K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ml ČERNÁ - barva na brzdové třmeny a bubny K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ml ČERNÁ Vysokoteplotní lak na brzdové třmeny s vysoce kvalitní pryskyřicí. Lesklý ochranný nátěr, který je odolný vůči prachu, chemikáliím, solím a drsným povětrnostním podmínkám. Působí proti korozi. Přináší sportovní barevný efekt. Návod na použití: Používejte k lakování třmenu a to s, nebo bez demontáže. Před lakováním odstraňte rez a vyčistěte povrch brusným papírem o hrubosti 240 - 360. V... Celý popis
Koupit za 119 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ml ČERNÁ - barva na brzdové třmeny a bubny
K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ml ČERNÁ
Vysokoteplotní lak na brzdové třmeny s vysoce kvalitní pryskyřicí. Lesklý ochranný nátěr, který je odolný vůči prachu, chemikáliím, solím a drsným povětrnostním podmínkám. Působí proti korozi. Přináší sportovní barevný efekt.
Návod na použití:
Používejte k lakování třmenu a to s, nebo bez demontáže.
Před lakováním odstraňte rez a vyčistěte povrch brusným papírem o hrubosti 240 - 360.
V případě lakování bez demontáže zcela zakryjte všechny okolní části.
Před použitím nádobku protřepejte po dobu 1 minuty.
Naneste 2-3 vrstvy v intervalech 10 minut. Výrobek nenanášejte na třecí prvky, kabely a pohyblivé části brzd.
Další produkty značky K2
K2 BRAKE CALIPER PAINT 400 ml ČERNÁ
Vysokoteplotní lak na brzdové třmeny s vysoce kvalitní pryskyřicí. Lesklý ochranný nátěr, který je odolný vůči prachu, chemikáliím, solím a drsným povětrnostním podmínkám. Působí proti korozi. Přináší sportovní barevný efekt.
Návod na použití:
Používejte k lakování třmenu a to s, nebo bez demontáže.
Před lakováním odstraňte rez a vyčistěte povrch brusným papírem o hrubosti 240 - 360.
V případě lakování bez demontáže zcela zakryjte všechny okolní části.
Před použitím nádobku protřepejte po dobu 1 minuty.
Naneste 2-3 vrstvy v intervalech 10 minut. Výrobek nenanášejte na třecí prvky, kabely a pohyblivé části brzd.
Další produkty značky K2
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor