Nejvýkonnější LED jsou se svým příkonem 2x 55W ideální volbou do potkávacích světel s čočkou a do dálkových světel (ty mají paraboly téměř vždy) Do potkávacích světel s parabolou (bez čočky/projektoru) doporučuji spíše model "V1" viz H7 V1, nebo novější model H7 V1 II Ověřte, jestli je uchycení původních halogenových žárovek H7 řešeno ocelovými pružinkami, nebo pouze nacvaknutím. V případě jiného uchycení bude potřeba zakoupit ještě redukční kroužky, viz kategorie REDUKCE A UCHYCENÍ Nejsou... Celý popis
Koupit za 1 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Nejvýkonnější LED jsou se svým příkonem 2x 55W ideální volbou do potkávacích světel s čočkou a do dálkových světel (ty mají paraboly téměř vždy)
Do potkávacích světel s parabolou (bez čočky/projektoru) doporučuji spíše model "V1" viz H7 V1, nebo novější model H7 V1 II
Ověřte, jestli je uchycení původních halogenových žárovek H7 řešeno ocelovými pružinkami, nebo pouze nacvaknutím.
V případě jiného uchycení bude potřeba zakoupit ještě redukční kroužky, viz kategorie REDUKCE A UCHYCENÍ
Nejsou vhodné pro dálkové světla Passat B7 s Superb II po faceliftu. V tomto případě je potřeba použít model H7 V2.2
Reálné fotografie v galerii
Cena je uvedena za 1 pár / 2 kusy
Jak objednat 1 kus?
patice: H7
model: V2
příkon: 2x 55W
příkon: 2x 3.6A
světelný tok: 10.000lm
napájecí napětí: 9-32V
chromatičnost/barva světla: 6000 - 6500K (čistá bílá)
typ použitých LED čipů: CSP
materiál: letecký hliník (6063), měděné jádro
chlazení: aktivní - ventilátorem
rozměry: viz přiložený obrázek
rozměry driveru (černé krabičky): 51 x 29 x 16mm
- modely “V2” jsou vhodné zejména pro použití u potkávacích světel s čočkou/projektorem a do dálkových světel
- světelný tok 10.000lm, běžné halogenové žárovky mají v průměru 2.500 - 3.000lm
- nehlásí chybu prasklé žárovky (viz CANBUS )
- u těchto modelů jsou použity nejkvalitnější LED čipy CSP
- velikost LED čipů odpovídá velikosti vlákna u žárovky a jsou také umístěny ve stejné poloze a vzdálenosti. Zdroj světla tedy nadále zůstává v ohnisku paraboly a tím je zachován správný lom světla. Díky tomu neoslňují protijedoucí vozidla (viz také OSLŇOVÁNÍ ) a u dálkových světel je zajištěn správný rozptyl
- produkují zlomek tepla (150°C v místě LED čipu) oproti halogenovým žárovkám kde se celá skleněná baňka zahřívá na teplotu přesahující 400°C. Nehrozí tedy žádné vypalování parabol
- patice LED žárovky lze sejmout pro snadné upevnění v reflektoru a zároveň dovoluje natočení LED ve světle (doporučuji natočit čipy do stran)
- přívod je polarizovaný - pokud LED nesvítí otočte polaritu patice
- instalace a deinstalace LED probíhá stejně jako v případě halogenových žárovek, které lze kdykoliv vrátit zpět
- určeno pro sportovní účely, nejsou schválené pro použití na veřejných komunikacích
- výkonný ale tichý ventilátor v kombinaci s hliníkovým tělem a měděným středem zajišťuje maximální účinnost chlazení
- EMC kompatibilní: neruší okolní přístroje (typicky signál rádia)
Příklad instalace s pomocí redukcí R1 ( REDUKCE R1 ):
například Octavia II po faceliftu / Superb II před faceliftem
Parametry
Výkon | 55 W |
LED | ano |
Barevná teplota | 6500 K |
Světelný tok | 0 lm |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor