Díky sadě Repair Kit si můžete čelní sklo vozu opravit sami. Škrábance a praskliny na čelním skle budou téměř neviditelné. Je vhodný k opravě drobných poškození ve formě malých ok a škrábanců. Vzhledem množství lepidla v sadě je sada vhodná k opakovanému použití. Rychlý účinek - celý postup nanášení lepidla trvá několik minut a lepidlo zaschne za 20 minut po vystavení slunci. Ukázkové video: Podrobnosti: - Sada na opravu čelního skla - Vhodný k opravě drobných poškození ve formě malých ok... Celý popis
Koupit za 200 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Díky sadě Repair Kit si můžete čelní sklo vozu opravit sami. Škrábance a praskliny na čelním skle budou téměř neviditelné. Je vhodný k opravě drobných poškození ve formě malých ok a škrábanců. Vzhledem množství lepidla v sadě je sada vhodná k opakovanému použití. Rychlý účinek - celý postup nanášení lepidla trvá několik minut a lepidlo zaschne za 20 minut po vystavení slunci.
Ukázkové video:
Podrobnosti:
- Sada na opravu čelního skla
- Vhodný k opravě drobných poškození ve formě malých ok a škrábanců
- Snadný, rychlý a levný způsob opravy prasklin a prasklin
- Sada je opakovaně použitelná
- Účinně zastavuje další praskání skla a snižuje pnutí v místě praskliny
- Po zaschnutí lepidlo odbarví, díky čemuž je opravované místo prakticky neznatelné
- Bezpečné použití
Návod k použití:
- V případě kruhové poškození:
umístěte aplikátor na sklenici s přísavkami. Středový otvor by měl být nad trhlinou.
- objímku se šroubem zašroubujte do středového otvoru aplikátoru tak, aby se její konec těsněji dotýkal středu trhliny.
- vyjměte šroub z pouzdra.
- do aplikátoru naneste přiměřené množství lepidla.
- několikrát zašroubujte a vyšroubujte píst, aby se lepidlo dostalo do co nejvíce rohů
- odlepte aplikátor.
- přiložte ochrannou fólii a zažehlete, aby lepidlo nevyteklo, je důležité, aby pod fólií nebyly vzduchové bubliny - lepidlo by mělo po pár minutách zaschnout. Po uplynutí této doby fólii odtrhněte.
- pomocí přiložené žiletky odstraňte přebytečné lepidlo.
- v případě jakýchkoliv problémů s lepením je třeba mezery, které nejsou zcela vyplněny, znovu vyplnit lepidlem, lepidlo zajistit fólií a pokračovat podle předchozího návodu.
- V případě podélného poškození:
naneste lepidlo podél trhliny bez použití aplikátoru.
- po celé délce naneste ochrannou fólii.
- lepidlo by mělo zaschnout po několika minutách. Po uplynutí této doby fólii odtrhněte.
- pomocí přiložené žiletky odstraňte přebytečné lepidlo
Ukázkové video:
Podrobnosti:
- Sada na opravu čelního skla
- Vhodný k opravě drobných poškození ve formě malých ok a škrábanců
- Snadný, rychlý a levný způsob opravy prasklin a prasklin
- Sada je opakovaně použitelná
- Účinně zastavuje další praskání skla a snižuje pnutí v místě praskliny
- Po zaschnutí lepidlo odbarví, díky čemuž je opravované místo prakticky neznatelné
- Bezpečné použití
Návod k použití:
- V případě kruhové poškození:
umístěte aplikátor na sklenici s přísavkami. Středový otvor by měl být nad trhlinou.
- objímku se šroubem zašroubujte do středového otvoru aplikátoru tak, aby se její konec těsněji dotýkal středu trhliny.
- vyjměte šroub z pouzdra.
- do aplikátoru naneste přiměřené množství lepidla.
- několikrát zašroubujte a vyšroubujte píst, aby se lepidlo dostalo do co nejvíce rohů
- odlepte aplikátor.
- přiložte ochrannou fólii a zažehlete, aby lepidlo nevyteklo, je důležité, aby pod fólií nebyly vzduchové bubliny - lepidlo by mělo po pár minutách zaschnout. Po uplynutí této doby fólii odtrhněte.
- pomocí přiložené žiletky odstraňte přebytečné lepidlo.
- v případě jakýchkoliv problémů s lepením je třeba mezery, které nejsou zcela vyplněny, znovu vyplnit lepidlem, lepidlo zajistit fólií a pokračovat podle předchozího návodu.
- V případě podélného poškození:
naneste lepidlo podél trhliny bez použití aplikátoru.
- po celé délce naneste ochrannou fólii.
- lepidlo by mělo zaschnout po několika minutách. Po uplynutí této doby fólii odtrhněte.
- pomocí přiložené žiletky odstraňte přebytečné lepidlo
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor