SLA FULBAT Stejná technologie jako v případě MF Fulbat. Je to tedy bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina napuštěna. Kontrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn, že vydrží déle, než konvenční DRY baterie. Lépe také odolává výkyvům počasí. Jediný rozdíl oproti MF Fulbat... Celý popis
Koupit za 462 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Továrně aktivovaná motocyklová baterie FULBAT FTX4L-BS / FTZ5S SLA (YTX4L-BS / YTZ5S SLA)
Doprava:
98 Kč
Skladem
462 Kč
Koupit za 462 Kč
Továrně aktivovaná motocyklová baterie FULBAT FTX4L-BS / FTZ5S SLA (YTX4L-BS / YTZ5S SLA)
Doprava:
55 Kč
462 Kč
Koupit za 462 Kč
FULBAT továrně aktivovaná motocyklová baterie FTX4L-BS / FTZ5S SLA (YTX4L-BS / YTZ5S SLA)
Doprava:
25 Kč
462 Kč
Koupit za 462 Kč
Gelová baterie FULBAT FTX4L-BS / FTZ5S SLA (YTX4L-BS / YTZ5S SLA)
Doprava:
49 Kč
462 Kč
Koupit za 462 Kč
FULBAT Gelová baterie FTX4L-BS / FTZ5S SLA (YTX4L-BS / YTZ5S SLA)
Doprava:
79 Kč
462 Kč
Koupit za 462 Kč
Popis
SLA FULBAT
Stejná technologie jako v případě MF Fulbat. Je to tedy bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina napuštěna.
Kontrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn, že vydrží déle, než konvenční DRY baterie. Lépe také odolává výkyvům počasí.
Jediný rozdíl oproti MF Fulbat je v tom, že baterie SLA je již naplněná elektrolytem (kyselinou) z výroby. To má několik výhod. A jednu nevýhodu.
Hlavní výhoda je, že prostě sáhnete do regálu, nasadíte, přitáhnete pár šroubů a můžete jet. Nemusíte nic dolévat, doplňovat. Jelikož je naplněná již z výroby, je dokonale utěsněná a proto ji klidně můžete položit na bok. Nevýhodou je skladování, kdy je třeba baterii pravidelně dobíjet.
Udržba:
Baterie je bezúdržbová. Což znamená, že nemusíte kontrolovat a dolévat elektrolyt. Jako jakoukoli jinou baterii na světě ji ale musíme dobíjet. Zpravidla po 2 měsících nečinnosti.
Výhody:
Nemusí se aktivovat (nalít elektrolyt). Prostě jenom připojíte a jedete.
Není třeba kontrolovat a doplňovat hladinu elektrolytu.
Lze ji mírně naklánět až dokonce položit na bok, aniž by se kyselina.
Nevýhody:
Nelze ji skladovat bez potřebné péče, tedy dobíjení..
Stejná technologie jako v případě MF Fulbat. Je to tedy bezúdržbová baterie, lidově často zvaná gelovka. Patrně proto, že uvnitř najdeme absorbční materiál - rouno, neboli AGM (Absorbed Glass Material), do kterého je kyselina napuštěna.
Kontrukce je celkově modernější, takže se méně a pomaleji vybíjí. Umožňuje více životních cyklů - tzn, lze ji vícekrát vybít a nabít, tzn, že vydrží déle, než konvenční DRY baterie. Lépe také odolává výkyvům počasí.
Jediný rozdíl oproti MF Fulbat je v tom, že baterie SLA je již naplněná elektrolytem (kyselinou) z výroby. To má několik výhod. A jednu nevýhodu.
Hlavní výhoda je, že prostě sáhnete do regálu, nasadíte, přitáhnete pár šroubů a můžete jet. Nemusíte nic dolévat, doplňovat. Jelikož je naplněná již z výroby, je dokonale utěsněná a proto ji klidně můžete položit na bok. Nevýhodou je skladování, kdy je třeba baterii pravidelně dobíjet.
Udržba:
Baterie je bezúdržbová. Což znamená, že nemusíte kontrolovat a dolévat elektrolyt. Jako jakoukoli jinou baterii na světě ji ale musíme dobíjet. Zpravidla po 2 měsících nečinnosti.
Výhody:
Nemusí se aktivovat (nalít elektrolyt). Prostě jenom připojíte a jedete.
Není třeba kontrolovat a doplňovat hladinu elektrolytu.
Lze ji mírně naklánět až dokonce položit na bok, aniž by se kyselina.
Nevýhody:
Nelze ji skladovat bez potřebné péče, tedy dobíjení..
Parametry
Výrobce | Fulbat |
Kapacita | 4 Ah |
Napětí | 12 V |
Pólování | pravé |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor