Motobaterie MOTOBATT MB5U 7Ah náhrada za baterie: 12N53B, YB5L-B, MB5U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet. Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%): HONDA: NH80 (LEAD) r.v. 86-89, NS400R F r.v. 85 KAWASAKI: H2 Series A.B.C. Triple 750cc r.v. 72-74,... Celý popis
Koupit za 618 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Motobaterie MOTOBATT MB5U 7 Ah (12V,7Ah,90A,d 120 x š 60 x v 130)
Doprava:
65 Kč
Skladem
618 Kč
Koupit za 618 Kč
Motobatt MB5U, 7 Ah (7 Ah/12V; 90 A120x60x130 mm; pol. 0Prémiové motocyklové baterie MOTOBATT s technologií AGM v konstrukčním řešení QuadFlex, které poskytuje velkou variabilitu pro montáž baterie.)
Doprava:
70 Kč
Skladem
678 Kč
Koupit za 678 Kč
Motobaterie Motobatt MB5U 12V 7Ah 90A
Doprava:
109 Kč
Skladem
891 Kč
Koupit za 891 Kč
Motobatt MB5U motobaterie1
Doprava:
89 Kč
839 Kč
Koupit za 839 Kč
Baterie Motobatt MB5U 7Ah, 12V, 2 vývody
Doprava:
89 Kč
Skladem
823 Kč
Koupit za 823 Kč
Popis
Motobaterie MOTOBATT MB5U 7Ah náhrada za baterie: 12N53B, YB5L-B, MB5U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet.
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
HONDA:
NH80 (LEAD) r.v. 86-89, NS400R F r.v. 85
KAWASAKI:
H2 Series A.B.C. Triple 750cc r.v. 72-74, KH250 r.v. 76-82, KH400 A3-A5 r.v. 76-78
ROY AL ENFIELD:
350 ALL KICKSTART r.v. 00-03, 500 ALL KICKSTART r.v. 00-03
SUZUKI:
DR600 SF-SG/RG-RK r.v. 84-89, DR650 R /-RS L-M r.v. 90-91, DR650RSE M .N r.v. 91-92, GT250 EN-EZ r.v. 79-82, RG250 FG-FJ Gamma r.v. 86-88, RG250 WD-WEI r.v. 83-85, TS400 r.v. 71-77
YAMAHA:
LS2 r.v. 72-73, RD125 A-C r.v. 74-76, RD250 A-B r.v. 73-75, RD250 C-D r.v. 76-77, RD250 E-G r.v. 78-80, RD250 H -J (LC) r.v. 81-83, RD350 A-D r.v. 74-77, RD350 H -J (LC) r.v. 81-82, RD400 A-E r.v. 74-78, RD400 F r.v. 79, RD400 G r.v. 80, RZ250 K-L r.v. 83-84, RZ250 R ,S,T r.v. 85-87, RZ350 K-S r.v. 83-84, RZ350R /F N.S r.v. 85-86, RZ500 L-R r.v. 84-87, SRX600 S-W r.v. 86-89, TZR250 T -A r.v. 87-90, XS-1 Kick r.v. 69-71, XT550 J-K r.v. 82-83, XT600 L-T r.v. 84-87, XT600 U-W r.v. 88-89
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
29 typů Motobatt uspokojí 160 různých specifikací
Americké AGM (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) baterie Motobatt se vyznačují:
Vyšší startovací proud, tzn. vhodné i pro náročnější motocykly s velkým obsahem, kde jiné baterie selhávaly
AGM technologie umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet
Snáší hluboké vybití, tzn. je odolná vůči různým režimům provozu ( přežije zimu, když na motocyklu nejezdíte)
Široká možnost volby montáže, tzn. všechny baterie mají vývody plus mínus na obou stranách - jediné co musíte řešit při výběru vhodné baterie jsou rozměry
Motobatt akumulátory jsou vybaveny speciálními nástavci, díky kterým si můžete upravit rozměry baterie dle vašich potřeb.
Baterie Motobatt jsou dodávány ve stavu 95-100% nabití, tedy schopné okamžité montáže do vašeho vozidla.
Uzavřené články, bez nebezpečí úniku elektrolytu.
Vylepšená konstrukce pro potřeby motocyklů, skútrů, a malých vozidel.
Důvěřujte Motobatt bateriím AGM
Vyšší výkon
Citlivou otázkou při konstrukci motocyklu je umístění a velikost akumulátoru. Konstruktéři byli a jsou nuceni šetřit místem. Vede to nejen k obrovské variabilitě typů baterií, ale často i k poddimenzování prostoru pro motocyklovou baterii. Klasická konstrukce tzv. mokrého akumulátoru pak často poskytuje výkon na samé hranici skutečné potřeby vozidla.
Nedostatek rezervní kapacity zkracuje životnost baterie, zvláště v režimu nepravidelného provozu.
POZOR!!! Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny. Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.
Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.
Mechanická odolnost
Absorbed Glas Matt
Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
QUADFLEX technologie
V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:
Motobatt zdvojené +/- póly - patentovaný systém umožňuje instalaci většiny baterií v obou gardech: jako levou i pravou; zároveň je možno na dva volné póly připojit další spotřebič, či pevný konektor nabíječky
Motobatt univerzální vývody pólů – patentovaný systém pro instalaci libovolného typu i směru vývodů (nahoru, do boku, dolů)
Motobatt stavebnice – pro doladění přesných rozměrů a utěsnění baterie v konkrétním modelu motocyklu se využívá speciálních, přesně vylisovaných nástavců, jejich kompletní sada je vždy standardem každého balení
Díky chytrým QUADFLEX prvkům dokáže jeden typ Motobatt plnohodnotně nahradit až 11 typů baterií klasické nomenklatury Yuasa.
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
• 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
• 4x nerez šroub na póly (standard)
• 1x imbus klíč (standard)
• 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 7 Ah
ROZMĚRY 135 x 60 x 130
NAPĚTÍ 12 V
VÝVODY: 2
Motobatt CCA (A): 105
Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%):
HONDA:
NH80 (LEAD) r.v. 86-89, NS400R F r.v. 85
KAWASAKI:
H2 Series A.B.C. Triple 750cc r.v. 72-74, KH250 r.v. 76-82, KH400 A3-A5 r.v. 76-78
ROY AL ENFIELD:
350 ALL KICKSTART r.v. 00-03, 500 ALL KICKSTART r.v. 00-03
SUZUKI:
DR600 SF-SG/RG-RK r.v. 84-89, DR650 R /-RS L-M r.v. 90-91, DR650RSE M .N r.v. 91-92, GT250 EN-EZ r.v. 79-82, RG250 FG-FJ Gamma r.v. 86-88, RG250 WD-WEI r.v. 83-85, TS400 r.v. 71-77
YAMAHA:
LS2 r.v. 72-73, RD125 A-C r.v. 74-76, RD250 A-B r.v. 73-75, RD250 C-D r.v. 76-77, RD250 E-G r.v. 78-80, RD250 H -J (LC) r.v. 81-83, RD350 A-D r.v. 74-77, RD350 H -J (LC) r.v. 81-82, RD400 A-E r.v. 74-78, RD400 F r.v. 79, RD400 G r.v. 80, RZ250 K-L r.v. 83-84, RZ250 R ,S,T r.v. 85-87, RZ350 K-S r.v. 83-84, RZ350R /F N.S r.v. 85-86, RZ500 L-R r.v. 84-87, SRX600 S-W r.v. 86-89, TZR250 T -A r.v. 87-90, XS-1 Kick r.v. 69-71, XT550 J-K r.v. 82-83, XT600 L-T r.v. 84-87, XT600 U-W r.v. 88-89
Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi.
29 typů Motobatt uspokojí 160 různých specifikací
Americké AGM (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) baterie Motobatt se vyznačují:
Vyšší startovací proud, tzn. vhodné i pro náročnější motocykly s velkým obsahem, kde jiné baterie selhávaly
AGM technologie umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet
Snáší hluboké vybití, tzn. je odolná vůči různým režimům provozu ( přežije zimu, když na motocyklu nejezdíte)
Široká možnost volby montáže, tzn. všechny baterie mají vývody plus mínus na obou stranách - jediné co musíte řešit při výběru vhodné baterie jsou rozměry
Motobatt akumulátory jsou vybaveny speciálními nástavci, díky kterým si můžete upravit rozměry baterie dle vašich potřeb.
Baterie Motobatt jsou dodávány ve stavu 95-100% nabití, tedy schopné okamžité montáže do vašeho vozidla.
Uzavřené články, bez nebezpečí úniku elektrolytu.
Vylepšená konstrukce pro potřeby motocyklů, skútrů, a malých vozidel.
Důvěřujte Motobatt bateriím AGM
Vyšší výkon
Citlivou otázkou při konstrukci motocyklu je umístění a velikost akumulátoru. Konstruktéři byli a jsou nuceni šetřit místem. Vede to nejen k obrovské variabilitě typů baterií, ale často i k poddimenzování prostoru pro motocyklovou baterii. Klasická konstrukce tzv. mokrého akumulátoru pak často poskytuje výkon na samé hranici skutečné potřeby vozidla.
Nedostatek rezervní kapacity zkracuje životnost baterie, zvláště v režimu nepravidelného provozu.
POZOR!!! Mnoho typů „LOW-COST“ baterií může být laciných jednoduše proto, že obsahují méně olova a více kyseliny. Taková baterie vás ale brzy nechá na holičkách.
Díky použití technologie AGM (Absorbed Glas Mat) bylo u baterií Motobatt možné zvýšit plochu a počet olověných desek v jednotlivých článcích. Tím se výrazně zvyšuje výkon, kapacita i spolehlivost v poměru k jejich objemu a váze.
Mechanická odolnost
Absorbed Glas Matt
Zkráceně AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod:
Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku
Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku
Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapacity až na hodnotu 70% vybití.
Odolnost Motobatt k různým režimům provozu - pro motocykly (a jim podobná vozidla) je charakteristický nepravidelný provoz, tedy častá období kdy baterie zůstává v nedobytém stavu. Oproti klasické konstrukci umí separátory AGM výrazně zpomalit přirozenou sulfataci článků.
QUADFLEX technologie
V řadě Motobatt lze až překvapivě snadno najít baterii přesně pro váš model. Téměř neúnosnou variabilitu rozměrů a též způsobů instalace bylo nutné rázně vyřešit.
Název „QUADFLEX“ sdružuje hned několik chytrých konstrukčních prvků:
Motobatt zdvojené +/- póly - patentovaný systém umožňuje instalaci většiny baterií v obou gardech: jako levou i pravou; zároveň je možno na dva volné póly připojit další spotřebič, či pevný konektor nabíječky
Motobatt univerzální vývody pólů – patentovaný systém pro instalaci libovolného typu i směru vývodů (nahoru, do boku, dolů)
Motobatt stavebnice – pro doladění přesných rozměrů a utěsnění baterie v konkrétním modelu motocyklu se využívá speciálních, přesně vylisovaných nástavců, jejich kompletní sada je vždy standardem každého balení
Díky chytrým QUADFLEX prvkům dokáže jeden typ Motobatt plnohodnotně nahradit až 11 typů baterií klasické nomenklatury Yuasa.
POZOR!!
Každá baterie, a obzvláště motocyklová potřebuje čas od času plně dobít.
Pro správnou údržbu doporučujeme použití některého z moderních typů automatických nabíječek (viz. obrázek CTEK). Tyto přístroje mají přímo deklarováno uzpůsobení pro nabíjení baterií AGM.
Baterie Motobatt jsou dodávány s následujícím příslušenstvím:
• 2 x připojitelný pól (L, nebo U tvar dle typu baterie)
• 4x nerez šroub na póly (standard)
• 1x imbus klíč (standard)
• 0-3 plastové nástavce (dle typu baterie)
Parametry
KAPACITA 7 Ah
ROZMĚRY 135 x 60 x 130
NAPĚTÍ 12 V
VÝVODY: 2
Motobatt CCA (A): 105
Parametry
Výrobce | Motobatt |
Kapacita | 7 Ah |
Napětí | 12 V |
Startovací proud | 90 A |
Pólování | pravé |
Délka | 120 mm |
Šířka | 60 mm |
Výška | 130 mm |
Hmotnost | 2.3 kg |
Bezúdržbová | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor