Náhrada relé dobíjení pro Škoda Spartak, stará Octavia, Stará Felicia, Š1202, Velorex. Vejde se do obalu původního relé (regulátoru) Regulátor AEV0410 je určený k regulaci derivačních dynam v zapojení s tzv. mínusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama proti kostře a pro síť se jmenovitým napětím 12V, která je provozována s mínusovým pólem akumulátoru na kostře. Regulátor zajišťuje regulaci výstupního napětí dynama, jeho ochranu proti proudovému přetížení a funkci zpětného spínače,... Celý popis
Koupit za 764 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Náhrada relé dobíjení pro Škoda Spartak, stará Octavia, Stará Felicia, Š1202, Velorex. Vejde se do obalu původního relé (regulátoru)
Regulátor AEV0410 je určený k regulaci derivačních dynam v zapojení s tzv. mínusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama proti kostře a pro síť se jmenovitým napětím 12V, která je provozována s mínusovým pólem akumulátoru na kostře. Regulátor zajišťuje regulaci výstupního napětí dynama, jeho ochranu proti proudovému přetížení a funkci zpětného spínače, který odděluje akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama při stojícím motoru nebo při poruše dynama.
Technické parametry
Jmenovité napětí sítě
12V
Ukostřený pól akumulátoru
mínus
Typ regulace
mínusová
Regulované napětí dynama
14,6±0,2V
Jmenovitý výkon dynama
150W
Proudové omezení
11,0 A ±5%
Maximální hodnota budícího proudu
4A
Klidový proud
< 1mA/12,5V
Pracovní teplota
-20°C ÷ +90°C
Skladovací teplota
-40°C ÷ +100°C
Minimální odpor budícího vinutí
≥4Ω
Regulátor AEV0410 je určený k regulaci derivačních dynam v zapojení s tzv. mínusovou regulací, kdy regulátor spíná budící vinutí dynama proti kostře a pro síť se jmenovitým napětím 12V, která je provozována s mínusovým pólem akumulátoru na kostře. Regulátor zajišťuje regulaci výstupního napětí dynama, jeho ochranu proti proudovému přetížení a funkci zpětného spínače, který odděluje akumulátor od dynama pro případ zpětného proudu z akumulátoru do dynama při stojícím motoru nebo při poruše dynama.
Technické parametry
Jmenovité napětí sítě
12V
Ukostřený pól akumulátoru
mínus
Typ regulace
mínusová
Regulované napětí dynama
14,6±0,2V
Jmenovitý výkon dynama
150W
Proudové omezení
11,0 A ±5%
Maximální hodnota budícího proudu
4A
Klidový proud
< 1mA/12,5V
Pracovní teplota
-20°C ÷ +90°C
Skladovací teplota
-40°C ÷ +100°C
Minimální odpor budícího vinutí
≥4Ω
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor