Stabilizační systém KNOTT ETS Plus je elektronický systém pro stabilizaci brzděných přívěsů do celkové hmotnosti 3500 kg brzděných nájezdovou brzdou, připojených k tažnému vozidlu 13 pólovou zástrčkou. Stabilizační systém KNOTT ETS Plus automaticky detekuje kritické rozkmitání přívěsu a v případě potřeby stabilizuje soupravu prostřednictvím cíleného přibrzdění kol přívěsu. Tím dojde k "natažení" soupravy a zmírnění rozhoupání přívěsu do stran. Na rozdíl od pasivních prvků pro zvýšení stability... Celý popis
Koupit za 15 559 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Stabilizační systém KNOTT ETS Plus je elektronický systém pro stabilizaci brzděných přívěsů do celkové hmotnosti 3500 kg brzděných nájezdovou brzdou, připojených k tažnému vozidlu 13 pólovou zástrčkou.
Stabilizační systém KNOTT ETS Plus automaticky detekuje kritické rozkmitání přívěsu a v případě potřeby stabilizuje soupravu prostřednictvím cíleného přibrzdění kol přívěsu. Tím dojde k "natažení" soupravy a zmírnění rozhoupání přívěsu do stran.
Na rozdíl od pasivních prvků pro zvýšení stability jako je např. stabilizační tažná kulová spojka, monitoruje systém ETS Plus během jízdy nepřetržitě boční výkyvy přívěsu a v případě překročení kritických hodnot provede aktivně přiměřený, avšak citlivý zásah vedoucí k okamžitému zklidnění kyvů. Tím ETS Plus velkou měrou přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy se soupravou. I přesto systém ETS Plus nedokáže předejít jakékoliv nebezpečné situaci. I v případě použití systému ETS Plus je nutné dodržovat veškeré zásady bezpečné jízdy a zejména přizpůsobit rychlost a styl jízdy soupravy aktuální situaci a podmínkám.
Pro optimální a účinnou stabilizaci přívěsu je doporučeno používat kolové brzdové jednotky s automatickým seřizováním, tzv. systém KNOTT ANS. Většina kolových brzdových jednotek KNOTT umožňuje dodatečnou instalaci brzdových čelistí se systémem ANS.
Pro přívěsy s trvalým odběrem proudu např. kvůli zapnutým spotřebičům nebo nabíjení lze k systému ETS Plus dokoupit jako zvláštní příslušenství jednotku pro automatické krátkodobé odpojení spotřebičů přívěsu v okamžiku zásahu systému ETS Plus. Tím lze předejít přetížení napájecího výstupu pro přívěs z tažného automobilu.
Tento systém je určen pro instalaci na přívěsy s mechanickými brzdovými systémy.
Technické údaje:
- Teplotní rozsah: –20 °C až 65 °C
- Napájení: 12V (11–16V DC)
- Proudový odběr: max. 15 A
Aby stabilizační systém KNOTT ETS Plus fungoval optimálně, dodává se ve více variantách určených vždy pro konkrétní hmotnostní rozsah přívěsu. Hmotnost přívěsu nesmí překročit nejen maximální hmotnost tohoto rozsahu, ale nesmí být ani menší, než je minimum hmotnostního rozsahu. Při nedostatečné hmotnosti přívěsu nepřiměřená intenzita brzdění při zásahu systémem ETS Plus negativně ovlivní schopnost stabilizace soupravy a může vést až k zablokování kol přívěsu.
varianta (objednací číslo)
maximální technicky přípustná hmotnost
minimální okamžitá hmotnost
pro kolové jednotky
ETS PLUS 001 (101517)
750-1000 kg
500 kg
KNOTT typ 16-1365 (160x35)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
ETS PLUS 001 (101517)
1000-1400 kg
750 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 002 (101518)
1400-1800 kg
1000 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 003 (101519)
1800-2400 kg
1400 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 004 (101522)
2400-3500 kg
1800 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 005 (101523)
650-900 kg
400 kg
KNOTT typ 16-1365 (160x35)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
ETS PLUS 005 (101523)
900-1200 kg
600 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 20-4320 (200x30)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 006 (101524)
1200-1600 kg
900 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 007 (101525)
1600-2100 kg
1200 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 008 (101526)
2100-2700 kg
1500 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
Stabilizační systém KNOTT ETS Plus automaticky detekuje kritické rozkmitání přívěsu a v případě potřeby stabilizuje soupravu prostřednictvím cíleného přibrzdění kol přívěsu. Tím dojde k "natažení" soupravy a zmírnění rozhoupání přívěsu do stran.
Na rozdíl od pasivních prvků pro zvýšení stability jako je např. stabilizační tažná kulová spojka, monitoruje systém ETS Plus během jízdy nepřetržitě boční výkyvy přívěsu a v případě překročení kritických hodnot provede aktivně přiměřený, avšak citlivý zásah vedoucí k okamžitému zklidnění kyvů. Tím ETS Plus velkou měrou přispívá k vyšší bezpečnosti jízdy se soupravou. I přesto systém ETS Plus nedokáže předejít jakékoliv nebezpečné situaci. I v případě použití systému ETS Plus je nutné dodržovat veškeré zásady bezpečné jízdy a zejména přizpůsobit rychlost a styl jízdy soupravy aktuální situaci a podmínkám.
Pro optimální a účinnou stabilizaci přívěsu je doporučeno používat kolové brzdové jednotky s automatickým seřizováním, tzv. systém KNOTT ANS. Většina kolových brzdových jednotek KNOTT umožňuje dodatečnou instalaci brzdových čelistí se systémem ANS.
Pro přívěsy s trvalým odběrem proudu např. kvůli zapnutým spotřebičům nebo nabíjení lze k systému ETS Plus dokoupit jako zvláštní příslušenství jednotku pro automatické krátkodobé odpojení spotřebičů přívěsu v okamžiku zásahu systému ETS Plus. Tím lze předejít přetížení napájecího výstupu pro přívěs z tažného automobilu.
Tento systém je určen pro instalaci na přívěsy s mechanickými brzdovými systémy.
Technické údaje:
- Teplotní rozsah: –20 °C až 65 °C
- Napájení: 12V (11–16V DC)
- Proudový odběr: max. 15 A
Aby stabilizační systém KNOTT ETS Plus fungoval optimálně, dodává se ve více variantách určených vždy pro konkrétní hmotnostní rozsah přívěsu. Hmotnost přívěsu nesmí překročit nejen maximální hmotnost tohoto rozsahu, ale nesmí být ani menší, než je minimum hmotnostního rozsahu. Při nedostatečné hmotnosti přívěsu nepřiměřená intenzita brzdění při zásahu systémem ETS Plus negativně ovlivní schopnost stabilizace soupravy a může vést až k zablokování kol přívěsu.
varianta (objednací číslo)
maximální technicky přípustná hmotnost
minimální okamžitá hmotnost
pro kolové jednotky
ETS PLUS 001 (101517)
750-1000 kg
500 kg
KNOTT typ 16-1365 (160x35)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
ETS PLUS 001 (101517)
1000-1400 kg
750 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 002 (101518)
1400-1800 kg
1000 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 003 (101519)
1800-2400 kg
1400 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 004 (101522)
2400-3500 kg
1800 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 005 (101523)
650-900 kg
400 kg
KNOTT typ 16-1365 (160x35)
KNOTT typ 20-4320 (200x35)
ETS PLUS 005 (101523)
900-1200 kg
600 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 20-4320 (200x30)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 006 (101524)
1200-1600 kg
900 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 007 (101525)
1600-2100 kg
1200 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
ETS PLUS 008 (101526)
2100-2700 kg
1500 kg
KNOTT typ 20-2425/1 (200x50)
KNOTT typ 25-2025 (250x40)
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor