Ložisko 608 2RSRozměr: 8x22x7 mmLožisko patří mezi strojírenské součástky, které slouží k přenosu sil mezi pohyblivými a pevnými částmi mechanického stroje, přičemž je vyrobeno tak, aby minimalizovalo tření vznikající mezi pohyblivými a pevnými částmi stroje. Ložisko ve stroji některé síly zachycuje, jiným umožňuje volný pohyb. Ložiska se dělí podle několika kritérií, a to podle převládajícího směru přenášených sil, podle konstrukce a podle mechanismu přenosu sil. Ložiska jsou velmi spolehlivá a... Celý popis
Koupit za 10 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MTM Ložisko 608 2RS 8-22-7-2RS
Doprava:
80 Kč
10 Kč
Koupit za 10 Kč
Popis
Ložisko 608 2RSRozměr: 8x22x7 mmLožisko patří mezi strojírenské součástky, které slouží k přenosu sil mezi pohyblivými a pevnými částmi mechanického stroje, přičemž je vyrobeno tak, aby minimalizovalo tření vznikající mezi pohyblivými a pevnými částmi stroje. Ložisko ve stroji některé síly zachycuje, jiným umožňuje volný pohyb. Ložiska se dělí podle několika kritérií, a to podle převládajícího směru přenášených sil, podle konstrukce a podle mechanismu přenosu sil. Ložiska jsou velmi spolehlivá a jsou schopna vydržet intenzivní provoz bez deformace.Vlastnosti:Těsněná i krytovaná ložiska jsou naplněná plastickým mazivem určeným k doživotnímu mazání ložiska.Těsněná ložiska (-RS nebo -2RS) poskytují ochranu vnitřního prostoru ložiska lépe než ložiska krytá (-Z nebo -2Z) - díky kontaktu mezi břitem těsnění a vnitřním kroužkem ložiska je vnitřní prostor ložiska lépe chráněn, na druhou stranu lze tato ložiska provozovat spíše při nižších otáčkách.Přenáší radiální a axiální zatížení v obou směrech.Jednoduchá konstrukce.Nevyžadují téměř žádnou údržbu.Nízká hlučnost chodu.Parametry:Vnitřní průměr d: 8 mmVnější průměr D: 22 mmŠířka t: 7 mmHmotnost: 0,012 kgMateriál krytí: ocelový plechTyp krytí: 2RS - oboustranné pryžové těsnění, vystužené plechem
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor