Sada na opravu poškozeného čelního skla automobilů po aplikaci vyplní vzduchovou bublinu silným lepidlem, které spojí sklo a obnoví tak viditelnost a pevnost skla. Tato sada je vhodná pro opravu drobných prasklin čelního skla. Poškozené čelní sklo lze díky této sadě opravit s nízkými náklady a během několika desítek minut. Lepidlo na opravy čelního skla automobilů slouží k opravě většiny typů lepených čelních skel automobilů, která byla poškozena. Patentované speciální lepidlo v sadě vyplní vzduchové... Celý popis
Koupit za 249 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Sada na opravu poškozeného čelního skla automobilů po aplikaci vyplní vzduchovou bublinu silným lepidlem, které spojí sklo a obnoví tak viditelnost a pevnost skla.
Tato sada je vhodná pro opravu drobných prasklin čelního skla. Poškozené čelní sklo lze díky této sadě opravit s nízkými náklady a během několika desítek minut. Lepidlo na opravy čelního skla automobilů slouží k opravě většiny typů lepených čelních skel automobilů, která byla poškozena.
Patentované speciální lepidlo v sadě vyplní vzduchové dutiny vzniklé poškozením skla speciálním tekutým sklem. Obnoví tak 100% viditelnost. Po opravě lepidlo tuhne zhruba 20 minut. Toto lepidlo spojí uvolněné a poškozené sklo a zabrání tak dalšímu šíření praskliny.
Lahvička s lepidlem má objem 3ml a je vhodná pouze pro 2 – 3 praskliny drobné praskliny velikosti mince. Nepoužívejte na větší praskliny.
Upozornění:
Vyhněte se aplikaci na přímém slunečním světle!
Optimálně teplota čelního skla je 10 – 25°C.
Nedopusťte, aby lepidlo přišlo do kontaktu s lakem vozidla.
Postup opravy:
Pomocí špendlíku nebo jehly odstraňte volné úlomky skla z praskliny. Plochu kolem poškození očistěte a vysušte čistou textilií nebo papírovým ubrouskem.
Z jedné strany samolepícího kroužku odstraňte krycí folii a nalepte ho touto stranou na sklo tak, aby jeho vnitřní otvor ohraničoval střed nebo nejhlubší bod praskliny.
Odloupněte druhou krycí vrstvu a na samolepku pevně přitiskněte podstavec, přičemž dbejte, aby okraje a štítky obou dílů byly v zákrytu.
Odstraňte víčko a odstřihněte špičku tuby s lepidlem. Tubu pak vsuňte do hrdla podstavce a opatrným stiskem ho naplňte lepidlem tak, aby nedošlo k vytékání. Zbytek lepidla uzavřete a uschovejte pro další použití.
Nyní vsuňte do hrdla podstavce injekci a zatímco ji jednou rukou pevně přidržujte, druhou rukou vytáhněte její píst a zajistěte ve spodním zářezu. K zajištění slouží drátěná klipsa nacházející se na injekci. V této poloze nechte 10 minut.
Na několik sekund vytáhněte injekci z podstavce a poté opět pevně vsuňte zpět. Zatímco ho jednou rukou pevně přidržujete , druhou rukou stlačte jeho píst a zajistěte v horním zářezu. Nechte v klidu v této poloze 20 minut.
Odpojte a odložte injekci a ostrou čepelí opatrně oddělte štítek podstavce včetně samolepky od skla. Uchopte za uvolněný konec a pomalu odloupněte celý podstavec. Místo poté vytřete do čista.
Z tuby naneste 1 – 2 kapky lepidla na střed praskliny a přikryjte čirou folií, která je součástí sady. Čepelí vytlačte případné bubliny. – – Přemístěte vůz na přímé slunce a nechte vytvrdnout asi 10 – 30 minut podle intenzity světla.
Opatrně odloupněte folii a čepelí nože odstraňte zbytky pryskyřice tak, že ostří držíte v kolmé poloze a škrábete rychlými tahy dopředu – dozadu po skle.
Pokud ve skle stále zůstává malá jamka, zopakujte postup od bodu 8.
Tato sada je vhodná pro opravu drobných prasklin čelního skla. Poškozené čelní sklo lze díky této sadě opravit s nízkými náklady a během několika desítek minut. Lepidlo na opravy čelního skla automobilů slouží k opravě většiny typů lepených čelních skel automobilů, která byla poškozena.
Patentované speciální lepidlo v sadě vyplní vzduchové dutiny vzniklé poškozením skla speciálním tekutým sklem. Obnoví tak 100% viditelnost. Po opravě lepidlo tuhne zhruba 20 minut. Toto lepidlo spojí uvolněné a poškozené sklo a zabrání tak dalšímu šíření praskliny.
Lahvička s lepidlem má objem 3ml a je vhodná pouze pro 2 – 3 praskliny drobné praskliny velikosti mince. Nepoužívejte na větší praskliny.
Upozornění:
Vyhněte se aplikaci na přímém slunečním světle!
Optimálně teplota čelního skla je 10 – 25°C.
Nedopusťte, aby lepidlo přišlo do kontaktu s lakem vozidla.
Postup opravy:
Pomocí špendlíku nebo jehly odstraňte volné úlomky skla z praskliny. Plochu kolem poškození očistěte a vysušte čistou textilií nebo papírovým ubrouskem.
Z jedné strany samolepícího kroužku odstraňte krycí folii a nalepte ho touto stranou na sklo tak, aby jeho vnitřní otvor ohraničoval střed nebo nejhlubší bod praskliny.
Odloupněte druhou krycí vrstvu a na samolepku pevně přitiskněte podstavec, přičemž dbejte, aby okraje a štítky obou dílů byly v zákrytu.
Odstraňte víčko a odstřihněte špičku tuby s lepidlem. Tubu pak vsuňte do hrdla podstavce a opatrným stiskem ho naplňte lepidlem tak, aby nedošlo k vytékání. Zbytek lepidla uzavřete a uschovejte pro další použití.
Nyní vsuňte do hrdla podstavce injekci a zatímco ji jednou rukou pevně přidržujte, druhou rukou vytáhněte její píst a zajistěte ve spodním zářezu. K zajištění slouží drátěná klipsa nacházející se na injekci. V této poloze nechte 10 minut.
Na několik sekund vytáhněte injekci z podstavce a poté opět pevně vsuňte zpět. Zatímco ho jednou rukou pevně přidržujete , druhou rukou stlačte jeho píst a zajistěte v horním zářezu. Nechte v klidu v této poloze 20 minut.
Odpojte a odložte injekci a ostrou čepelí opatrně oddělte štítek podstavce včetně samolepky od skla. Uchopte za uvolněný konec a pomalu odloupněte celý podstavec. Místo poté vytřete do čista.
Z tuby naneste 1 – 2 kapky lepidla na střed praskliny a přikryjte čirou folií, která je součástí sady. Čepelí vytlačte případné bubliny. – – Přemístěte vůz na přímé slunce a nechte vytvrdnout asi 10 – 30 minut podle intenzity světla.
Opatrně odloupněte folii a čepelí nože odstraňte zbytky pryskyřice tak, že ostří držíte v kolmé poloze a škrábete rychlými tahy dopředu – dozadu po skle.
Pokud ve skle stále zůstává malá jamka, zopakujte postup od bodu 8.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor