dobíjet. Zpravidla po 2 měsících nečinnosti.
Výhody:
Není třeba kontrolovat a doplňovat hladinu elektrolytu.
Lze ji mírně naklánět aniž by se kyselina vylila.
Neaktivovanou (nenaplněnou) ji lze takřka libovolně dlouho skladovat.
Nevýhody:
Je třeba opravdu pečlivě aktivovat - poprvé naplnit kyselinou, aby se elektrolyt zcela nasákl.
Parametry
Výrobce | Fulbat |
Kapacita | 30 Ah |
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 385 A |
Pólování | pravé |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor