Tento blow ventil od firmy GFB typu "diverter valve" zachovává původní tovární elektronický ventil. Nahrazuje pouze interní plastové části kovovými, které jsou vysoce náchylné k poškození i na motorech bez úprav. Prodlužuje životnost, zrychluje reakce ventilu, umožňuje nárůst výkonu, díky pevné konstrukci nedochází u něho k poškození. Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní... Celý popis
Koupit za 4 240 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Tento blow ventil od firmy GFB typu "diverter valve" zachovává původní tovární elektronický ventil. Nahrazuje pouze interní plastové části kovovými, které jsou vysoce náchylné k poškození i na motorech bez úprav. Prodlužuje životnost, zrychluje reakce ventilu, umožňuje nárůst výkonu, díky pevné konstrukci nedochází u něho k poškození.
Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní části, které jsou vyrobeny z plastu. DV+ disponuje pístem z mosazi a eloxovaným tělem vyrobeného z hliníku.
Unikátní systém ovládání ventilu umožňuje spolehlivě otevírat a zavírat píst ventilu, samotný tovární ventil tak není přetěžován a ventil je schopen pracovat i s větším plnícím tlakem. Tato funkce navíc zlepšuje tovární systém otevření ventilu postupně v reakci na zvýšení plnícího tlaku.
Konečným výsledkem je lepší odezva na plynový pedál, velice rychlá reakce samotného ventilu. DV+ také vyniká velice snadnou instalací.
http://www.youtube.com/watch?v=jH2m004FJlw
http://www.youtube.com/watch?v=3EgXspDfI08
http://www.youtube.com/watch?v=02d_fa4odTQ
http://www.youtube.com/watch?v=8c9YXT_VSpMBlow off ventil GFB T9353 DV+ Mini Cooper S / Clubman / Countryman R55/R56/R57/R58/R60 turbo N18 (07-). Verze closed loop (bypass) = uzavřený.
Pasuje např. na:
Mini Clubman R55 N18
Mini Cooper R56 N18
Mini Convertible R57 N18
Mini Coupe R58 N18
Mini Countryman R60 N18
Výhodou zachování elektronického ventilu je jeho rychlost oproti podtlakově ovládaným. Slabým bodem je ovšem jeho samotná konstrukce. DV+ nahrazuje pouze jeho interní části, které jsou vyrobeny z plastu. DV+ disponuje pístem z mosazi a eloxovaným tělem vyrobeného z hliníku.
Unikátní systém ovládání ventilu umožňuje spolehlivě otevírat a zavírat píst ventilu, samotný tovární ventil tak není přetěžován a ventil je schopen pracovat i s větším plnícím tlakem. Tato funkce navíc zlepšuje tovární systém otevření ventilu postupně v reakci na zvýšení plnícího tlaku.
Konečným výsledkem je lepší odezva na plynový pedál, velice rychlá reakce samotného ventilu. DV+ také vyniká velice snadnou instalací.
http://www.youtube.com/watch?v=jH2m004FJlw
http://www.youtube.com/watch?v=3EgXspDfI08
http://www.youtube.com/watch?v=02d_fa4odTQ
http://www.youtube.com/watch?v=8c9YXT_VSpMBlow off ventil GFB T9353 DV+ Mini Cooper S / Clubman / Countryman R55/R56/R57/R58/R60 turbo N18 (07-). Verze closed loop (bypass) = uzavřený.
Pasuje např. na:
Mini Clubman R55 N18
Mini Cooper R56 N18
Mini Convertible R57 N18
Mini Coupe R58 N18
Mini Countryman R60 N18
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor