Startovací kabely GYS s maximálním proudem 500 A, průměrem drátu 25 mm2 a mosaznými izolovanými svorkami vyrobené francouzskou společností GYS. startovací kabely s maximálním proudem 500 A průřez kabelů 25 mm2 100% měď od francouzského výrobce GYS délka kabelů 3,5 metry materiál: silikon s PVC kabely mají izolované svorky díky silikonu kabely ani v mrazu neztvrdnou a mnohem lépe se s nimi manipuluje startování přes kabely 500 A 25 mm2 je vhodné pro motocykly a automobily Jak zapojit správně startovací... Celý popis
Koupit za 520 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
GYS Pomocný startovací kabel 056336
Doprava:
99 Kč
Skladem
520 Kč
Koupit za 520 Kč
Startovací kabely GYS 056336 3,5 m 500 A
Doprava:
99 Kč
Skladem
458 Kč
Koupit za 458 Kč
Startovací kabely GYS 500A 25mm2 - izolované svorky
Doprava:
99 Kč
590 Kč
Koupit za 590 Kč
GYS Startovací kabely 500A, 3,5m, 25mm GYS 056336
Doprava:
119 Kč
Skladem
504 Kč
Koupit za 504 Kč
056336 Pomocný startovací kabel
Doprava:
89 Kč
Skladem
489 Kč
Koupit za 489 Kč
Popis
Startovací kabely GYS s maximálním proudem 500 A, průměrem drátu 25 mm2 a mosaznými izolovanými svorkami vyrobené francouzskou společností GYS.
startovací kabely s maximálním proudem 500 A
průřez kabelů 25 mm2
100% měď od francouzského výrobce GYS
délka kabelů 3,5 metry
materiál: silikon s PVC
kabely mají izolované svorky
díky silikonu kabely ani v mrazu neztvrdnou a mnohem lépe se s nimi manipuluje
startování přes kabely 500 A 25 mm2 je vhodné pro motocykly a automobily
Jak zapojit správně startovací kabely?
Nejprve propojíme plusové svorky (červené) u obou vozidel na svorky baterie, poté minusovou svorku (černou) na baterii auta, které poskytuje energii a nakonec mínus připojíme na kostru startovaného auta. Pozor, nepřipojujeme na pól baterie. Poté se může začít startovat. Doporučujeme zvýšit otáčky motoru auta, které poskytuje svou energii, na 1500 - 2000 otáček. Pokud se startuje z volnoběhu, nemusí se start povést. Když auto nastartujete, první odebereme minus (černou) svorku z kostry, potom minus (černou) z baterie auta druhého. Teprve potom odebereme plusové (červené) svorky.
Tento postup startování přes kabely je důležitý. Pokud bychom propojili jako první minusové svorky a poté napojili plusové svorky z nichž by neopatrnou manipulací mohla jedna z nich vypadnout z ruky, může se padající svorka dotknout kostry a tím dojít ke zkratu.
Takže s chutí do toho.
Maximální proudové zatížení
500 A
Průřez kabelu
25 mm2
Délka kabelu
3,5 m
Materiál
Cu - měď
startovací kabely s maximálním proudem 500 A
průřez kabelů 25 mm2
100% měď od francouzského výrobce GYS
délka kabelů 3,5 metry
materiál: silikon s PVC
kabely mají izolované svorky
díky silikonu kabely ani v mrazu neztvrdnou a mnohem lépe se s nimi manipuluje
startování přes kabely 500 A 25 mm2 je vhodné pro motocykly a automobily
Jak zapojit správně startovací kabely?
Nejprve propojíme plusové svorky (červené) u obou vozidel na svorky baterie, poté minusovou svorku (černou) na baterii auta, které poskytuje energii a nakonec mínus připojíme na kostru startovaného auta. Pozor, nepřipojujeme na pól baterie. Poté se může začít startovat. Doporučujeme zvýšit otáčky motoru auta, které poskytuje svou energii, na 1500 - 2000 otáček. Pokud se startuje z volnoběhu, nemusí se start povést. Když auto nastartujete, první odebereme minus (černou) svorku z kostry, potom minus (černou) z baterie auta druhého. Teprve potom odebereme plusové (červené) svorky.
Tento postup startování přes kabely je důležitý. Pokud bychom propojili jako první minusové svorky a poté napojili plusové svorky z nichž by neopatrnou manipulací mohla jedna z nich vypadnout z ruky, může se padající svorka dotknout kostry a tím dojít ke zkratu.
Takže s chutí do toho.
Maximální proudové zatížení
500 A
Průřez kabelu
25 mm2
Délka kabelu
3,5 m
Materiál
Cu - měď
Parametry
Výrobce | Gys France |
Průřez kabelu | 25 mm² |
Materiál | měděné |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor