Popis použití: PŘÍPRAVA NA PROVOZ 1. Před prvním použitím zajistěte páku s rukojetí na těle testeru pomocí dodaného kolíku. 2. Naplňte palivovou nádrž naftou. (UPOZORNĚNÍ: Zařízení nesmí být v žádném případě naplněno benzínem, rozpouštědly nebo jinými hořlavými látkami!) 3. Pohybem páky naplňte tester naftou. MĚŘENÍ OTEVÍRACÍHO TLAKU 1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru. 2. Otevřete ventil. 3. Postupně zvyšujte tlak pohybem páky. 4. Odečtěte hodnotu na manometru v okamžiku... Celý popis
Koupit za 3 471 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Popis použití:
PŘÍPRAVA NA PROVOZ
1. Před prvním použitím zajistěte páku s rukojetí na těle testeru pomocí dodaného kolíku.
2. Naplňte palivovou nádrž naftou. (UPOZORNĚNÍ: Zařízení nesmí být v žádném případě naplněno benzínem, rozpouštědly nebo jinými hořlavými látkami!)
3. Pohybem páky naplňte tester naftou.
MĚŘENÍ OTEVÍRACÍHO TLAKU
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Otevřete ventil.
3. Postupně zvyšujte tlak pohybem páky.
4. Odečtěte hodnotu na manometru v okamžiku otevření vstřikovače a porovnejte ji s údaji uvedenými výrobcem.
KONTROLA TĚSNOSTI
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Otevřete ventil.
3. Přesuňte páčku tak, aby byl tlak nastaven o cca 20 barů níže, než je otevírací tlak vstřikovače.
4. Vstřikovací ventil se otevře. Po dobu stanovenou výrobcem (obvykle 10-20 sekund) sledujte, zda vstřikovač těsní.
KONTROLA KVALITY VSTŘIKOVÁNÍ
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Zavřete ventil.
3.
PŘÍPRAVA NA PROVOZ
1. Před prvním použitím zajistěte páku s rukojetí na těle testeru pomocí dodaného kolíku.
2. Naplňte palivovou nádrž naftou. (UPOZORNĚNÍ: Zařízení nesmí být v žádném případě naplněno benzínem, rozpouštědly nebo jinými hořlavými látkami!)
3. Pohybem páky naplňte tester naftou.
MĚŘENÍ OTEVÍRACÍHO TLAKU
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Otevřete ventil.
3. Postupně zvyšujte tlak pohybem páky.
4. Odečtěte hodnotu na manometru v okamžiku otevření vstřikovače a porovnejte ji s údaji uvedenými výrobcem.
KONTROLA TĚSNOSTI
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Otevřete ventil.
3. Přesuňte páčku tak, aby byl tlak nastaven o cca 20 barů níže, než je otevírací tlak vstřikovače.
4. Vstřikovací ventil se otevře. Po dobu stanovenou výrobcem (obvykle 10-20 sekund) sledujte, zda vstřikovač těsní.
KONTROLA KVALITY VSTŘIKOVÁNÍ
1. Připojte vstřikovač k přípojce pomocí vhodného adaptéru.
2. Zavřete ventil.
3.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor