Diesel Applicator Spray 400 ml Sprej na čištění sání naftových motorů je určen k čištění a ochraně celého systému sání vzduchu, jako je sací potrubí, ventil EGR (recirkulace výfukových plynů) a sací ventily naftových motorů, které jsou ovlivněny sazemi a jinými usazeninami. Výrobek je speciálně navržen pro čištění systému sání vzduchu a spalovací komory bez demontáže dílů v motoru. Unikátní přísady účinně odstraňují saze, pryskyřici a lepivé usazeniny ze vstupu vzduchu a obnovují maximální výkon... Celý popis
Koupit za 399 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Diesel Applicator Spray 400 ml
Sprej na čištění sání naftových motorů je určen k čištění a ochraně celého systému sání vzduchu, jako je sací potrubí, ventil EGR (recirkulace výfukových plynů) a sací ventily naftových motorů, které jsou ovlivněny sazemi a jinými usazeninami. Výrobek je speciálně navržen pro čištění systému sání vzduchu a spalovací komory bez demontáže dílů v motoru. Unikátní přísady účinně odstraňují saze, pryskyřici a lepivé usazeniny ze vstupu vzduchu a obnovují maximální výkon motoru. Výhody čistí a chrání celý systém přívodu vzduchu snižuje potřebu paliva a množství vypouštěných výfukových plynů zajišťuje hladký a bezproblémový chod motoru odstraňuje usazeniny ze systému přívodu vzduchu, spalovacího prostoru, škrtících ventilů, vstupních a výstupních ventilů a sedel ventilů vhodný pro všechny dieselové motory (i s DPF) Postup aplikace produktu V 1sekundových intervalech vstřikujte do systému sání (hned za snímačem váhy vzduchu) zahřátého a běžícího motoru (cca. 2500 otáček / min). (Nepoužívejte na turbodmychadlo nebo mezichladič. Mohou být očištěny produktem, když NEBUDE motor běžet.) Pozor: otáčky motoru se mohou během aplikace zvýšit! Aplikaci přerušte vždy po 5 až 6 dávkách a počkejte, až se normální otáčky samy zotaví. V případě potřeby mírně zrychlete, abyste zabránili zastavení motoru. Pokračujte, dokud není celá láhev prázdná. Poté nechte motor několik minut běžet na volnoběh. Produkt působí v průběhu aplikace. Doporučuje se aplikovat při každé servisní údržbě vozidla nebo v případě potřeby. Po čištění sání je vhodné vymýt motorový olej pomocí produktu Výplach motoru - GAT62000. Pozor: Zbytky velkého množství par rozpuštěného oleje mohou způsobit nadměrný chod motoru. Potom musíte okamžitě uškrtit veškerý přívod vzduchu do motoru, aby se zastavil. Jinak může dojít k poškození motoru! Aplikaci doporučujeme provádět proškoleným servisem.
Sprej na čištění sání naftových motorů je určen k čištění a ochraně celého systému sání vzduchu, jako je sací potrubí, ventil EGR (recirkulace výfukových plynů) a sací ventily naftových motorů, které jsou ovlivněny sazemi a jinými usazeninami. Výrobek je speciálně navržen pro čištění systému sání vzduchu a spalovací komory bez demontáže dílů v motoru. Unikátní přísady účinně odstraňují saze, pryskyřici a lepivé usazeniny ze vstupu vzduchu a obnovují maximální výkon motoru. Výhody čistí a chrání celý systém přívodu vzduchu snižuje potřebu paliva a množství vypouštěných výfukových plynů zajišťuje hladký a bezproblémový chod motoru odstraňuje usazeniny ze systému přívodu vzduchu, spalovacího prostoru, škrtících ventilů, vstupních a výstupních ventilů a sedel ventilů vhodný pro všechny dieselové motory (i s DPF) Postup aplikace produktu V 1sekundových intervalech vstřikujte do systému sání (hned za snímačem váhy vzduchu) zahřátého a běžícího motoru (cca. 2500 otáček / min). (Nepoužívejte na turbodmychadlo nebo mezichladič. Mohou být očištěny produktem, když NEBUDE motor běžet.) Pozor: otáčky motoru se mohou během aplikace zvýšit! Aplikaci přerušte vždy po 5 až 6 dávkách a počkejte, až se normální otáčky samy zotaví. V případě potřeby mírně zrychlete, abyste zabránili zastavení motoru. Pokračujte, dokud není celá láhev prázdná. Poté nechte motor několik minut běžet na volnoběh. Produkt působí v průběhu aplikace. Doporučuje se aplikovat při každé servisní údržbě vozidla nebo v případě potřeby. Po čištění sání je vhodné vymýt motorový olej pomocí produktu Výplach motoru - GAT62000. Pozor: Zbytky velkého množství par rozpuštěného oleje mohou způsobit nadměrný chod motoru. Potom musíte okamžitě uškrtit veškerý přívod vzduchu do motoru, aby se zastavil. Jinak může dojít k poškození motoru! Aplikaci doporučujeme provádět proškoleným servisem.
Parametry
Výrobce | GAT |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor